| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 490 .. 978 979 980 981 982 .. 990 .. 997
02.07.14 22:00
sasileu 

Re: Bräute 2014

squishy-fishy:
hihihi joo den bisch würkli scho "nachbarin"
Soo nöch wohnt no keini vode anderne...züglet ihr demfall am samstig?wohi den gnau?

03.07.14 08:16
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Fara
Danke für de Tipp :) Mier händ no e anderi Idee gha, die Sache vo Strellson sind au zimli eng gschnitte, den gömer mal dete go luege.. Und susch müemer würkli mal uf Uster gah :)

Taeboyana
Nei de Turteständer wär für eusi Turte am Hochziit. Ich duen sie bstelle, aber die sälber händ kei Turteständer und det wo mer fiired händs au e keine. Drum hani dänkt, ich post eine. Es gseht dänn au chli nach meh us.. Und ich het eh mal eine für mich wölle, drum passts au grad.
Bi Esprit hani au no grad glueged, sind leider gad die chlinste Grössene jewiils usverchauft.. Bin gar nöd uf d’Idee cho dete go zluege. Für mich bstelli ebe no gern bi Esprit :)
Voll härzig mit em GG und de Gwürzbar :) Wenn gasch uf Konstanz? Nächst Wuche? Mier gönd ebe a däm Wuchenend :)
Ah voll lässig hät eu s’tanze so guet gfallt..

Sasileu
Aso ich chämt gern mal z’Winti verbi :) Mier händ ja eh mal no wölle abmache, has nöd vergesse . Am beste möchemer doch en Termin ab..
Ja das mit de bastlete Sache gaht mer glich, oder allgemein wenns um d’Hochziit gaht. Ich probier mi abr chli druszhebe, nöd das alli nu no Hochziit Hochziit Hochziit vo mier ghöret .

Malinchen
Joah a Sunita Suits hani au mal no dänkt gha..
Das mit de Ferie isch doch e super Idee. Da wierd si doch sicher freud ha :)

Nala05
Ou bisch jeze voll im Prüefigsmarathon. Vill Glück!

Squishy
Eigendli isch Krüzlinge nöd gad um de Egge, abr mier wännd eh am Samstig no uf Konstanz und uf Krüzlinge, vo däm här würs grad passe! Dänn luegemer doch dete au no verbi :)
Hmm isch no schwierig mit em Polterabig!! Ich wür uf jede Fall säge, dass dich gern wetsch überasche lah und säg doch, dass du gern öbis würsch mache wo nöd grad jede Tag machsch..
Was spillt dänn bi eu d’Bänd für Musig?

Me
Bi eus lauft so einiges momentan..
Gester hämer no Besprechig gha mit ihm wo de Apero macht. Dänn simer nomol schnell de Apéro-Ort go aluege und händ alles mit ihm aglueget. Das wird sicher tiptop :) Er isch en glernte Choch und hät scho paar Mal privat Apéros organisiert..
Hüt hämer no Besprechig mit eim vo de Bänd wo mer händ.. Da machi mier abr chli Sorge
:-/ Sie händ eus vo de Sängerin s’Repetroir geh und alli Lieder sind voll schnulzig, alles nur Jazz und Blues und eifach alles im gliche Styl. So eis Lied zwüsche dure isch ja ok so, abr nöd nur so Lieder. :-/ weiss voll nöd wie mer das löse chönted.. Hoffe es chömed no es paar gueti Vorschläg wos no chönd spille, will susch isch es scho recht kake. Sisch dänn eifach voll nöd euse Styl und würkli gfalle tuets mer au nöd.
Höchstens d’Squishy hät mi jeze grad no druf bracht, wenns ums tanze gaht no Lieder über e Alag laufe zlah.. Finds abr irgendwie für eus au nöd so e super Lösig, für das findi isch d’Bänd eifach ztür gsi und öber müsst ja den die Alag, Playlist überneh .
Joah und am Samstig gömer no uf Konstanz und Krüzlinge. Es hät ebe in Konstanz en Strellson und in Krüzlinge en Strellson-Outlet. Det luegemer no wegem Hemd für de GG. Und ich möcht eigendli no im Hochziitshuus luege öbs Schue händ und dänn natürli nomol luege wege Dekosache..

