| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 494 .. 986 987 988 989 990 .. 997
18.07.14 08:25
Sue87 

Re: Bräute 2014

aaaaaaaaaaah ize hanis gad gseh uf Facebook

18.07.14 13:16
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Hallihallo zäme!

Danke öich allne för die liebe wort zo mim bricht &#61514; <3

@lil.lian: nei han leider kei gäld gmacht will de häd mi gfrogt wasmer dänn för die husse zahlt händ und ich han doch ned dänkt, dass de die abchaufe wet und 1:1 de pris gseit debi hetti sicher vil meh chönne verlange! Scho nur förs stundelange glette vo minere TZ!!

@taeboyana: das isch alles guet machbar i dere zyt ;)) was för en schirm wetsch dänn? En rote? ;) oder en normale ivory? Ich het eine zum witerverchaufe ;) ooh han grad din polterbricht gläse hammer hey so schön dass si genau das gmacht händ wo zo dir passt findi mega cool und dönt nach emene mega lässige tag ! =)

@pricana: danke vilmol för din bricht isch uuh schön gsi zum läse! =))) dönt au bi dir nach emene perfekte tag! =)hey und hammer öichi torte und deko und alles!

@nala: oh han grad gseh höt häsch besprechig im montana! Hoffe häsch mis mail no gseh! =) d frau christ isch ächt so super chasch di uf si fröie! =)) seisch en LG! ;))

@squishy: bi froh isch din polteri ned ganz id hose wied scho angst gha häsch.. verstoh di hetsch dir gwönscht, s’wär chli meh mitgmacht worde und meh action gsi aber glich händ si sich jo cooli sache usdänkt gha ;) fröimi wenns mol fotis git.. und hey wönsche öich am SA gaaaanz es wonderschöns perfekts fest! =)) wird sicher de hammer und de petrus meints jo mega guet mit öich! ;)))

@me: bin gester am BACKSTREET BOYS konzert gsi hihi =))) und es ich soooo de hammer gsi wie daaamals!! :p und hey de kevin isch eifach sooooo en schuss worde!!! Haha also wenni nonig verhürotet wär hahahaha *scherz* :p häd guet do mit mine mädels en gmütliche obig z gnüsse z züri am sunset bi dem tolle wätter! =) sust bini wider voll im alltag inne :p GG und ich händ au gfunde mir bruchet jetzt es nöis projekt hehe.. GG wet jetzt es nöis sparkonto ufdue womer en grosse teil vom ersparte druf izahlet för irgendwenn öises hüsli =)) so i 5-7 johr wär hammr =))) höt goni mit mim schwöschterli mis mami und ihre frönd in colombier ufem camping go bsueche und öbernachtet einisch det hehe fröimi bin scho ewigs nöme go zälte ;) und sust bini gspannt am uf d’fotis warte sötet si gli becho =))) und sust hanis molno gschafft alli sache z’fötele vo de deko sache woni wörd verchaufe, falls öber vo öich no interässe het findet ihr alles unter mim thread:

DEKO VERKAUF:

http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...3-15_253_2.html

wönsche öich ganz en schöne, sonnige tag und es tolls weekend! =)

21.07.14 17:20
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä, isch de doch chli lenger gange

@sasi: Hoffe Dir geits umi besser?!

@bibbi: Fröi Di druf! Es isch mega schön! U es isch super wo "mim Maa" zrede
Dörfti ächs PW vor Homepage ha? Würdi doch gärn chli ga gugge
Hani Dir mini Schueh mau zeigt? Hätti no es 30 zverkoufe.
Ha mir das mit de Partner ou überleit, u mir hei eifach wenn mir dr Partner nit kennt, nume 1 Name ufs Couvert u inne i dAred gschribe. I würdis süsch eifach säge, wenns Di stört oders zviu wird. Bire guete Kollegin hei mirs a sie adressiert, da mir ihre Partner denne no nit hei kennt, u si het de ou nit gfragt u isch älleini cho. E anderi het gfragt, u het ihn de mitgno. Aber mir hei eifach gseit, mir wette kei aktuells "Betthäsli" drbi, sondern haut Beziehige. U e Kolleg het de sini Fründin eifach mitgno. Für dBetriebe hets eifach 1 Iladig gäh, u de isch gar nit zur Diskussion gstande, ob mit oder ohni Partner. Genau so bi de Vereine.

