| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 49 .. 96 97 98 99 100 .. 549 .. 997
12.02.13 18:05
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Hallo Cristina89
Willkommä vo mir. Hesch de gliich Jahrgang wie min GG

Mir sind wiedermol ganz am afang. Aber jetzt hämmer ändi Mai 2 Chiläne reserviert, falls es no anderst plane bis im Juni/Juli mir hoffentlich eini händ. in der einte schafft min GG und ide andre hilf ich mit. Anschiinend dörftets bi ois erst im Oktober reservierige ahnä.

Mir chömed hoffentlich uf 60 Gäst (plus mir) am Abig und 150 am apéro und oisem Budget isch 25k. Am GG sini Elterä wänd öppis Biiträge, aber das änderet a oisem Budget nüt aber mir sind natürli extrem dankbar.

@squishy: (ich glaub's zu mindest). Hesch scho recht weg de Apero Gäst. Mir händ gmärkt das mir demfall münd d'Apero Gästeliste grösser mache.

12.02.13 20:15
morelia 

Re: Bräute 2014

@jahrgang:
ha o 89

@christina:
härzlech wiukommä o vo mir. mir hüratä o am 24.5.2014
villech hani das überläsä, us welärä region bisch du?
mir hei agfangä miterä grobä geschtelischtä. wed ungefähr weisch für wi viu chasch hinder location u chilä. när heimer so ä grobä budgetplan gmacht, dr dj reserviert u dr tanzkurs buechet. mitem räscht lö mir üs iz zit, step by step. möchti scho früech aues planä nid dasi i stress chumä.

@huus/wohnig:
scho chli äs euters thema.... mir hei üs entschlossä ds bouä. si iz uf dr suechi nachem geignetä bouland *freu*

@ring:
mir hei di bicolorä afangs gar nid gfauä, mim gg aber scho. its findisä gar nüm so schlächt. aber dä mehrafbigä(4 oder 5 farbä) mit dä steindli wo öber postet het ka (weiss gad nüm wär) isch ja ächt übel gsi... geit ja gar nid.... isch aber gloubes nur zum zeigä gsi, dases no wüeschter geit. wases nid aues git, d gschmäcker si haut vrschidä...

@me:
nächscht wuchä träffä mir üs mitem dj u bechömä ä schriftlechi bestätigung vo ihm und hei di ersti vorbesprächig.
afangs märz gömer ga luegä inä papeterie wägä dä iiladigä, tischchärtli u namesschiudli zum baschtle. fröiä mi scho.
und mir hei scho ä moneybox ha diä am samstig im ladä gseh u mi gad vrliebt. ä wiisä voguchäfig und lila schleifä.

aunä ä schönä abä

12.02.13 22:14
Lula 

Re: Bräute 2014

@novia_mayo: Geit mir ebe ou chli so. Mau gugge, was GG so meint, aber für mi hets sechs erledigt! Isch für 100 Persone, sorry i ha gmeint, i heigs gschribe.

@kleinefeder: Du seische es!

@monimoni82: Bisch Du nöii bi üs? Iwie hani gad zGfüehl i hei Din Name no nit gläse? Das wäri e Profi, has ämu gmeint! Git aber de sicher bi de Ergahrige no ne Itrag.

@FringillaVigo: Wäri e haub Stund, luut Google Maps, aso nit so lang! Bscheid gäh hätti er früech, aso guet 2 Stund vorher. Ha aber nit chönne abnäh, u de het er es sms gschribe. U da i nit ha gantwortet u GG sms nie liest, het er de afe 15 Minute vor am Termin ihm aglüte. Hätti aso ou seh blöd chönne gah! MUess de mau no chli ga sueche, bi geschter viu zgnärvt gsi...
Isch für 100 Lüüt. zÄsse isch 14 p.P, u Getränke si Erfahrigswerte. U de isch no si im Service, sowie was füre Ruum dinne. Viu länger hei mir ebe gar nit würk Zyt, aber die 2,5 Stund si drfür reini Aperozyt, Föteli mache mir gad direkt vor dr Kirche.