Zuletzt bearbeitet am 03.07.14 08:22

03.07.14 08:46
sasileu 

Re: Bräute 2014

Morge mitenand

@lil-lian:
Joo mir hend eh mol no wele abmache.
Wemer mal en Tag abmache? Chönd jo eusi Manne den eifach grad mitneh
Und wenn sust den nomol öberd wot cho cha die jo au...
Was wer dir den besser/lieber,im Juli oder August?

@ME
Ich ha stress oder bi gstresst oder eifach nid fit
Nebst dem dasi vo Wuchene ufgrund vo Isemangel plötzlich u starke Haarusfall cha han und pickel becho ha hani mi eh scho schwiss gfühlt und dasi au nid abnüm isch so i tüpfli.
Schlimmste isch jetzt dasi sit ca.1monet so monster Elefantefüess ha und ich mit 25 Stützstrümp träg muen(!!!)
Und als ob nid langt hani jetzt au kein richtige zyklus meh und nei Lady's ichbin nid schwanger

Soo na öbis HZ
Gester hani mini Stuhlhusse becho und sust na Dekostoff,fast alles tiptop.
Ich ha nur 36Schleifene becho,will ufem Zettel staht Sold Out und aghänkt wieviel mir zrug überwiese worde isch
Zum glück weissi e Bruut wo mal sotigi zum verkaufe cha het...glaub "eusi" Broncos hets jetzt.
Für alli ich bruch organza schleife Fuchsia
Und den hani mir am Di Obig no es paar Schuh bstellt,hani zwar nid wele willis gern probiert het aber i bruch Schuh zu mim Brutkleid und das woni wot hani nonig gseh oder wenns a mini Vorstellig cho isch hanis grad wieder abgstellt weni de Pris ade Sohle gseh ha
I cha eui es Foti zeige,isch ald mitem Natel vom PC-Bildschirm gmacht worde,also nid optimal.

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (17x)

Mime-Type: image/jpeg, 172 kB

03.07.14 11:30
Jo-Ann 

Re: Bräute 2014

Nach über 40 Jahren treues zusammenleben wird es eine Winterbraut 2014 geben im alter von 63 Jahren, JA meine Mama und mein Papa wollen endlich heiraten im Dezember...man ich freue mich schon, hoffentlich klappt alles soweit wie wir es planen. Darf leider nicht viel erzählen darüber da meine Mama auch viel im Internet unterwegs ist, und wir die beiden komplett mit IHREN großen tag überraschen

03.07.14 12:51
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Hey ihr Liebe!

Ich mälde mi zum (vorussichtlich) letschte Mol im Forum vorem Hochzyt &#61514; Mir gohts zum Glöck wörkli besser – de Osteopath ich super gsi! Jetzt hani grad alli Sache parat gmacht & in Schachtle verpackt - bin sowit ready ;) höt Namitag no Termin för d’Wimpereverlängerig und Bei wachse und morn Mittag fahremer dänn scho ab nach Luzärn.. Nervöööös hehe aber langsam glaubi chunt alles guet und s’Wätter spilt jo glaub au mit! =)))))) <3

Danke no för öichi liebe Feedbacks zo mim Polterbricht und die liebe Komplimänt! &#61514; werde das weekend nie vergässe! Han ächt die beste Fröndinne womer sich chan wönsche &#61514; <3

@malinchen: hanis eigentli verpasst oder häsch du din bricht scho gschrebe vo dim hochzyt?? &#61514; warte immer no gspannt druf! ;) werde ne aber wahrschindli erst nach mim hochzyt chönne läse aber has sicher irgendwo öbersehe cha das si??

