| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 489 .. 976 977 978 979 980 .. 989 .. 997
26.06.14 12:41
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Guuete Taag

Weddingbee: Danke viiel mals für diin Briicht. Es tönt nacheme wunderschönä Fest!
Gratuliiärä diir nomol herzlich und wünsche eu s'Best uf dä Welt!

Lilian: Mir hettet dä Schlüssel theoretisch erst am 1. Juli überchoh. Drum hend mir d'Helfer erst uf dä 5. Juli bstellt Aber jetzt tüänd mir so einzelni Sachä scho mit em Auto hiifahre und ufstelle. Es isch so schwiierig, ned gad eiifach alles unter dä Arm z'packä und dert bliibe. Es gfallt üs so guät

Littlefoot: Goodbye
Aber viellicht gsehsch das ja gar nüm? Ich wünsche eu es unvergesslichs schöns & romantisches Fest! Dass d'Stimmig nöd vom Wetter abhängig iisch! Du wiirsch ä wahnsinns Bruut sii!

Principessa: Danke für dii Polter-Bricht! I han en mit grosser Spannig glese! So schön, wiiä siich dini Fründinne iigsetzt hend und so da Wuchenend einmalig & unvergesslich isch! Also ii bewundere ihri Arbeit echt. Sii kennet diich & wiiä sii diir ä Froiid chönt machä!

Me:
Mii GG het ja für mii d'Stola bi Lightinthebox bstellt. I ha scho denkt, sii chämi uuh knapp. Aber jetzt isch sii gester achooh. Mii Pa het denn grossi Auge gha, dass ii was vo Hongkong bechum I find sii tiptop. Tuä sii denn aber am Nomi no zum Kleiid hebe, damit s'elfebeii wirkli s'gliich isch.
Sus sind mir halt fliessig am packä. Und ii freue mii scho, denn am Samstig wott iich uf Dütschland Bastelsachä go poste. Denn chönt mir mit dä Namenskärtli afange
Usserdem han ii miich mit dä Sitzordnig probiert. I ha gar nöd sooooo lang brucht gha.
Findet iihr, d'Eltere müänd nöch vom Bruutpaar sitze? Mir hend zweii langi "Festbänk". Und iin dä einte sind eher diiä ältere Lüüt und in dä andere diiä jüngere (mir sind natürli bii dä junge). Findet iihr das ok?
So jetzt fangt d'Sitzig aah machets guät iihr liebe <3

26.06.14 13:09
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Squishy-Fishy
Ja das glaubi, dass grad i de neue Wohnig wetsch blibe.. :) Vorallem au wenn am uszieh bisch, freusch di so riesig uf die erste Wohnig!! So isch defür eui Vorfreud umso grösser! Wenn dönder dänn hürate? Has gad nüm im Chopf..
Ah kuhl isch d'Stola scho cho!
Ich finds voll ok wege de Tischornig.. Aso mier bringets nöd ane, dass d'Eltere bi eusem Tisch würded hocke. Mier händ rundi Tisch wo max. nün Lüt Platz hetet. Und mier händ a eusem Tisch eusi zwei TZ mit Partner, den mier zwei und den hetet max. no 3 Lüt dra Platz. Drum hämer dänkt, mier dönt eusi Gschwüsterti no a euse Tisch, swär je e Schwöster und mini hät no en Fründ. Und d'Eltere würemer dänn zämä a ein Tisch setze mit eusne Göttis (und Partner), wo jewiils d'Brüedere sind vo de Papis. Den gids no ein Tisch mit de Grosseltere (wäred 8 Stuck) und den zwei Tisch mit Kollege, Tante, Unkel.. Mier händs au scho probiert wild durenand z'mische, abr mier findet die Variante eigendli die besti.. Und ja d'Fotografin dömer den au no noimets unterbringe und d'Musig (4 oder 5 Lüt) bechämted en eigene Tisch.

Menü-Charte
Hät öber vo eu no e Vorlag für e Menü-Charte?

27.06.14 08:18
malinchen 

Re: Bräute 2014

Guetä morgä und TGIF!

@principessa: Merci viel mal für dä cool Polterbricht! Isch ja würklech es meeeega cools weekend gsi wo sich dini Mädels hei lah ifalle!!! Ds Foto mit de Ichoufstäsche ufm Bett isch ja sicher dr Hammer!