@squishy: Das hei mir üs ou gfragt!! Aber isch guet gange?
Hesch no chli chönne Sünnele? Isch ja zwüschedrinne super schön gsi.

@Schagge: Chasch ja dr Tisch wie ufzeichne, u de so di einzelne Näme druftue, de gseht jede wo er wie hocket. Weisch wie ni meine?

@Sue: Wieso göht ihr de z5te i dFlittis?

@Pricana: Danke für Din schön Bricht! Dini Schwoscht isch ja mega cool, eifach dOuge zuemache...
Tönt super bi öich, u mega toll hets Wetter bis uf di 5 Minute ghebet. U wow, mega genial die Bilder, gseht troumhaft us!

@Taeboyana: Oh so mega cool, es liest sech genial, Din Polteri Obe!!
Weisch scho, was si mit de Blätter macht?

@me: Mir si am Irichte, am Plane u fröie üs ab de Hochzyte wo üs im Fründeskreis bevorstöh...

22.07.14 10:18
LaMariee 

Re: Bräute 2014

Hallo Zäme

ig mäude mi ou ändlech umemau :)

@Pricana: es tönt nachemne wunderschöne Fest wo dir heit dörfe ha :) merci viumau für di Bricht und diä schöne Fotos :) dr Saal het mega schön usgseh :)

@Teaboyana: merci viu mau für di Bricht vo dim Polteri :) es tönt nachemne super Tag u ig fröiie mi hei dini Fründinne sone perfekte Tag für di organisiert :)

@LaPrincipessa: merci viu mau für di schön Bricht vo euem Hochzyt :) es tönt nachemne perfekte Tag für euch :) u merci viu mau für zeige vo dä Föteli :) du hesch wunderschön usgseh :)

me: mir müesse iz de no chli drhinger... am Samsti heimr de es Träffe mitem Fotograf zum ga luege wo dassmr de wei fötele... när muessi diä wuche no Namenskärtli bastle..
Ig fröiie mi immer wieder dörfe Hochzytsbrichte zläse vo euch u Föteli zluege :) da bechumi no meh Vorfröid uf üsi Hochzyt :)

28.07.14 08:40
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Morge liebi Brütlis

I versueche mau chli üse Thread us dr Versänkig zrette... FB isch zwar super, aber weme chli meh zbrichte het, wirds aube chli umständlech

Bi üs loufts, geit ja o nümm lang... d To-Do Liste wird zum Glück o chürzer. Das isch momentan no druffe:

- Trouigsablouf a Sänger, TZ, Fotografin und Schwiegermami schicke (sie duet d Kollekte asäge wüus es Projekt isch, wo sie mitschaffet)
- Playlist an DJ senden (machi näxt Wuchenänd)
- Freudentränennastüechli bastle
- Sitzornigstafele schriebe
- Cookies backen (näxt Mänti weni frei ha)
- Ansprache Brautpaar aufsetzen
- Tanz üben
- Blumengefässe zu Floristin bringen
- Wein abholen

I gloub das wärs... abgseh vo aune Beauty-Termine ide Täg vorem HZ, aber da muesme ja nur verbi ga Ha no e Waxing Termin gmacht für ds voue Programm: ganzi Bei, Achsle, Bikini und Oberlippe de sötti de ämu parat si! I gloub isch aber no machbar i knapp 3 Wuche...

Letscht Wuche heimer no e Privattanzstund gha für üses Lied und i ha dr Reifrock mitgnoh zum üebe. Gar nid so eifach, nid uf das Ding zstah... aber i gloub es chunnt guet, mir hei no einigi cooli Dräige und so glehrt und chöi itz öpis guets zämesteue. Wemer de nid vor Närvösi chum grad chöi dänke . Itz sötte mer eifach de dähei o no chli üebe...
U de simer am Samsti no üsi Ringe ga abhole. Wow, mir hei so Fröid!! Si si eifach perfekt für üs. Feue mi scho so, dä de ändlech dörfe azlege!

Ah ja, sünnele wär o no uf mire To-Do-liste (ds tanning lani definitiv la si, es het 2 Täg super usgseh u när hets a Steue wome viu schwitzt ufzmau unschöni wissi Fläcke gäh ), aber da isch ja im Momänt nid viu zwöue.. Gester gäge Abe woni de mau wär drzuecho u bi useghöcklet, het sech d Sunne gad verzoge .