@sasileu: ich bin scho debi in winti mol eis goh zieh – gli hani jo wider gaanz vil zyt :p ich bin det dure mega schlimm zeige immer vil z’vilne alles und nacher ischs kei öberraschig meh :p das isch sicher de hochzytsstress hehe nachem hochzyt gohts dir besser wersch gseh :p

@taeboyana: weiss genau wasd meinsch s’goht eifach plötzli sooo schnäll :p aber schön lauft so viles und dass öich s’tanze au so spass macht!! Mim GG häds au plötzli mega avo gfalle hehe ;)

@nala: hehe ich has vor witerhin mitzläse und mitfiebere mit öich nach mim hochzyt ;)) bin dänn sicher en andere mönsch und totaaaal entspannt haha :p

@squshy: hmm verstoh di wägem poltere.. und wennds irgendöberem wo ned bim poltere debi isch chasch durch di blume säge / erkläre und die person dänn de tipp cha gäh? Si wännd di jo öberrasche und dir en tolle polterobig mache sprich sind si sicher froh um tipps…

@Jo-Ann: wow das ist ja mal eine süsse Geschichte! =)) von Herzen alles Liebe und Gute und halt uns doch auf dem Laufenden ;))

@me: Han no die letschte Sache erlediget – churzfristig Bluemeschmuck för s’Auto organisiert z.Bsp. (öise florist isch sooo super und mega flexibel!) :p dänn häds no paar zwöschefäll gäh – de fotograf /videograf häd mim GG am Tel. gseit, dass si z vierte statt z’zwöite chömed (isch jo schöön aber hallo mitteile?!) und am obig siget si z’zwöite – händ im montana immer 2 agäh easy hani no chönne ändere.. aber de hauptfotograf de womer buecht händ will öis sini arbeit gfalle häd sig dänn am obig nöme debi.. hang meint ich spinne so by the way und han ebe ghört dass de bekannt för das isch mega schlimm!! Woni aber nomol aglütet han häder wider gseit momol er sig scho debi… voll müehsam das hin und her und unnötige stress.. mir sind devo usgange dassmer mit ihm chönd mitfahre zum go fötele aber das goht jetzt natürli ned, wenn si z vierte sind.. drum hämer jetzt no bluemeschmuck organisiert.. bim theolog hani no wäg de cherze womer azündet nogfrogt obi do es untersätzli oder so söl mitnäh för sini cherze woner häd welle mitnäh – ah mir sölet irgend en cherze mitnäh eini womer grad händ.. ah mir müend demfall die mitnäh? Absolut keis problem aber sägs doch au mein gott die lüt ächt…. Dänn de gipfel isch gsi dassmer jo 32 bankhusse bstellt händ – mini liebi TZ isch die jetzt alli no am glette will si wörkli ganz schlimm verchruglet sind.. 31 sind top und die 32. Eifach 20 cm z’churz! Händ logischerwis ned z’vil bstellt! Hani det aglütet und si sölet mir doch express no eini schicke (passt ines gosses couvert) si händ de fähler gmacht, ich bi chund – fähler z’grad biege – gseh s’problem ned?? Häd de typ eifach gseit si liferet ned id schwiz (han uf en postbox adresse vom kolleg loh lifere) und scho gar ned express! Hani voll diskutiert und gmacht dassis för am SA bruche und so und er eifach nei si liferet generell ned id schwiz und ich: und wieso das denn? Weil wir mit den Schweizern keine Geschäfte machen! Und ich: und aus welchem Grund dies? WEIL WIR DIE SCHWEIZER NICHT MÖGEN! Und tätsch s’telefon abghänkt!!! De absoluti gipfel ned?! Han mi nach dem tel. grad en rundi müesse beruhige! Schlimm wases för lüt git.. tja jetzt mündmer halt mit emene tischtuech oder so improvisiere und d’husse ufschnide aber sorry goht doch gar ned??! Aber egal lieber so pannene und sache passieret jetzt :p sust isch glaub alles gbongt aber han glich de ganz Zyt s’Gfühl heig öbis vergässe :p

