| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 50 .. 97 98 99 100 101 .. 549 .. 997
13.02.13 09:46
malinchen 

Re: Bräute 2014

@lula: ah ja, wener nur ä haub stund hät gha ischs würklech voll drnäbä! U dases schneit heter ja sicher scho am morgä gseh, de hät er wennschon scho denn chönnä absägä. U wägä professionell oder nur näbäbrueflech fingi, dass das i däm zämähang gar ke rouä spielt... Er het 2 mau dr termin nid chönnä wahrnäh, das würd mi genau so närvä wenn das einä isch wo "nur" DJ isch, wie bimnä anderä. Vllt bimnä professionellä no meh, dä hät ja de süsch äuä nid viel z düe gha so amnä normale wärchtag... ;-)

@Chöschtä allgemein: mängisch hani ir letschti chli z gfüeu gha, dass viel dienstleister meinä, wenns fürnes hochzyt isch, sig mä bereit alles z zahlä! I ha jetz scho meh ghört, das me rabatt überchunnt wemä numä seit, soviu zahlmä nid... Ä Kollegin het mal ä DJ scho fürnes Geburifescht buechet gha und dä später ihrem Brüetsch fürds Hochzyt empfohlä, när heter für die glichi Leischtig gad fasch ds dopplete verlangt. Auso i gloubä chli verhandlä lohnt sich zum teil scho!

13.02.13 09:54
Cristina89 

Re: Bräute 2014

also de fotograf hemmer scho de esch de ganz tag debi und chostet 2'500-- esch da düür? met bearbeite und so... de esch ade kolegin erem hochset xi und de esch glaub super
ajo hend er alli wissi chleider?
i chönd es wunderschöns chleid gratis ha, mösst eifach s'apasse zahlee.. aber es esch ebe ned ganz wiss sondern eher so ganz es hells beige.. wa meineder, esch da blöd?

13.02.13 09:55
Cristina89 

Re: Bräute 2014

jo also i wör emmer märte öbis goht secher emmer;) die hend au emmer sgfüehl lüt wo hürote siged bereit alles z'zahle..

13.02.13 09:58
nisliker 

Re: Bräute 2014

@cristina89 ich ha es ivory chleid. isch keis wis aber es eierschale. fallt nur uf wenn mer wis denäbet hebet.... im moment sind kleider alli nöd unbedingt wis. isch nüme so trend. mir stahts au nöd so. aber ivory isch super

13.02.13 10:01
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä,

@monimoni: Ah würkli? So schlächt hani dHomepage nit gfunde, ha da aso anderi gseh, wos mi fasch umghoue het...

@novia_mayo: Gäu, het mi ebe ou dünkt.

@malinchen: Aso das si Schnee wei, het me ja scho am Sunntig gwüsst. U ebe zwöi mau absäge, isch eifach nume no ... U wenn er ou süsch ufs Outo agwiese isch, het er ja sicher es Ersatzouto brcho. Wobi i mir ebe gar nüme so sicher bi, ob er würkli Problem mit am Outo het gha, oder eifach kei Luscht. Ämu gad nach am Vorfall vom Mäntig.
Jänu, gugge haut no chli ume. Het gad öber e gueti Empfehlig?

@chrinstine: Wes Dir gfallt, muess es nit Schneewiis si. Chasch ja hürote wie de wotsch, git ja afe ganz vielli Farbene für Brutkleider. Muesch de haut eifach gugge, dass GGs Hemd nit ganz Wiis isch, süsch gseht Dis Kleid "dräckig" us. Weisch was i meine?

13.02.13 10:07
Cristina89 

Re: Bräute 2014

haha super danke.. ja demfall hani ja glöck gah das wiss nöme so in esch haha;)
i ha ke ahnig fom ganze hürote.. be afe ersch einisch ame hochset xi e mim lebe

13.02.13 11:07
malinchen 

Re: Bräute 2014

Chleid: I möcht ou Ivory... Ganz wiis steit mir ou nid und i finde es glänzt när mängisch so komisch. Aber das isch ou öpis wo bi mir no chli zyt het. Gangä früechschtens im August ga Chleider aprobierä...