I ha no 2 Frage: 1. wie machet dir (bzw. heit dirs gmacht) mit eune Sache am Hochzit, heit dir es Täschli gha wo dir de TZ heit gä oder hei sie es Notfautäschli für euch gha? Wome so Lippestift, Puder, Nastüechli, Deo, Chopfwehtablette oder was o immer chönnti dritue? Weiss irgendwie no nid so gnau, wieni das söu mache.
2. wie maches die wo d Blueme nid glieferet wärde? Mir wärde d Gsteck für uf d Tische am Abe am Tag vorhär hole und scho ufsteue, das isch kes Problem wüu die häbe ja guet. Aber itz isch d Frag, wie mirs mit de Bankstrüssli, Brut- und TZ-Strüss und de Asteckerli mache... heit dir die när irgendwie dähei igsteut?

@Principessa: So cool di Verchouf und hesch o mega schöni Sache, nur schad hei mir ganz es angers Farbthema...

@Lula: Wie loufts mit euem Huus? Siter fertig igrichtet oder duurets no chli? Nei ig weiss no nid was mini TZ mit dene Bletter mache, isch e Überraschig

@Nala und Sue: Wie geits euch? Siter relaxt oder no chli im Stress? Scho gli gli isches so wit!!

@aui: Was machet dir am 1. Ougust? Mir mache am Morge e Brunch mit dr Familie bi üs und am Abe gömer mitem einte TZ-Päärli imne Resti ir Nechi ga Grillbuffet ässe. Am Sunnti heimer de die letzti Sitzig mit üsne TZ für die finale Besprächige (gnaue Tagesablouf etc.) u nächst Wuche geits de los mit Chleid abhole, letzte Coiffeurbsuech etc... Hui!

So, wär schön wenn hüt ou öper ume isch, bi üs si fasch aui Lüt ide Ferie... sorry isch chli e Ego-Post worde, aber het nid sooooo viu wome cha druf igah... I mues no 2.5 Wuche schaffe u när isches de ändlech gli so wit!

28.07.14 09:35
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Guete Taggg...! Da hets ja en Biitrag! :)

Taeboyana: Hihi, dini To Do Liste findi ganz überschau bar. Das schaffsch du guet i dere Ziit. Wenn wotsch den go waxe lah? Ich han ja d Bei usw. 2 Tag vorher gmacht. Aber bi de Oberlippe (hani fürs Hochziit nöd gmacht, aber au scho es andersmal) würdi imfall luege, ich han mengisch den so komischi Püggeli übercho. Evt. hesch das ja nöd. Aber wenn würdi das chli vorher mache...

Täschli: Mini Schwöster het ei Täsche gha und dete hemmer ales dritue... Blaterepflaster usw. Eifach alles... Het super klapped. Und übringes... Hani d Lippe genau eimal nahzoge meh nöd. Häsch eifach anderi Gedanke! :) Es isch wie nüt meh relevant! Haha!

Blueme: Ich weisses imfall nöd... Also uf em Tisch chasch es guet hietue isch keis Ding. Die vo de Bänk wer ja uu schad, wenn die eifach ligge lah würdisch. Chönders bim Apero nöd irgendwie verwände?

28.07.14 10:24
nala05 

Re: Bräute 2014

Guete morge!

Taeboyana: bi dir gohts wirkli au nüm lang! :) aso u find dini to-do liste sehr übrschaubar, mini het vor 2wuche no ganz andrsch usgseh
Wow grad e richtigs waxing programm hesch du vor dir.. I gang jo eimol im monet bikini go waxe, ha die termin jetzt aber so apasst das für flittis alles "glatt" isch ha irgendwie gar nid dra dängt ka das für s hz evtl gschieder gsi wäri, jänu!
I sött au no mi reifrock bi mim vatr go hole, das mir de tanz no mit däm könne üebe. Mir sin uns immr no chli unschlüssig übrs lied mir hän jetzt d grundschritt vo walzer, discofox, chachacha, tango, jive glernt.. Und jetzt mien mir no chli uf ei nenner ko.. Isch no schwirig. Was händir de für e lied?