03.07.14 12:52
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Was isch au no gsi? Aaah das hani öich jo gar nonig verzellt :p s’wird mich definitiv min papi förebringe und ich fröimi druf! &#61514; mi brüeder isch mit ihm en mega schöne dunkelblaue azug go chaufe im C&A voll günstig aber langet jo vollkomme und es wisses hömli mit emene dunkle fine muster und en wiiroti flüge – gseht top us! =)) isch natürli mega schön z’gseh, dasser jetzt glich au öbis för mich macht &#61514; und so geb ich ihm die spezielli rolle gärn… er häd zwar en listebruch de armi aber defür laufter dänn sicher schön langsam will er isch sust eine wo immer so devo rennt :p sägem dänn dass ich s’tempo agebe dasmol :p
Sust machi mir grad tusig gedanke, z.bsp. wägem gnaue ablauf vo de trauig will alles so spontan isch vom theolog – gägeteil vo mir halt… und wie das gnau mit öisne 5 bluememeitlis dänn lauft wenn ich gnau söl inelaufe und so und s’strumpfband leggi das links oder rächts a (tendiere gfühlsmässig uf rächts?) :p alles so details halt :p chömer dänn ächt de hochzytstanz usw.. am meiste nervös bini vor öisem part bi de zeremonie wo mir dialog mässig öis enand öbis säget.. er uf dütsch und ich uf italienisch.. ich meine ich rede jo wörkli guet ita – sehr flüssend aber trotzdem sinds halt scho spezielli wörter woni ned i mim wortschatz han und nie brucht han und wet mi doch dänn ned verplappere aber wird scho schief goh :p

Also hey … a dere stell möchti mi nomol vo ganzem ganzem Härze bi allne vo öich bedanke!! Mini hochzyt wo sicher en traum wird wärde findet unter anderem dank öich so toll statt wili unzähligi tolli tipps vo öich becho han und mich han döfe loh inspiriere loh sigs wäg de laterne *speziells danke ad nala & littlefoot* oder sust idee woner teilt händ! Es isch sooo lässig gsi die ganzi vorbereitigszyt mit öich (oh ich han grad fast es trändli i de auge :p am sonntig isch scho alles verbi :p) nei wörkli DANKE ÖICH ALLNE VO HÄRZE IHR SIND ALLES SO SUPER FRAUE UND ICH WÖNSCHE JEDERE VO ÖICH WO NONIG GHÜROTET HÄD ES SUPERMEGAWONDERSCHÖNS TRAUMHOCHZYT UND ALLNE WO SCHO HÄND, DASSER FÖR IMMER SO GLÖCKLICH BLIBET UND DE TAG IM HÄRZE ALS SCHÖNSCHTI ERINNERIG HÄND!

Fröimi jetzt scho wenni öich negst woche dänn chan brichte und fröimi au uf alli andere brichte & fotis (apropos: taeboyana d’idee mit de FB gruppe gründe isch die besti idee ever gsi!! ;)

Tschüüüüsss zäme!!

Öichi principessa <3

03.07.14 15:04
Schagge 

Re: Bräute 2014

Lilian

Wow d schue si dr hammer!!! Wiviu hesch itz für die zaut?
Muesch de di stützstrümpf immer alege oder isches hoffentlech absehbar?

