| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2015
 1 .. 98 .. 193 194 195 196 197 .. 353 .. 509
25.09.14 11:04
Jea 
Re: Bräute 2015

halli hallo liebi brüütlis :)

also ich würd so sache evt. au dä trauzüge oder dä tätschmeister überlah und nöd alles voll dureplane. vilicht händ sie no öppis wo sie mit dä gäst mached.

a dä hochzit vo mire schwö, wo ich TZ gsi bin, händ mir zbsp. 2 sache ide zwüschedzit gmacht, wo jede - je nach ziit und luscht - hätt chönne mache...
einersiits es bild (linwand) wo jede en kussabdruck hätt müesse druf mache und drunter öppis häreschriebe(was mer em brutpaar wünscht oder so)
und s zweite isch gsi, jede hätt sich eini oder mehreri postkarte usgsuecht (das isch aber ohni wüsse vo dä früsch verhüratete gsi) . die postkartene sind nummeriert gsi mit dä kalenderwuche. sind eher luschtigi postkartene gsi :) und jede gast hätt dänn i däre KW müesse sini postkarte schicke... so hätts brutpaar no s ganze erschte jahr alli wuche öppis däfo gha... isch meeega guet ahcho! :)

s git da aber au no ganz viel verschiedeni sache. zbsp. so eiwegkameras härelegge wo jede gast wo will no paar föteli chan mache... isch au meega guet ahcho.. :)

usserdem, au d gäst müend - wie au s brutpaar au nöd - nöd immer rund umd uhr beschäftigt werde (ämäl bi eus wird das dänn so sii) wil die schwätzed und trinked au gern eifach mal eis :)

25.09.14 11:36
fabienne.menz 

Re: Bräute 2015

Hallo Jea

Danke för dini Antwort! Eigentlech hesch vollkomme rächt

ech due das üsne liebe TZ ond Tätschmeister denn bi glägeheit grad mol no so metteile

25.09.14 14:45
Jea 
Re: Bräute 2015

isch doch gerngscheh... :)

wünsch dir wiiterhin viel spass bim plane :)

25.09.14 18:49
LaSposaForma 
Re: Bräute 2015

Hallo meine Lieben

Dank dem Tipp hier im Forum haben auch wir den Zeitpunkt genutzt um mit den 10% Jubiläumsrabatt
bein 123gold unsere Ringe zu bestellen. Waren beim Juweliergeschäft Grundmann in Konstanz.
In einem Monat sind sie abholbereit .
Sind eher schmal (5mm)In der Mitte eine Fuge in roségold poliert (glänzend) und die beiden Seiten sind roségold matt. meiner ist dazu mit 5 Diamanten besetz. an oberen drittel des Rings.
Habe leider zur Zeit kein Bild.

Unsere Einladungen sind nun auch fertig

Planungspause bis im Dezember

27.09.14 11:22
b2be 

Re: Bräute 2015

fabienne.menz:
Das "Problem" haben wir auch noch. Unsere Trauung ist bereits um 11.30 Uhr. Danach Apero bis ca. 15.15.. dann gibt es eine Lücke. Wir könnten dann noch etwas Föteli machen aber was machen die Gäste dann?! Hatte noch keine Idee...

Hab ich das richtig verstanden, ihr macht nach der Trauung (wie lange geht die?) bis 15:15 Uhr Apéro???? Das sind ja je nach Länge der Trauung schon fast 3h!!! und dann noch eine Pause? Das würde ich mir echt gut überlegen. Da ist bei euren Gästen definitiv die Luft raus bis Abend und die Langeweile kannst du wahrscheinlich mit den Händen anfassen. Je nach Personenzahl würde ich den Apéro auf maximal 1.5h beschränken (ausser ihr ladet 300 Gäste ein, dann dauern alleine die Gratulationen schon so lange).

Und ein kleiner Tipp zu den Einwegkameras: Das kann zwar den Gästen Spass machen, aber ich hab keine guten Erfahrungen damit gemacht.
Meistens ist das Brautpaar vom Ergebnis entäuscht.
Die Fotos sind oft so schlecht, dass die Ausbäute bei ca 2% liegt. Dazu kommt nicht nur, dass ihr alle Fotos entwickeln lassen müsst. Oft sind die Filme nur angebraucht (nur ein paar wenige Bilder sind überhaupt belichtet). Wenn das Licht nicht stimmt, sind sie oft unter oder überbelichtet und da sich die Leute digitale Kameras gewöhnt sind, fotografieren sie nicht mehr gleich (gut).
Ich finde es herausgeschmissenes Geld. Meine Empfehlung wäre entweder eine Hochzeitsapp die alle Gäste aufs Hamdy Laden und dann teilt man digitale Fotos direkt am Event und oder dem Einsatz von Digitalkameras. Die meisten Gäste Haben in irgend einer Form eine digic (sei es nun auf dem Handy oder eine richtige Kamera). Oder aber ihr stellt sofortbild Kameras zur Verfügung. Das macht viel mehr Spass, weil man die Bilder sofort in der Hand hat und sie rumreichen, in ein (Gäste-)Album kleben oder mit nach Hause nehmen kann.
Mit Fotos verbinden kann man auch eine Art Aufgäbe oder Wettbeweb. ZB das immer eine Gruppe/ein Tisch die Aufgabe hat 1 das Brautpaar (mit einer anderen Gruppe zu fotografieren), dann zB "mach ein Foto mit 5 Brillenträger" "mit 4 kurzen Röcken" "2 Bärtigen" usw. Das sorgt für Interaktion unter den Gästen und ist enorm lustig.