Täschli: i gib alles mine bm's ind täsche.
Blueme: unseri wärde glieferet. I würd d strüss glaub istelle, am beste doch imene kiehlte ruum, das si schön bliebe. Frog doch d floristin mol was si de empfähle würdi..

Nervös: i glaub i bi nervös, odr eifach gstresst. Ha jetzt gescht sogar no e fieberblottere biko
Drbi ischs gar nüm viil zum mache:
Limoncello abfüllen
Süssigkeiten kaufen
Tanz üben
Packen
Beauty termine

Weiss au nid was mit mir los isch.. I glaub die ganz gschicht mit minere änglische vrwandschaft stressf mi mega! I wünschti mir e chli das i die nid iglade hätti!
Mini tante, cousine, cousin plus sini frau und kinder hätte jo sölle ko. Jetzt isch aber für s jüngste kind de pass nonig ko. Und mim cousin sini frau wär unseri stylistin gsi den hän mini tante und si voll afoh stritte, richtig schlimm! Die möge sich ebe übrhaupt nid uns es isch ächt e riiiiiiese drama wo do abgoht. I ha bis hüt kei ahnig wär jetzt kunnt!
Aso hani letscht wuche e neui stylistin miesse uftriebe plus mich mit däm strit wo sich zu allem ane jetzt au no mini muettr mit imischt usenandrsetze! Haaach, i dänk das ganze setzt mich psychisch voll unter druck. Und üsseret sich in schloflose nächt, keim appetit und s schlimmste fieberblotter!

Drbi hätti susch gar kei grund zum nervös odr gstresst si, isch jo alles organisiert sunscht

Aber i freu mi trotzdäm mega uf e fritig, was dini frog au grad beantwortet wasi am 1.august mach: HÜROTE

28.07.14 10:33
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala: Nei das gits ja nöd!!! Es isch mega doof und total schad. Aber chasch nöd dim Mami säge sie söll bitte HÜT definitiv abkläre, wer chund und wer nöd. Den chöner au wege de Sitzordnig nomal luege usw. es chan ja nöd sie dass das e Überraschig sötti geh! Mega denebed... Aber es sind doch au irgendwie immer wieder glichi Themene wos eim verderbed. Bi de Hochziit woni am FR im Baur au Lac gsi bin hät am Brütigam sin Brüäder wo Trauzüge gsi wer am FR, eifach am MI es SMS gschriebe (sie chömmed alli vo de USA und wohned au dete) er chämi jetzt glich nöd id Schwiiz und au nöd ad Hochziit! Hallo... Hey, es gaht ächt nöd. Es isch so schlimmm... Weni dich wer würdis eifach kläre. Die münd das ja au verstah, dass du das wüsse wotsch und wenns tüpft sind wege dem isches doch au glich, nöd?!

28.07.14 10:33
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Kuuhl schriebsch was im Forum.. Wär au defür, dass da chli meh los isch..
Dini Liste isch nüm gross, dass wiersch sicher no alles abarbeite chöne :)
Wegem Täschli, ich wierde die Sache entweder mim Mami oder dänn minere TZ geh..
Aso d’Blueme würdi eifach diheime no istelle.. Mier wärded au die vo de Location am Tag vorher go hole und die dänn hintere bringe. Abr die andere werdemer den erst am Samstig sälber go hole gah.. Wege de Astecker, dass weissi au nöd wie lang die dänn würkli hebet. Würi vilicht nomol nahfräge bim Florist. Wär den schad, wenns nöd so lang hebet..
Mier gönd am 1. August uf Konstanz. Zersch chli go pöstele, wenns schön isch no chli go bädele und is Kino. Mier sind ebe beid gar kei Fürwerk-Fän, drum gömer meistens noimets hi wos kei gid :) Eui Plän dönet au nöd schlächt.

Nala
Oh wegem Lied weisi leider au nöd.. Bin au no uf de Suechi..
Oh nei das wegem Familie-Drama dönt echt nöd guet!! Vorallem, dass no schlaflosi Nächt häsch und au no Fieberblattere becho häsch.. Ich druck der Dumme, dass die schnell wiedr verschwindet..
Hihi han gad a dich müese dänke, wege de Frag vom 1. August :)

Me
Mier sind am Fritig no bi de Chile verbi und d’Organistin hät eus no Lieder vorgspielt. Mier händ jeze eusi Lieder gfunde :) Und susch sötemer eus mal no bi es paarne Lüt melde, wie Location, Fotografin, Pfarrer, Apéro. Ich dänk, dass wärdemer am Wuchenend chöne erledige.
No e Frag wege de Bruutstrüss. Wie vill zahled iher defür? Und die wo no en chlinere mache lönd fürs zivile, wie vill hät de kostet? Mich dunket die beide cheibe tür..

