Bräute 2014 |
|
1 .. 488 .. 973 974 975 976 977 .. 987 .. 997
|
|
|
|
|
|
24.06.14 11:43
Fanny87
|
Re: Bräute 2014
lil.lian: mir hend damals wo mir s erste gspröch gha hend mitem Pfarrer ihm üses Chärtli geh und somit isch er jo automatisch au iglade an Apéro. Findes somit ä super Idee wiäs du vorgschlage hesch.
pfingsrose: isch jo super wenn ihr keis loch hend oder denn eifach nomol euen hochziitstanz machet wennt wehmüetig wirsch. so herzig, stells mir grad vor ;-)
sasileu: gell es wär äbä scho guet mol entgifte..mol luege. hey dis kleid isch jo uh herzig und stoht dir guet! han au eis probiert i däre farb, ich han aber total bleich usgseh drin.
warte scho ganz ungeduldig uf malinchen's bricht ;-)
|
|
|
|
|
24.06.14 12:45
Fara
|
Guete Morge, mes chères
@malinchen: Verzell, verzell! Zeig, zeig! Eui Fotografin hät mir jedefalls scho verrate, es segi wunderschön gsi.
@littlefoot: Wuhuuuu, bald... *ufundabgump* Aber verstah din Fruscht wäg em Wätter. Was ich dir am meischte wünsch, isch natürlich schöns Wätter (aber während de Fotisession chli Wulche - git di bessere Fotis - chasch di vilich mit dem tröschte). Und am zweitmeischte, dass es, söttis doch zu Räge cho, glich chasch in volle Züge gnüsse mit eune Liebschte eui Liebi z fiire.
@sasi: Ich han kein silbrige Gurt, aber en fiine. Er isch beige. Uf eusne Föteli gsehsch en: http://andrearufener.com/wedding-dorothea-ramon/ Ich chönt dir de sicher uslehne. Falls es würklich klar en silbrige söll sii, chöntisch vilich glich au so chli meh en Idee gwünne, wie's würd usgseh. S Brutmodegschäft hät wahrschinli au no Gürt (ich han mine au us em Lade, ha das ruckzuck müsse ussueche, zwei Täg vor em Hochsig. Aber s hät sich absolut nöd nach Kompromiss agfühlt, bin so froh!).
@me: Mir händ gester es Hotel buecht. Danke no, @Sue, für din Tipp! S isch nöd so ganz de Stil (und d Prisklass), wo mir gsuecht händ, drum hämmer jetzt öpis anders gno. Isch es einigermasse eifachs Hotel a de Côte d'Azur i de Nöchi vo Marseille. Mir hoffed, s isch det chli weniger schiggimiggi. Und s isch erst no nöch vo andere kuule Ort; Aix-en-Provence, Avignon (für zwei Historikerlütlis natürlich spannend - s isch ja es Wiili Papstresidänz gsi), Camargue (für en früenere Rösslifän wie mich au kuul). Ich muess aber no mit mim Onkolog bespräche (s Hotel chönt mer kostelos storniere, drum hämmer eifach mal zuegschlage, wil mir ja extrem spat dra sind, isch fascht alles usbuecht). Muess ebe no paar Chemos umeschiebe, demits mit de Ferie ufgaht.
Im Auguscht wämmer dänn no chli in Norde. Irland, Schottland, so was... Das möchti scho länger gern mal.
Und ich glaub, wäni im Herbscht immer no einigermasse fit bin, gömmer grad nomal weg. Hihi... Naja, halt eifach zum d Ziit usnütze, wo das no möglich isch. Ok, ev. chöntemer au id Schwiiz. Händ diversi Feriehüser und -wohnige, wo mer ane chönted, wo eus scho abotte sind.
Ach, ich freu mi! Wuhuuuu!
Ansonsten möchti mi ändlich chli ad Wohnigsdeko mache. Hüt mal go Blümelein poschte für de Balkon. Di bestehende hämmer leider zimli umbracht. *grossesAugewhatsappSmiley* Und für d Stube mümmer au mal vorwärts mache. Es "Konzept" hämmer eigetli plus/minus.
Und s Büro isch riise Chaos. Aber ich glaub, mir mached ez mal eis nach em andere.
Liebi Grüess, Fara
|
|
|
24.06.14 13:10
Fara
|
@sasi: Ez hani grad dis Bispil vom Gürtel gseh. Oops, isch en rächt andere Stil als mine. Also, s Agebot blibt natürlich bestah. Aber ich glaub, du wetsch das gar nöd.
|
|
|
|
|
1 .. 488 .. 973 974 975 976 977 .. 987 .. 997
|