Bräute 2014 |
|
1 .. 495 .. 987 988 989 990 991 .. 997
|
|
|
28.07.14 11:16
nala05
|
Re: Bräute 2014
Pfingstrose: s problem isch das d ängländr sich nid vrpflichtet fühle mit uns z kommuniziere.. Und wen mir noche froge seit jede öbis andrs. Mis mami und ihri schwöstr hän au nid die best beziehig zunenandr, dorum regle das lieber ich, bevor no e wiiters drama igleitet wird so d komplizierti familie isch das, alli total mitenandr vrstritte. Find eifach das mini hochzyt nid de ort isch zum das usztrage. De best isch no das mis grossi mir geschtr aglüte het das si ghört het, das mini cousine jetzt eifach e kollegin mitnimmt as ersatz! Hallo?! Gohts no??! Wie wärs mit mol noche froge ob das ok isch? I nimm jetzt kei rücksicht meh uf däne ihri gfühl, wil um mini gfühl kümmeret sich anschiinend au niemerts. Ui das isch au ganz mies wen de trauzüg eifach abseit! Goht doch nid!
Lil.lian: mis favorite lied wär jo at last vo de etta james. Abr gg findet 3minute walzer tanze doof. Jetzt hani dänkt mir fön mit däm ah und schniide de nachere minute e andrs dri für so 30-40sekunde und höre den widr mit at last uf.. Weiss abr nid ob das nid doof isch
Taeboyana: hihi ich rasier mir no gärn d bei, find das immer so mediativ hihi ou jo, wen untr de achsle bibeli bikunsch isch das wirkli nid so schön mitem chleid usw. Würi au go waxe. Hihihi gosch nur no langärmlig go trainiere Für luzärn isch ebe nid sooo guets wättr agseit, aber i nimms mol no locker, das isch öbis wo i kei biz beeiflusse ka. Jo i hoff so das reglet sich mit mine miehsame vrwandte. Oh so schön, gfallt mir au sehr guet something stupid! Wird sicher voll romantisch das kunnt sicher super guet ah, do bini mir sicher! Apropro.. Freut mi au sehr het sich das mit dr begleitig indr kirche greglet!
|
|
|
28.07.14 11:31
Taeboyana
|
@lil.lian: Ja bi o vou drfür dass hie wieder meh louft! bis jetz klappets ja nid schlächt Dir heit doch rächt mit Konstanz, tönt nachme super Programm. I bi gad am 18. mit mire TZ dert gsi, chönnt mi aube ztot shoppe Gad 3 Paar Hose, Unterwösch (Intimissimi ), Dekosache, Geburigschänkli und und und kouft... Du, wie gsehts us wäge, Ässe in Züri, heimer es Datum? Wär ja cool...
@Pfingsti: Gärn gscheh! Hihi nenei, bi nur afa bir Andrea vordran gstange. Was muesch no für Kategorie füue? Ja di GG isch würklech fotogen, das het me uf de Hochzitföteli gseh (du natürlech ou, abgseh drvo)! Hm es git ja no e grossi Bandbreiti zwüschi intim und ere härzige Widmig. Finde me darf ruhig merke dasses di Schatz isch, ohni dasses weiss nid wie persönlech wird.
Hihi gueti Idee mit de Bankstrüssli aber i gloub de chäm dHeufti verchrüglet/kaputt oder gar nid im Resti a. Isch haut o no schwierig wüu zwüsche Apéro und Ässe am Abe sicher no paar Sache planet si, wo e Überraschig si für üs u d Lüt da nid no unbedingt chöi Blüemli umetrage... aber o für das wird sech sicher no e Lösig finde!
Vo dere Sändig hani no gar nie ghört, um weli Zit chunnt de die aube?
|
|
|
|
28.07.14 12:48
Broncos
|
Gugus zäme... Also mir isch s uf FB definitiv wohler als da, will ich det eifach weiss wer mitlist und da hesch halt überhaupt kei Ahnig und den muesi immer u ufpasse, dasi ned z viel Informatione über mich/üs prisgibe. Ich han ja mal binere Versicherig gschaffed und det en Research für en Versicherig für Internetrisike müesse mache, also da gits Sache, isch echt krass was so chan passiere, wemer ned ufpasst... Aber ich gib jetzt glich mal ad min Senf dezue...