Squishy

Wäg dim polteri... I würd eifach ganz gemau säge was du dir wünschisch (aso eher gmüetlech, usgang, crazy, ect) und ou ganz llar was du nid wosch. U as si di söue überrasche, du wöug gar keni witere vorschleg gseh. Das si ja sicher gueti fründinne vo dir, u mit dene chasch du doch sicher offe u ehrlech rede? Muesch ja nid säge, as vorschlag 1-4 doof fingsch ;-)

Jasi

Hei di lüt spinne mängisch auso... (Ha de ono ä story) was heisi z gfüeu, si chöng eifach nur e teil vode husse richtig lifere u när eifach säge, s isch itz ä so?? Hesch die scho zaut? Wenn nid würdi imfau eini abzie vor rächnig... Frächheit auso

Bi froh as dir dr osteopath het chönne häufe, ha dir fescht d düme drückt. Aber di osteopathe bringe no fasch aus häre :-)

U itz wünschidir dir EIFACH ÄS WUNDERSCHÖNS HOCHZIT!! As no chli chasch ruhig blibe vorhär und nid z fescht närvös bisch! U denn am grosse tag as alles guet louft und wenn nid, asders chöit locker und mit humor nä! :-) i bi scho itz meeega gspannet uf d foto.... :-)

U wägem strumpfband: böööö isch doch egau ob links odr rächts, di GG muess eh unter 1000 schichte stoff ga sueche, de spilzs ke grossi roue gloub :-)))


Me
Ja i bi immer vou im stressoi bim schaffe.... Bi itz froh asi di wichtigschte termine abgmacht ha. Am SA gömer ga turte probiere, nächschte mittwuch heimer z ehevorbereitogsgspräch (was wei die überhoupt wüsse???) am SO ire wuche gömer is resti ga tischplan/tischordnig aluege. Am 16.7. hani abstecktermin vom brutchleid. Vo mine paar kilo woni ha wöue abnä isch alles no beim alten. :-( dahär wirds äuä no genau glich passe wi bim bstelle (ha ghoffet äs sig de chli z gross hahaha) ussert öpper het dr ultimativ tipp?? :-)))
När ischs gurtefestival, u de fröiemi uf 4 "hochzitsfreii" täg :-)
Tischdeko baschtle chani ersch witerfahre wemer tischornig hei agluegt. Weiss no gar nid wiviu ig bruche.... Ha uf ETSY so buechstabe/wörter bschteut womer uf üse tisch wärde steue. MR and MRS ROMANO :-) uf das fröiemi meeeega, hoffentlech oschs so schön wini mir das vorsteue....
Itz bini no gad im beldona gsi und ha mir spontan im SALE äs biki kouft für id flittis... Juhuuu

So mini liebe, ich musss wieder. Bis gli u häbets guet

03.07.14 15:16
LaMariee 

Re: Bräute 2014

Hallo Froue

@Teaboyana: diä Facebookgruppe isch wük ä suuper Idee gsi

@Principessa: WEIL WIR DIE SCHWEIZER NICHT MÖGEN???? waaaasss?? hei has chum gloubt... tsss.. so öpis auso.... hoffe es chunt no guet mit dene Husse...
und hei, ig wünsche Euch ä wunderschöne, troumhafte, unvergässleche Tag u dass drs so richtig chöit gniesse!

@Schagge: wägem Ehevorbereitigsgspräch.. das heimr hüt gad gha ;)
mir hei eifach müesse es Formular usfülle dass ig mi GG (mit Name und Heimatort und alles) wot hürate u müesse ungerschribe dassmr no nid ghürate si u nid verwant.. u när säge öbmr diä längi oder churzi Trouig wei u när natürlech no Gäud abliefere ;)
mir hei när no chöne dr Trauigsruum luege.. no guet gsi :) isch auso ke sach.. 15-20min.

@Me: unger mim Thread finget dir mi Bricht vom Polterabe (fausdr noch chli Text zu dä Föteli uf Facebook weit)

04.07.14 08:31
malinchen 

Re: Bräute 2014

@principessa: Haha, das geit ja würklech gar nid wägä denä Husse!!! Pff... Aber das isch ja jetz de gad alles egal und i paar Stund hüratisch du di GG!!! Gniesses ganz fescht! I wünsche öich ä wunderschöne Tag morn! Bi scho soooo gspannt uf öii Föteli...

