| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 487 .. 972 973 974 975 976 .. 987 .. 997
24.06.14 07:34
Fanny87 
Re: Bräute 2014

Guetä Morge ihr liebä

haiaiai do ine isch grad widermol tote hooooooooose..drum schrib ich doch au widermol öppis :-)

mir hend morn 12-jöhrigs Jubiläum und gönd denn grad i üses Resti vom Hochziit go esse. freu mi uf en gmüetliche obig.

letscht wuche hani no mit de kollegin besproche wegem liederheftli und sie tuet etz mol öppis gstalte. bi uuh gspannt und tue eu denn natürli miteme fotti update :-).

ah und i ha mi gescht entschiede fürs kleidli und zwor fürs mittlere juhuu han uhh freud! etz mueni denn no so shape-underwösch bstelle hihi :P

und no was ganz anders, het öppert vo eu scho mol biotta-wellnesswoche oder besser bekannt under saftwoche gmacht? bin chli am überlegge obi das söll mache..zum mir selber bewiise das ich da mag durehebe ;-)

@malinchen: bi sooooooooo gspannt wiäs bi dir gsii isch!

@littlefoot: du bisch di nögst wo adä reihe isch oder? wiä bisch dra? :-)


wünsche allersiits en guetä Start in Tag

24.06.14 08:30
b2be 

Re: Bräute 2014

Hoi Fanny

Ich faste jedes Jahr um zu entgiften. Dabei nutze ich meinen eigenen Entsafter um frische Säfte zu machen (hat diverse Vorteile) - wenn man das Ganze aber einfach mal nur ausprobieren möchte, bietet sich eine Biotta-Wellnesswoche bestimmt mal an.

Dazu muss ich sagen, dass ich nicht faste um abzunehmen, sondern wirklich um zu entgiften. D.h. ich trinke so viel Saft wie ich mag (nach der Biottasaftkur sollst du nur eine bestimmte Menge Saft trinken). Magen und Darminhalt wiegen in etwa 1,5 - 2kg. D.h. wenn man in der Zeit so viel "abnimmt" nimmt man danach nicht wieder zu (kein jojo) sondern füllt eben mit normalem Essen wieder den Magen und den Darm. Erst alles was über 2kg ist, ist ein wirklicher Gewichtsverlust, wobei auch hier noch ein Teil davon aus Wassereinlagerungen kommen kann.
Vor allem wenn es dein erstes Mal ist, solltest du während des Saftfastens nicht arbeiten. Nimm dir Zeit für dich, mach ausgewogene Spaziergänge, geh Wellnessen, meditiere (wenn du magst). Ich mach auch immer Salzbäder (unterstützen den Entgiftungsprozess) und gehe in die (Bio-) Sauna und ins Solebad, mach Leberwickel (warme Bettflasche auf Leber) usw.
Früher hatte ich immer am dritten Tag Migräne (Leber setzt mit der Entgiftung ein). Heute bin ich aber so "clean" dass ich kaum noch Beschwerden hab.
Wichtig sind auch die Folgetage: baue langsam wieder auf. Am besten ernährst du dich eine weitere Woche lang nur von Obst und Gemüse (am besten gedämpft).

Alkohol und Zigaretten solltest du kurz vorher, währenddessen und auch währen der Aufbauzeit komplett lassen.

Fleisch und Milchprodukte genauso.

Und wenn du ganz mutig bist, kauf dir doch so ein Veganes Kochbuch was gerade Mode ist. Zum Beispiel Vegan for Fit von Attila Hildmann. Das wäre ideal als Aufbauphase nach dem Fasten (oder generell stattdessen).