13.02.13 16:53
morelia 

Re: Bräute 2014

@chleid: hani mir no nid so viu gedankä gmacht weli farb, aber imu imänä wiistoon, nid zviu ids beige.
ga dänk äuä so im herbscht ds erschtä mau ga chleider probierä. ha angscht dasi nüd findä womer gfaut da i ä xxl-brut bi. wet versuechä no chli abds näh bis den. wet gärn vo chleidergrössi 46 uf 44 sschrumpfä. was no äs witers problem isch, isch mini wüeschti hut. ha mega viu pickel am rüggä scho sit dr pubertät. i derä zit woni d pille ka ha isch besser gsi, aber sit i d mirena ha isches wider schlimmer. duet zum teil o richtig weh, wesi so fescht entzündet si...

@budget: hei o 20'000.- planet ka, mitlerwilä simer bi ca. 30'000.- (da dervo 5'000.- womer drazaut bechömä und dr wy wird wo im budget iberächnet isch wird zaut, exkl. flitter)

@huus: mir wettä gärn öbis i dr region spiez/thun. simmetal/diemtigtal/interlakä lieber nid. bevorzugä würdemer spiez/thun/uetendorf/thierachern/thun/steffisburg/uebeschi/amsoldingen/höfen/krattigen/ wimmis/aeschi

@dj: mir hei dr dj molletti (us thun). dä het ke hp, wär dr kontakt weti gärn via pn bi mir afragä.

13.02.13 17:13
Cristina89 

Re: Bräute 2014

Morelia: Du wersch secher ganz e tolli Brut, au met Grössi 46 und Pickel. Di Zuekünftig möcht und liebt dech jo so wed besch und ned andersch. Es muss ned jede perfekti Maas ha um schön uszxe. I bemer secher Du wersch a dim grosse Tag au met paar Kilo meh wunderschön si und strahle. Sguete ame Hochsetschleid esch jo au dasmer sötig met Korsage etc. und wllende Stoff cha ha und chli d'Problemzone verdecke cha;) i glaube ned, das öber metbechunt, wemer extra deför 2,3 kg abgno het! i wott aber au no abneh aber sgoht jo zum Glöck no es Zytli und bes denne hoffemer alli, dasmer chli liechter send;)
Wieso esch de eues Budget so gstege? Was send denne do för Pöste debi?
Hender eu scho Gedanke wegem boue gmacht (Budget, Höhi Eigemettel, Tragbarkeitsberechnig etc.)? Sorry weni froge, esch drum min Job so Lüt zberote;)

13.02.13 17:26
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Morelia: Jaa, i ha ono mis Abnäh-Projekt am loufe... Isch doch ä gueti Motivation sones Hochzyt, hihi! Aber i dänkä ou, dass du wunderschön wirsch si a dim Hochzyt, egal wie viu no abä bringsch!!! Was viu nid wüssä: unter dä meischtä Abächleider wie se d Stars trägä muesmä so wunderschöni Shapewear (wie das: http://www.alleswerbung.info/images/stor...Taillenslip.jpg) trägä... Das wüssä viu nid und treit numä drzue bi, dasmä sich irgendwelchi Illusionä über nä perfekti Figur macht. Es git o serig wo keni Hösli dranne si, u numä überä Buuch göh, das macht eifach aus chli kompakter u es git när keni "Schwümmringä". Und mit Brutchleider chasch sowieso u guet kaschierä u das hervorhäbä was dir gfallt...

 1 .. 50 .. 97 98 99 100 101 .. 549 .. 997
Iladige   richtig   Pfingstrose   Littlefoot   würklech   Taeboyana   Location   Janedoe   Hochzyt   Problem   bearbeitet   bstellt   Hochziit   gspannt   würklich   Zuletzt   schaffe   squishy   irgendwie   malinchen