Taeboybana: Die To do Liste isch ja echt am schrumpfe, supi!! Also ich han au all mini Sache de TZ is Täschli gä, hanere scho vorher gseit, sie müesi den unbedingt es gnueg grosses ha Weg de Blueme chani ned helfe, bi üs isch zum Glück alles grad am Hochzyt gliefered worde. Am 1. August gömer in Seilpark
Nala: Ou du armi, das wür mi echt au nerve, weni so Familietheater het churz vor de Hochzyt. Bi mir gits amigs au biz knatsch bide Familie vo mim Mami, vor allem mit ihrere Schwöster. Ich han den mis Mami extra gfragt, öbs ok für sie isch, wenn ich d Tante an Apero ilade. Mis Mami hets den guet gfunde und mini Tante isch tatsächlich cho, sie hend sogar ned mal gstritte, aber mini Tante het wieder voll provoziert. Sie isch extra z spat cho und hed mich den scho vor de Chile use gseh und het sich gweigeret uf s Föteli mit de Familie z cho. Isch mer aber a dem Tag beides Pipegal gsi, den het sie mich halt scho vorher gseh und ehrlich gseit isch mer grad recht, wenn sie ned uf dem Föteli isch... Weg de Fieberblatere, ich chan dir L-Lysin vo Burgerstei suscht empfehle. Min GG het au churz vor de Hochzyt e Fieberblattere becho und het sie so relativ schnell wieder wegbracht.
lil.lian: Ich han 130 zahlt für de Brutstruss, aber isch halt au no biz en ufwändigere gsi weg de lange Stil und so... Für s zivile hani kei Ahnig meh, wie viel de kostet het
Pfingstrose: Mues grad uf din Blog go gügsle wie d Föteli usecho sind
|
|
|
|
|
|
|
28.07.14 23:25
Lula
|
@Taeboyana: Tönt durchus machbar, dünkt mi ämu gad nit so viu, u süsch fingsch sicher öber wo Dir e Teil cha abnäh I ha mi Krims-Krams ire Clutch gha, u dr Räscht im Hotelzimmer, dClutch hani im Outo u närne über am Stuhl gha. Isch für mi so am gäbigste gsi, u während Kirche-Apero het mini TZ u mi Maa was drbi gha Mir hei Blümeli deheime u während am Apero, sowie am Obe i Vasene igstellt, bi äxtra 2 ga koufe. U si heis so super gha. Dr Bankschmuck us Altargsteck het dFloristin i dKirche ta, dr räscht het mini TZ gad greicht, bevor si zu üs isch cho. dAsteckerli si auerdings nit igsteckt gsi, mi GG hets de am Obe iwenn abzoge, wüus doch chli glitte het. Bis ufe Keller/Garage isch guet, aber me müessti haut eifach viu mache am Huus, u im Garte si mir ou no niene... Mir göh am 1. Ougust bi üs im Dorf chli ga si, Bratwurst ässe u närne zFüür gniesse. Heit ihr im Dorf nüt? @nala: Versuch für Di chli abzschalte, gönn Dir e Masage, e Beautynami, e Shoppingtag! Hoffe dSituation beruhigt sich wieder, u si merke, was si da eigentli mache! Oh, guet het sechs chli klärt. U Dis Mami isch ja ächt super!!! Tönt nach am ne wunderschöne 1. August I weiss leider nit, wie höch die einzelne Pöste si, hei aber Fr. 450.- zahlt für Zivil 1 Struss mit Astecker, u fürs Kirchleche 2 Strüss, 2 Astecker, 1 Altargsteck, u Efeukränz für Kirchebänk (di letschte 2 inkl. Lieferig) Wie viel zahlsch de Du?
@Pfingstrose: Du findisch sicher ou lüüt i Dim Umfeld wo Dir Model stöh, oder hie im Forum Di Sändig isch würk no härzig, bi ou scho blibe hange
|
|
|
|
1 .. 495 .. 987 988 989 990 991 .. 997
|