28.07.14 10:45
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Juhuuu, 2 Biträg, i mues ke Säubstgspräch füehre

@Pfingsti: I dänke o dassis sött schaffe, we nid no e last minute Katastrophe passiert Ja das stimmt wäg dr Oberlippe waxe. Aber i has schomau gmacht und isch nüt passiert. Ga ou am Zisti vorem HZ, vo dämhär hätti no 3 Tag zum erhole

Genau das hani im Fau o scho dänkt, dassi de möglecherwis gar nie Lippestift nachezieh I bi eh nid die wo sech ir Öffentlechkeit schminkt, finde das so doof die Froue wo im Zug ds ganze Makeup mache... hallo...?! Aber mitnäh muesi ne öpe scho, me weiss ja nie Was hesch du süsch no i däm Täschli gha? Blatterepflaster chöme uf au Fäu mit. Mini Schueh si zwar itz vom tanze rächt guet itreit, aber i mues se de churz vorhär nomau schön ufpoliere

Blueme: D Bankstrüssli vor Chile chönnte mer mitnäh und ir Location az Stägegländer binde, het sone Stäge wo i Saal abefüehrt. Mache mer äuä so. Isch eifach aus chli e logistischi Frag, aber das luege mer de mit üsne TZ no a. D Frag isch meh wägem irichte vor dr Trouig, d Floristin isch äbe verhinderet, drum mues das öper vo üs mache (bzw. Familie, mir hei denn eh ke Zit...).

Hey ds Fotoshooting mit dr Malin gseht ja super us! Bis ga aluege, so cool! Hihi auso we dir mau es Opfer bruchet, let me know... i stah definitiv lieber vor dr Kamera as hinge dran, das chäm nid guet Ode räbe de mau Babybuch/Bébéfotos, wes de mau sowit isch...

@Nala: Du hesch doch aues Rächt itz ide letschte Tage chli agspannt zsi. Wird bi mir sicher o no cho! I bi mängisch jetz scho zwüschine chli kribbelig, weni dradänke... mit schlafe und ässe geits aber no ganz guet. Chunnt bi mir meistens de churz vorhär.
Wägem waxe geits äbe bi mir gad ziemli schön uf, dassi de vor de Flittis nomau ga. I mache o jede Monet Bikini. Aber bi de Bei findis immer ade Chnöi so müehsam, schnide mi u viu und unger de Achsle bechumi sit paar Monet immer so roti Bibeli nachem rasiere und das fändi de fürz Hochzit sehr unschön... mues nume luege dassi se de gnue lang la la wachse vorhär. Mues de öpe T-Shirts mit Ärmu alege im Training...
Hey dini To do-Lischte isch ja praktisch abgschaffet, easy! Aber i verstah di vou, dass di das Familiegstürm stresst! So schad we das när so Stress git. Hoffentlech wändet sech aus no zum Guete und sie chöi aui cho und sech a däm Tag eifach in Rueh la und mit euch fiire! Jaaaa genau, was du machsch isch klar I dänke de adi!! La dir dini Vorfreud nid la näh, es chunnt uuuu schön, egau ob mit oder ohni die Verwandte! Und he, ds Wätter macht ou mit!!
Tanz: Mir hei "Something stupid" vom Frank Sinatra. I liebe sini Lieder und ha scho vo Afang a das Lied wöue und nid e Walzer. Es isch e Rumba und zum Glück liegt üs dä Tanz o mega. Fröie mi aso ächt druf und hoffe, es chunnt de o guet a!

 1 .. 494 .. 986 987 988 989 990 .. 997
Janedoe   bstellt   würklich   gspannt   richtig   würklech   bearbeitet   malinchen   irgendwie   squishy   Littlefoot   Hochziit   Hochzyt   Pfingstrose   Location   schaffe   Zuletzt   Taeboyana   Iladige   Problem