Bräute 2014 |
|
1 .. 496 .. 989 990 991 992 993 .. 997
|
|
|
|
30.07.14 16:39
Taeboyana
|
Re: Bräute 2014
Du setzisch mi liecht unger Druck Nei ganz ehrlech, i bi nid sicher, obs so schnäu ischlaht. I würd mi natürlech riesig freue, aber i versueches eifach rächt entspannt azga - und bi glichzitig scho am recherchiere, wasme vielech vorhär gsundheitlech no sötti checke z.B. Impfige I ha äbe as Chind nie Spitzeblattere gha, wüui gimpft bi, aber dä Schutz häbt schints 5-20 Jahr, was beides düre isch. und Spitzeblattere ir Schwangerschaft wär öpe so schlimm wie Rötele oder so. Itz het mir gester dä Arzt empfohle, i söu bim Husarzt gane Antikörpertest mache wome gseht, obi gnue Immunabwehr gäg die Chrankheite ha und faus nid, chönnti no vor ere Schwangerschaft öpis nacheimpfe.
Mir wohne äbe imne chline Reihehüsli imne sehr chinderfründleche Quartier und hei gnue Platz . Isch zwar nur zur Mieti und scho rächt chli, aber es gieng guet für 1-2 Ching und de chöimer immer no speter luege für öpis eigets.
Hihi, mi GG isch aube so wenni ihn erinnere, dassi am Abe wäg bi oder öpis abgmacht ha, de dueter ganz erstunt as hätters no nie ghört, drbi hanis scho mau gseit und är bhouptet, i heig das nid gseit
|
|
|
|
30.07.14 17:00
laprincipessa
|
@lamarie: jöö danke dir vo härze!  gli gli isches bi dir sowit!! =) <3
@taeboyana: hey super wie dini to do list immer wie chliner wird!  uh brazilian waxing?  muesch dänn verzelle hehe ich han mi no nie getraut auuuaa :p ich han es täschli gha, han das aber mim schwöschterli gäh wos mir dänn amigs treit häd – eigentli hettis ned brucht.. am beste wörkli dini sache öberem gäh wördi säge.. merci jo bis jetzt bini leider nonig so vil los worde vo mine sache :/ das stoht jetzt eifach dihäi ume und wörd die sache gärn los werde :p am 1. August sindmer bi kollege iglade zum grilliere mit öbe 6 kollegepäärli wird sicher gmüetlich  die eint isch ganz frösch schwanger  <3 und die andere händ ihres baby vor 2 mönet becho gsehs erst zum 3. Mol..  <3
@nala: oooh öbermorn isches sowit! =))))) und s’wätter meints jo glaub meeeega guet mit öich so schön! =) <3 hmm mega müehsam wäg de family und dassd extra en anderi stylistin häsch müesse uftribe goht ächt gar ned duetmer voll leid das ghetz und die frächheit teilwis! Eifach öber anderst mitnäh hallo?! Macht mer das z’ängland so? Logisch dass das uf d’psyche schloht hey! :/ aber chunt sicher alles guet! <3 ah und wägem lied: mir händ my girl vo temptations gha am afang bim disco swing 
@lil.lian: brutstruss häd glaub öbe 55.- kostet und die chlinere för d’brutjungfere 45.- (isch aber mit dene 30% woni dur mini muetter gha han)
@sue: hihi sue du bisch de hammer eifach rasch de struss förs zivile sälber gmacht findi super!  @pfingstrose: what?! Brüeder und TZ und isch ne das hochzyt cho?! Ui nei goht jo gaaaar ned!! Was för en enttüschig förs brutpaar?! Das duetmer grad mega leid för die hey… oh so cool hani au ned gwösst, dass du bi de nala fötelisch hihi so lässig! =)))
@thema chinderplanig: ich han dur die vile babythemene wider so fest lust becho grad sofort loszlegge  <3 fröimi sooo uf die zyt! Aber goht jo zom glöck nöme so lang.. hihi <3 Schöns öbeli zäme!!!
|
|
|
|
|
|
|
31.07.14 11:36
Lula
|
Hoi zämä
@nala: Wie geits Dir? Hesch Di Beautytag chönne gniesse? Sorry
@lil: Isch scho no gad chli gnueg für dStrüss, zumau de nüt speziells hesch. Frag doch süsch Dini Floristin mau, was es de so tüür macht, viellech chasch ja 1 Blueme uswächsle oder lah si u bisch gad viu billiger dinne Isch ja mega eklig vo dere Verköifere! Geit ja gar nit! Aber wenigstens hesch öbis gfunde, hoffe es wird gad viu besser, u gfallt Dir am Schluss meh wie das vo ihre
@Taeboyana: Bis i Oktober geits ja würkli nüme lang... List sech gad definitiv nach Endspurt! Viu Spass u Erfolg bim Gspräch mit dr Andrea u am Sunntig mit de TZ
@Pfingstrose: Isch Di GG umi besser glunet? Wow, mega cools Agebot!
@Pfingstrose&Taeboyana: Tönt würkli gad so wie Du, Taeboyana, die erschti 2014ner Brut wirsch si wo schwanger isch! Öichi Überlegige si soooo härzig u chöme mir mega bekannt vor! Letscht Whynachte hani dänkt, zletschte Whynachte wo mir nit ghürote si U das Jahr hoffe das mir das Whynachte zletschte mau z'wöite si Ob de mit Kind oder Buchzwerg isch mir glich, aber schön wäris haut scho Aber dWohnsituation wäri optimal, u vieles hätti mir ou scho, vo üs aus Kind nache, vom Hochzyt, ...
@principessa: Wenn leget ihr de los? Aber es wird sicher e spannendi Zyt!
@All: Im ne Jahr rede mir über Babyplanig,Babyiköuf, erst Usstatig, Kinderwäge, etc
|
|
|
|
1 .. 496 .. 989 990 991 992 993 .. 997
|