| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 487 .. 971 972 973 974 975 .. 986 .. 997
20.06.14 10:43
Broncos 

Re: Bräute 2014

Oops, da gits wieder mal es 20gi...

Principessa: Chasch ja au eifach go bädele, falls nüm schlafe chasch, es isch also echt uuu herrlich gsi. Und jetzt gaaaanz viel spass a dim Polteri, gnüsses und shopp guet

20.06.14 12:49
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Sue87
Dönt gar nöd guet mit dim Rugge. Hoffe es wierd schnell wieder besser.. Oooh vill Spass morn bim Abstecke, es wierd der sicher no gfalle .
Und ja dänn natürli ganz schöni Ferie! Gnüsses und erhol di guet!

Laprincipessa
Ja das isch fies, chöntisch eigendli pfuse, aber wachsch trozdem früeh us.
Dini Mädels möcheds ja echt spannend und legget sich voll is Züg mit de Hiwiis. Und sogar es Video häsch becho, so kuuhl :). Das wierd sicher super! Wünsch der ganz vill Spass. Und lah di no chli verwöhne bim schminke und Haar mache..

Broncos
Haha hanmer eu gad im Baur au Lac vorgstellt mit em Gschirr verschlah.. chch… Macht sich vilicht nöd so guet dete . Chasch ja s'Bruutpaar fräge, öbs eifach no was gmeinsams am Abig wännd mache vor de grosse Hochziit dänn.

Me
No e Frag a alli Konstanz-Kennerine, cha mer in Konstanz guet wege Chleider und Schueh go luege gah? Oder lohnts sich nöd so?

20.06.14 13:42
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Heey ladies

Sorry ha nid so zit fürs forum

Laprincipessa: hey dis polterweekend tönt au no super! Vill spass!

Sasi: has gseh gha uf FB, mega lustig und de no mit händschli hender super gmacht.
Schön häsch es chleid gfunde. Ich ha etsy schueh bstellt aber ke glitzer. Sind aber suuuper

Sue: ganz schöni ferie und gueti besserig am rücke! Oh freu dich ufs chleid, wie schöön

Broncos: läck hend ihrs guet! Grosszügigi lüt! Hoffe bi ois gits au dere
Mini sis het u de fun gha dich z treffe. Sigsch sone tolli

Jane: gli flittis gnüsseds fescht!

Taeboyana: das chunt scho guet weh de luutstärchi! Guet häsch es chöne regle.

Fanny: viel spass am turnfäscht!
Gratuliere zum jubiläum Mir si das jahr 14 jahr zäme

Lilian: lustig wie d welt chli isch :)

Me: sorry bi voll churz abunde
No ei wuche und de wetterbricht isch immer no doof :( all tag sunne bis uf de 27.6 räge. Toll
Händ no ganz vill greglet und hend no u vill z tue. Sorry bini chli me im fb.
Etz schlaft die chli und de gross isch dusse am spile drum muni mi ad pompoms mache

20.06.14 14:47
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Broncos... WAS! Den fiirsch du Hochziit mitere Kollegin im Baur au Lac? Wenn ischs Datum?

20.06.14 15:44
Broncos 

Re: Bräute 2014

Ja Pfingstrose, als Trauzügin Am 29. August

20.06.14 16:02
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sooo lustig! Ich bin am 25. Juli dete für es Hochziit! Wer ja lustig gsi wenns no s gliche gsi wer!

23.06.14 08:01
littlefoot 

Re: Bräute 2014

hey ladies

malinchen: ich hoffe häsch en wunderschöne tag gha !

me: mir händ jetzt d gastgschänk fertig, juhui.
denn mömmer eigetli "nur no" sitzordnig für de räge mache. das ja sehr vermuetli wird rägne...
aber es sind 6-8er tisch im zelt und mir sind da uf ken nenner cho. mi GG het denn gmeint er chäm am mitwuch au mit zum verastalter, wil mir händ uf de homepage au föteli gse im zelt mit de tisch all anenand greihelet...warum das bi ois nid sett ga gsehmer nid i! er tut ja die tisch am fritig ufstelle, also vo dem her...mal luege :)
ha gester no d fenschter putzt, die muss mer bi ois ufschrube. bi eigetli super nache :)
morn no schaffe, und denn am mittwuch gahts los, mit x termine und no vill sache erledige.

ich wünsch eu en schöne tag!

23.06.14 08:46
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Guete Morge mitenand!
Wie gahts eu? Händer es schöns Weekend gha? Isch überhaupt öber ume?

Malinchen
Händers guet gha am Samstig? :)

Littlefoot
Oh nei, gseht s'Wetter immer nonig besser us? :( Findi guet, gönder no szweite verbi bim Verastalter das go kläre..
Fensterputze sötemer au mal no mache, die händs scho lang mal nötig
Aber susch Deko händer alles zäme? Alles fertig?

Me
Am Friitig hani min Probeschminktermin gha. Sisch so e netti, bin echt froh, han ich sie gfunde. Und sisch also super usecho. Jez hani fürs zivile au no en Termin abgmacht, zersch möchemer no Gsichtsbehandlig und dänn duet sie mich au no grad schminke :) Föteli hani leider keis gschiids..
Und dänn simer am Samstig no bi zwei Floriste verbi gange. Bim einte hämer scho e Offerte becho, leider händs abr was vergesse.. Jez wartemer mal no die zweiti ab und entscheidet dänn.. Bin mer ebe au nonig so ganz sicher wie mer wännd mache mit de Blueme uf em Tisch.

23.06.14 16:29
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hey zämä

Soo ich ha wiedermol spate nachere wuche Lager und bi gar nid motiviert, het recht viel büro zum erledigä aber schisst mi ah.
Mis Kleid hani nid vom Etsy, also das woni jetzt bim zivile träge.
Sondern vomene Lade us winti.
Mis mami hets erst am Samstig gseh, willi vorher jo nid ha chöne zeige und sie het grad glänzendi auge cha und gseit seg u herzig und absoulut egal das mis hochziitskleid au spitze het.
Sobaldi foti ha zeigis eui natürli

Meh hani grad nid zum verzehlä...wot mir no es Strumpfband bstelle vo etsy aber ha nachli müeh mit de Grössi, muen mi zerst no informierä wasi bruch

23.06.14 16:32
sasileu 

Re: Bräute 2014

Wichtig Frage...
Ohh i ha e frag, ich bi mir am überlegä obi bi mim Hochziitskleid sonen fiine silbrige Gürtel/Band wot neh, so bim übergang vo Korsage zu rock.
Ich han am 9.Juli Kleid-Aprop im Merys und ha welä fröge, ob öberd vo eui eine zum uslähne heti?
Möcht nid grad eine kaufe weni selber nonig weiss wies usgseht.

 1 .. 487 .. 971 972 973 974 975 .. 986 .. 997
squishy   gspannt   Janedoe   Hochzyt   Problem   bstellt   schaffe   irgendwie   Location   richtig   würklech   Pfingstrose   Iladige   bearbeitet   würklich   Littlefoot   Taeboyana   Zuletzt   Hochziit   malinchen