Mi Bricht isch i mim Thread: http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...s-15_226_6.html

@squishy: Hmm, i findes irgendwie scho ou chli komisch dass sie dir 4 variante zur Uswahl gäbe... Sie meines ja sicher nur guet, aber i cha mir jetz nid vorstelle, dass du so kompliziert bisch! I cha mi da dr Meinig vo dr bride ou nid würklech aschliesse, i finde mir dörfe erwartige ha und ou verzelle was mir üs wünsche (oder äbä ou was mir üs nid wünsche). Es git soooooo viel müglechkeite was me cha mache, da gits immer no gnue wome cha ä überraschig mache! Wenn isch de di Polteri? Wär no gnue zyt zum ä 5. Überraschigsvariante z plane? De würdi das gloub würklech ehrlech zrug mälde und sägä, sie sölle doch ä Überraschig mache und bi derä Glägäheit no mal sägä, dass du ihne scho nid dr chopf abriissisch...

@sasi: oh je, das tönt ja würklech nid so guet bi dir! Lueg guet zu dir, hoffe es geit dir gli wieder besser! Wenn isemangu hesch zeiht das natürlech no vieles nache, de mahsch sicher ou kei Sport/Diät mache. Bechunnsch jetz Infusione? Wägä de Strümpf würdi mir keini Sorge mache, das isch natürlech mega unagnähm aber i ha imfall mehreri Kolleginne wo das ou hei... Bi de meiste ischs mit dr Zyt wieder besser worde und sie müesses inzwüsche wieder nümme träge. Lustigerwiis ischs bi allne so um die 25gi cho... Villicht isch das wie ne zwöiti Pubertät oder so.
D Schueh gseh ja hammer us! Isch zwar nid so mini Farb, aber abgseh drvo findi se würklech schön...

@schagge: ou cool, da louft ja glich gad einiges bi öich obwohl so im stress bisch... Was hesch de fürnes Bikini kouft? I sött de ou no es nöis ha fürd Flittis...

@me: Mir warte immer no gspannt ufd Föteli... Ha mir fang chli Gedanke gmacht zu de Dankes-Chärtli, aber ha irgendwie no nid die zündendi Idee gha. Irgendwie passe alli Idee nid zu üsere "Linie" wo mir bis jetz hei dürezoge... Fändet ihrs schlimm wenn die när chli anders wäre? Also d Farbe würdi scho bibhalte, aber i müesst anders Papiir näh und d Schrift chönnti wahrschinlech ou nid biibhalte...

04.07.14 09:38
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme

Sooooo i chume endlich ou wider mal dezue da inne z schribe;O) ha natürlich gspannt alles chli mitverfolgt wo gloffe isch und vorallem uf Facebook tolli Fotis gseh!!

@Sasileu
Ou nei i wünsche dir gueti und raschi Besserig…..bisch megem HZ so gstresst..?

@Principessa
I wünsche euch e wunderwunderschöne Tag und hoffe dass dirs i allne momente chöit gnies-se!!!fröie mi scho sehr ufe Bricht und uf Fötelis;O)

Mir si momentan recht gad dranne…. Ha de Abstecktermin vom Kleid gha und hüt abig heimer di letschti Planigssitzig mitde Brutfüehrer;O) momentan simer dranne:


-Brautschuhe
sueche nöii…cha i mine Highheels bis denn leider äuä no nid loufe ha sit paar Wuche Rückeweh und mache Physio… wenn öper nöime weiss für chli spezielli Ballerinas wenn müglich öpis mit spitze de bitte melden;O)

-Kirchenheft
Hätti mer da öper e Vorlag?? Ha ize alli Songtexte becho vo üser Sängerin;O)

Liebs grüessli und e schöne Fritig!!

Sue

 1 .. 490 .. 978 979 980 981 982 .. 990 .. 997
squishy   bstellt   Hochziit   malinchen   Problem   Littlefoot   bearbeitet   gspannt   Zuletzt   Janedoe   richtig   Iladige   Pfingstrose   würklech   Location   Taeboyana   irgendwie   würklich   Hochzyt   schaffe