@Christina: Herzlich Willkomme bi üs. Mir hei zersch zDatum gha, u närne gugget für Resti, Catering & Apero, Kirche & Pfarrer, u gugget für DJ u Fotograf, wo bi mir no dranne si. Kirche, Fotograf u DJ si no offeni Pöschte, für dKirche lüüteni morn mau aa.
Aso mir rächne am Apero mit 100-120 Lüüt, am Obe ca 35 Lüüt. U üses Budget isch bi 15'000.-, aber ohni Flitterwuche.

@morelia: Ou schön. Wo suechet ihr de? Was heit Dir für ne DJ?

@me: Mir hei hinech es Gspräch gha mit dr Pfarrere, u es isch super gsi!! Bi gad richtig froh, nach am Ärger mit am DJ.

So, gloubs GG wartet uf mi... Schöne hinech no

12.02.13 22:23
monimoni82

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Lula:
monimoni82: Bisch Du nöii bi üs? Iwie hani gad zGfüehl i hei Din Name no nit gläse? Das wäri e Profi, has ämu gmeint! Git aber de sicher bi de Ergahrige no ne Itrag.

hi Lula,

nein, das sind sicher keine Profis. Die arbeiten ja alle vollamtlich und machen das nebenbei. Auch deren Homepage is auch unprofessionell.

Ja, bin neu hier, heirate nächstes Jahr.

Gruss MoniMoni82

13.02.13 08:19
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

lula: aso für 100 persone findis en guete priis für de apero!

morelia: hey cool, no öper wo au am 24.5. hürated :)
das mitem baue isch ja mega... ich muess glaub inen andere kanton zieh, bi eus chan mer sich das ned leischte

mier hend geschter euse fotograd def. bueched jupiiii

13.02.13 08:22
nisliker 

Re: Bräute 2014

@Cristina89 also mir hend mal es budget vo 20'000.- gha... (betonig uf gha) für 50 persone. jetzt simmer bi 30'000.-... es sich uu viel aber mir hend eus au stürste hotel usgläse het sich so erge....

13.02.13 09:09
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

aso ich dänke das mitem budget chan mer ned so verallgemeinere. chunnt immer drufa was mer dezue rächnet, öb mer übernachtet usw.
günschtig isch es sicher ned, wenn ich gseh das euse fotograf scho 4'000.- choschtet

13.02.13 09:17
nisliker 

Re: Bräute 2014

also bi eus isch denn alles debi ussert ring und flitterwuche... ui hend ihr denn de fotograf 12 stund? eusi fotografin het für 8 stund 3550.- wele. das isch mer eidütig zviel gsie. sie het ca 2 arbetstäg zum föteli bearbeite und 1 wer sie bi eus. 3550 isch meh we dhelfti woni im monet verdiene!!! und sie möcht das für 3 tag! denn hani no anderi agebot igholt und ha gseit sie chön de uftrag ha wenn sie de glich pris wie e anderi fotografin macht 2200.- für 8 stund und sie het zuegseit....

13.02.13 09:30
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

ja er isch 12 stund debi und es isch no es paarshooting debi womer denn föteli mached für iladige usw. sini arbet mit bearbeite usw. isch au alles debi, und en dvd und online galerie mit de föteli.
er hed eus au en rabatt geh, es hetti eigentli ca. 5'000.- koschtet
han ihn aber unbedingt welle und mier sind schöni föteli öpis vom wichtigschte am hochzit, würd nie öper neh wo das als hobby macht

Zuletzt bearbeitet am 13.02.13 09:32

13.02.13 09:38
nisliker 

Re: Bräute 2014

ja föteli sind mir au wichtig wenn mer scho öper astelled... susch chans ja en verwanthe mache :D

 1 .. 49 .. 96 97 98 99 100 .. 549 .. 997
bstellt   irgendwie   schaffe   gspannt   malinchen   Problem   Littlefoot   Location   Hochziit   bearbeitet   würklich   würklech   Pfingstrose   Iladige   richtig   squishy   Janedoe   Hochzyt   Taeboyana   Zuletzt