24.06.14 09:43
Broncos 

Re: Bräute 2014

Hallo ihr Hübsche

Bäää, ich han hüt überhaupt kei Lust zum schaffe. Mini Nachfolg fangt am 1. Juli a und ich muess sie denn no 1 Monet ischaffe, aber mini Motivation sinkt jede Tag echli meh

lil.lian: Vor em Baur au Lach Gschirr verschlah wär so absurd, dases doch scho fast wieder lustig wär Neii, ich muess glaub würklich mal mit ihne rede und mir gfinded den hoffentlich en Alternative

littlefoot: Wie gahts? Bin also immer wieder fest a dich am denke, aber dini Sis isch ja sooo super, das chunt sicher guet und weg em Wetter bini jede Tag i härte Verhandlige mit em Petrus, das chunt scho no guet

Pfingstrose: Das wär jetzt aber würklich de Hammer gsi, bin also scho fast biz trurig, dases ned so isch

Sasileu: So schön weg dim Chleid Bin den also scho uf Föteli gspannt Ich han kei Gurt gha, suscht hetsch ne natürlich sofort dörfe uslehne

Fanny: Wow, so cool weg em Chileheftli und em Chleidli, mir gfallt also s mittlere sehr guet.
Also ich han scho zwei mal e Biottakur gmacht, hans eigentlich no guet gfunde, also hans au gmacht zum entgifte und ned zum abnä. Han mich eigentlich au Top gfühlt und ganz normal gschaffed und trainiert, aber han mer bide zweite e Verletzig gholt und drum Medikament müesse nä. Die sind ned so guet gsi uf de "leer" Mage und drum isch den alles wieder oppsi cho und ich han üüübli Buchchrämpf becho. Sit den machi e wiite Boge um so Kure (ich weiss isch völlig irrational, aber ich chan sit den au chum meh Säft trinke).

b2be: Zu Vegan hets gester e zimlich interessante Artikel ide NZZ online gha http://www.nzz.ch/wissenschaft/bildung/v...icht-1.18327936 obwohli ned ganz mit allem iverstande bin, wo det staht, findis e sehr interessanti asicht zu dem Thema

24.06.14 09:49
littlefoot 

Re: Bräute 2014

hello meine lieben

fanny: jap am fritig :) sind so guet nache dass mer gester und hüt nüt mönd mache aber ab morn morge gahts los, de hemmer frei und mini schwöschtere chömed. de gömmer id location, no sache go poschte, cupcakes bache etc..

broncos: mir gahts grad nid sooo guet wil de wetterbricht echt schlecht isch für fritig. sött nid mal über 19 grad werde und räge, so wie hüt. isch echt fies wils sich morn und übermon verbessered. bi chli deprimiert grad. ich weiss, de tag wird glich schön usw... bla bla bla :) aber ich han nid es jahr vorbereitet für dass es nacher eifach halb so schön isch i de location. klar hani das gwüsst aber hett etz nie denkt dass es gnau üse tag breicht. hoffnig stirbt aber z letscht oder ? und wenn du würkli so hert verhandlisch mitem petrus .. :)) (jöö wie herzig vo dir )
mag au nid schaffe, deby hani ganz ganz vill z erledige wili nacher ja fast zwei wuche weg bin.

sasi: freued eus ufnes foti vom chleid.

hey da lauft würkli nid vill da ine :)

24.06.14 10:13
b2be 

Re: Bräute 2014

Broncos: Danke - ist ein interessanter Artikel. Allerdings esse ich überhaupt keine Fertigprodukte. Das Wort "Vische" lese ich hier zum ersten mal. Ich bin auch nicht jemand, der einem Modetrend hinterher rennt. Ich ernähre mich seit 15 Jahren Vegan. Angefangen hat es mit einer Milchallergie (Laktose und Casein) und und und und. Sie Geschichte ist lang, die Essenz kurz. Ich esse keinerlei tierische Produkte, keinerlei Fertigprodukte, lebe gesund und bin vital, habe keine Mangelerscheinungen ... und trage (und liebe!) aber trotzdem Schuhe aus Leder Naja,.. da darf ich mir einfach keine Sendungen über deren Produktion ansehen...