@squishy: Mir hei ou 2 längi Tisch gha, a eim si d Kollege ghocket und am eim die eher ältere Verwandte. Mir hei när ä Tisch gha wo obe quer isch gstande u si det mit üsne Eltere ghocket. Aber mir heis eifach so gmacht wöus sich vor Ruumufteilig gad het abote. I has aber när mega cool gfunde, wöu mir so üsi Gäst hei chönne aluege und eigetlich mit allne hei chönne Augekontakt halte. Fürd TZ ischs ou no praktisch gsi wöu sie när Präsentatione und so gad det hei chönne mache und alli guet hei ane gseh ohni müesse ufzstah oder so. Aber i dänke das isch sicher ou easy wenn dir ebefalls a die lange Tische sitzed... Nachem Ässe heit dir ja de no gnue zyt zum chli umelaufe und so. Mir hei de Gäst am Afang eifach gseit gha, dass d Plätz nid fix so müesse blibe und sie ou unternand chli chöi mische, das het när rächt guet funktioniert nachem Ässe und es het sich vo sälber chli durmischt.

@me: D Zyt geit irgendwie viel schnäller als vorem Hochzyt!!! Wenn das so witergeit bini morn 70gi! Ha gester mit mire Beste WM gluegt und v.a. natürlech gschwätzt drzue... Sie het mir no mega viel Details us dr Vorbereitigszyt verzellt woni vorhär nid ha dörfe wüsse wöus mitere Überraschig z düe hät gha oder so... Die hei sich soooo is Züg gleit! Sie hei sogar ä Kolleg us Schwede wo paar Wuche bi GG und mir het gwohnt iglade gha. Leider het er när nid chönne cho... Aber isch doch eifach mega härzig! Jetz si mir am überlegä ob mir ihne chli es "grössers" Merci wei schänke als mir planet hei gha. I ha mire Beste ja das Armband bstellt (wo übrigens immer no nid isch itroffe ) und mi Brüetsch und ig plane es Gschwüsterti-Tattoo und i ha dänkt i zahle ihm de sis. Aber jetzt würdi sie am liebschtä gad ipacke und e wuche mit ihne id Feriä oder so. Was dänket dir? Schänket dir öichne TZ öpis?

27.06.14 08:46
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

hallo liebi brütlis

ich han en churzi frag, evt. wüssed ier das. es gitt doch diversi siite womer sälber iladige usw. chan mache. z.b. http://www.weddingpaperdivas.com/
det isch aber alles uf englisch, aso de text uf de chärtli... gitts so öpis ähnlichs womer de text sälber chan schribe oder grad scho uf dütsch isch?
... die vo karten4you.ch kartenmacher.ch usw. gfalled mier alli ned

Zuletzt bearbeitet am 27.06.14 08:50

27.06.14 09:05
dandi78 

Re: Bräute 2014

*reinschleich*

Novia_mayo, mir hei eusi Chärtli bem Schüch Verlag gmacht (www.schuech.ch). Esch tip top gange. Der Service esch super und es esch immer sehr schnäu glieferet worde. Chas aso nur empfähle. :-)

*rausschleich*

27.06.14 09:29
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Novia Mayo: Also ich wird eusi Dankesnchertli bi WeddingPaperDivas bstelle. Eusi Iladige hämmer vo Minted gha. Genau us em gliche Grund... Die us de Schwiiz händ mer eifach alli zäme nöd passt. Aber du chasch bi dene wo uf Minted oder WeddingPD bstellsch alles apasse. Mir hend Dütsch und Portugiesisch gmacht. Isch keis Problem...

27.06.14 09:34
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

danke für eui hilf!

@pfingsti: ich has irgendwie nur gschafft d näme azpasse, aber z.b. s "thank you" nöd.... muess es demfall nomal probiere

27.06.14 09:51
nala05 

Re: Bräute 2014

@novia: du kasch glaub am vrkäufer es mail schriebe und den so apasse wie du möchtisch.
I wirds uf jedefall so probiere wenn mir de dankeskärtli schriebet, ha au scho eis vo weddingpaperdivas i mine favorite gspeicheret

27.06.14 10:08
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Ja entweder nomal probiere oder bi Minted chasch z.B. so Kommentär verfasse wie de Text sötti sie. Den chunsch bis zu 4 mal en Proof über wo du nomal änderige Abringe chasch. Au d Farbe chaschalles ändere lah...

27.06.14 10:09
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Statt glaub links - ADD DESIGN REQUEST... Dete cchasch alles guet beschriebe inetue. Isch würklich keis Problem mit dene.

 1 .. 489 .. 976 977 978 979 980 .. 989 .. 997
Littlefoot   Pfingstrose   bstellt   Taeboyana   Hochzyt   Location   irgendwie   richtig   gspannt   Hochziit   bearbeitet   würklich   Iladige   squishy   Zuletzt   malinchen   Problem   schaffe   Janedoe   würklech