24.06.14 10:24
Fanny87 
Re: Bräute 2014

b2be: danke für dini Tipps! ich möchts au nöd mache zum abneh, will nur mol luege und mir selber bewiese das ichs chan durehebe. und ich glaube au das mer noher wider viel bewusster wür esse und gnüsse. aber ob ichs würkli mach hani nonig entschiede ;-)

broncos: ouuu hihihi jo denn häsch nöd grad di bescht erfahrig gmacht mitere Saftkur und ich verstoh au dass da etz nümä willsch mache. :P

littlefoot: hey super wenn ihr so guet noh sind da isch doch sicher ä super gfühl. und morn gohts los wuhuuuuu bi etz scho gspannt denn uf fötteli :P! de wetterbricht isch zwor nöd grad so super..aber muesch luege wohrschindli ischs denn gar nöd so schlimm wiäs etz tönt. ich hoffs jedefalls für eu vo herze!!


bin mir grad am überlegge wani eu susch no chönnti verzelle zum bitz underhalte, will ich han au absolut kei lust zum schaffe ;-). ah jooo hihi am Weekend isch jo endli s turnfescht..und do s wetter so kakke isch bini sooo froh das mir ä feriewohnig buecht hend. haha, hend susch immer zeltet, aber i ha gfunde da mueni mir nümä atue und etz hend mir z'vierte die wohnig buechet vom fr-so. freu mi, aber bi au froh wenns denn wider verbii isch. am schatz hani scho paar Sache in uftrag geh wo er mue mache weni weg bi..haha dä arm ;-). und nögst wuche hend mir denn no es treffe mit dä TZ, Probeschminke und denn no de Termin ufem ZSA..bi jo gspannt wa do denn uf üs zuecho wird.

24.06.14 10:29
Broncos 

Re: Bräute 2014

Ach mini liebi Littlefoot, gnüss eifach no d Vorbereitig und mach der ned z viel Sorge ums Wetter, wil a dem eifach nix meh chasch ändere (uu ich weiss, das tönt blöd, hani mer vo mim Maa au die ganz Wuche vor de Hochzyt müesse alose und hans ned welle ghöre, aber het halt scho öppis wahrs)... Aber glaub mer eis, s Fest isch gaaaanz sicher ned halb so schön nur weg de Location. Klar wärs super, wenns schön dusse chönt si, aber du wirsch a dem Tag so gflashed si, dases gar ned richtig wahr nimsch. Ich han au sooo viel zit id Deko investiert und schlussendlich hani sie chum richtig agluegt, woni im Saal gsi bin, willi eifach so viel anders gha han, wo mer wichtiger gsi isch (wie mit all dene liebi Lüt rede, spieli mache, Rede zuelose, esse,...). Es wird dini Hochzyt, wo du dini gross Liebi hüratisch und es chömed ganz viel Lüt wo genau a dem uuu Freud hend und drum wird üches Fest absolut traumhaft au wenns i Chüble abeleert

b2be: Han dich au überhaupt ned welle agriffe demit oder so. Ich hasse sowieso Lüt, wo anderi verurteiled, obwohls kei Ahnig devo hend (und ich han weder Ahnig vo Vegan esse, no kenni dich, vo dem her wür ich mir nie amasse drüber z urteile). Isch mer eifach grad so zum Thema Vegan i Sinn cho Wenns für dich so stimmt und du dich wohl fühlsch debi, denn isch das doch super... und das mit de Lederschueh chani also verstah ... Mängisch darf mer au biz unvernünftig si

Fanny: Dis Program tönt würklich cool, ich bin immer chli am hi und her schwanke. Wenn ihr da all am verzelle sind vo üche Vorbereitige, den denki amigs, schad isch es scho verbi. Aber weni a all die Stressmoment denke und mich as Fest erinnere wo eifach perfekt gsi isch, den bini irgendwie wieder froh, das es scho dure isch und s jetzt witer gaht. Das tönt jetzt irgendwie blöd, aber jetzt isch meh als es Jahr soo viel uf die Hochzyt usgrichtet gsi, irgendwie findis jetzt au lässig, wieder mal chli anderi Theme zha.

Suscht hani au ned würkli viel z verzelle, mir hend gester no d Rechnig vom Apero becho, 200CHF türer als offeriert, aber das isch uf de Betrag use minere Meinig na voll in Ordnig und suscht schissts mi immer no a z schaffe, ich sött min Abschiedsvortrag vorbereite, aber han null bock druf.

24.06.14 10:37
b2be 

Re: Bräute 2014

keine Sorge Broncos - hab mich nicht angegriffen gefühlt. wollte nur sagen, dass es eben verschiedene Arten gibt sich Vegan zu ernähren (und wohl auch 1000 verschiedene Gründe) und ich keine Ersatzprodukte mag.

Und Fanny, falls du noch Tipps brauchst, melde dich einfach bei mir. Wie Broncos geschrieben hat, auf gewisse Dinge muss man eben aufpassen - auch dass man nicht zu schnell und zu heftig wieder mit Essen startet (z.B. ein Fondue nach 1-2 Wochen Saftfasten würde wahrscheinlich zur Kolik führen )

24.06.14 10:46
Fanny87 
Re: Bräute 2014

Broncos: i cha mir guet vorstelle dass mer denn gern emol zrugg idä erinnerige schwelgt und glichzittig aber au froh isch das mers "hinder sich" het. ganz ehrlich bin ich au froh dass noher nöd nume immer nur s hochziit s Thema isch. i merke mengmol selber dases fascht scho müehsam isch wenn mer egal mit wem das mer zämä isch eigentli nur no oder viel über das redet. cha mir aber au vorstelle dases noher chönnti so Moment geh wo mer denn vilicht wiä chli es loch het wills halt wider dä normali alltag isch wo chunnt. ussert mä beschäftigt sich grad miteme nögste Thema wo bi de einte vilicht chönnti cho ;-).
ah jo da isch denki würkli i.o. wenns "nur" 200.- türer isch. huii uf so Sache bini denn eh gspannt wiä tüür dases würkli chunnt.
was schaffsch du scho wider? en vortrag vorbereite wär etz au nöd grad mini Lieblingsbeschäftigung ;-)

b2be: danke vielmol, ich chume allefalls gern uf dich zrugg falls ichs denn würkli wooge und mitere Saftkur afange ;-)

24.06.14 10:46
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Sasileu
Wegem Gürtel, sie händ sicher es paar im Mery's. Und dänn chasch ja mal luege öbs der wür gfalle oder nöd.. Susch chan der mal no min Link ageh, wo ich de Gürtel bstellt han? Isch halt eifach uni und ohni suschtigi Verzierige..

Fanny87
Super mit em Chileheftli und au, dass dich für es Chleidli entschiede häsch. Es isch würkli uu schön.
Ah so schön! Gratuliere :) Dämfall vill Spass hüt bim esse und en guete!
Ich finds spannend mit em Saftfaste, ich han eigendli mal e Darmreinigung wölle mache, abr has dänn irgendwie glich nie gmacht. Abr hamers fest vorgnoh, dass ich das mal wierd mache. Und s'Buech Vegan for fit chönt i dier au empfehle, abr dete gahts den scho au ums abneh und ums sehr gsund esse..

Littlefoot
So guet, händer alles sowiit chöne erledige. Lah di vom Wetter nöd verruckt mache! Au wenns nöd so tolls Wetter wierd, glaubi (oder weiss es ) dass es es super Fäscht und e ganz e tolli Hochziit wierd, au ebe wenn s'Wetter nöd zu 100% mitspillt!!

Broncos
Muesch no en Abschiedsvortrag halte? Was muesch dänn verzelle? Was alles gmacht häsch i dere Ziit wo dete gschaffet häsch? Und bisch fliessig am Stelle sueche?

Me
Ich mag au nöd schaffe . Han abr eigendli au nöd würkli was zverzelle..
Nur e Frag wo mer no in Sinn cho isch. Händ iher de Pfarrer offiziell zum Apéro iglade? Wie oder besser gseit wenn händ iher ihm das gseit? Euse Pfarrer möcht ebe gern vo eus no e Iladig gseh und dänn hämer dänkt, mier chönd ihm grad no schriebe, dass er natürli au iglade wär. Würded iher das au so mache?

Zuletzt bearbeitet am 24.06.14 10:48

 1 .. 487 .. 972 973 974 975 976 .. 987 .. 997
Problem   bearbeitet   richtig   Hochziit   Littlefoot   malinchen   irgendwie   Pfingstrose   Janedoe   Taeboyana   würklich   Location   bstellt   squishy   würklech   Zuletzt   gspannt   Hochzyt   schaffe   Iladige