27.09.14 17:42
kleinerbrownie 

Re: Bräute 2015

@Jea: bei wem ist es mega gut angekommen?

Die Einwegkameras stelle ich mir für die Gäste lustig vor, aber auch ich hörte immer, dass da kaum brauchbare Bilder rauskommen. So Aktionen sollten ja auch immer für das Brautpaar von Nutzen sein.

Diese Postkartenaktionen finde ich als Gast immer bisschen mühsam, wenn es nicht mit dem Fest erledigt ist. 10000 mal lieber schreibe ich einen Wunsch auf und dann fliegt der Ballon und abgehakt. So was, was ich in bestimmten Kalenderwochen oder Tagen abschicken muss, muss ich extrem gut an die Pinnwand hängen dass ich das nicht vergesse und ich mag es einfach, wenn eine Hochzeit für den Gast auch dann abgehakt ist ( sehe ich bei meiner eigenen auch so). Und gerade, wenn recht viele im Umfeld heiraten, muss man schaurig aufpassen, dass man da nichts vermischt. Diese Aktion wird ja auch recht oft gemacht.

Fürs Brautpaar ist es natürlich schön, wenn es auch nach dem Fest noch was an "Hochzeits-Aufmerksamkeit" bekommt.



@Überbrückungszeit:

Das wäre mir als Gast und auch als Braut viel zu lange. Entweder würde ich dann den Apero komplett streichen und gleich zum Mittagessen einladen oder einen kurzen Apero nach der Trauung und dann eine Art von Ausflug und dort dann Kaffee und Kuchen... ich find schon 3 Stunden Apero für Nicht-Smalltalkmöger, Kinder extrem lange und auch als TZ ist eine dauerhafte Gästeanimation über mehrere Stunden schon eine rechte Herausforderung.

29.09.14 09:20
Jea 
Re: Bräute 2015

also, das mit dä eiwägkameras isch bi dä gäscht wie au bim brutpaar sehr guet ahcho, d kameras sind alli volle gsi und bis uf es paar wenigi (weniger wie 10) sind alli andere guet usecho. das chunt natürli au immer ufd gäscht drufab, ob das spass macht oder obs eifach gar nix isch.

betreffend polaroidkameras oder halt sofortbildkameras, klar wär das besser, isch aber au je nachdem e finanzielli frag.. polaroid zbsp. sind seeeehr tür, und au dert chans - je nach fähigkeit - zu sehr vielne unscharfe cho. wie gseit, das chunt ufd gäscht drufab.

das mit dä poschtchartene isch bi däre hochzit au mega guet ahcho und hätt niemertem problem gmacht. klar häsch vilicht eis prozent oder so, wos vergässed, die meischte händs aber gern gmacht und au freud gha.

hochzitsapp find ich zwar e kuhli idee, aber mich würds glaub störe, wänn alli gäscht die ganz ziit am händy währed... wobi die idee mit dä "Theme-Fotos" findi no luschtig :)

vo wäge, besser wänns fäscht abgschlosse isch... genau da bin ich anderer meinig. aber au da sind gschmäcker und d lüt verschiede... . ich finds no schön, wänns brutpaar nöd nur am tag vo dä hochzit öppis dävo hätt sondern au nacher. mer chan zbsp. au - was mer ame geburi mal gmacht händ - zättel beschrifte mit ufmkersamkeite wie "grilliere", "en chueche bache", "blueme güsse", "zum brunch ilade" usw. , und dänn i ballön ine, die ufblase und ane holzwand ahmache, und s brutpaar muen dänn (also öpper vo beidne) mit pfili druf schüsse. (dä eint schüsst, dä ander hohlt d pfili... würd nur 3 pfili näh :) und das e bestimmti ziit lang, wie zbsp. 3 minute. die wo troffe sind und zätteli am bode gheied, die sache müend innerhalb vonere gwüsse ziit erfüllt werde.

ich persönlich finde betreffend langi pause chunts au drufab, wieviel gäscht dasses sind, was zwüsched dure lauft und was für lüt dasses sind. bi mire familie oder mine lüt wärs glaub keis problem 2-3 stund apero z mache, mit 1-2 sache zwüsched ine.

wie gseit, jedem das seine und schlussäntlich muen mers programm au chli ufd lüt abstimme. bi mire schwö ischs weniger es problem gsi, da bim apero viel gloffe isch, wil beid imene verein sind, dä brütigam hätt no 1-2 anderi hobbies und gschäfter händ sich au no jewils öppis usdänkt. vo däm her ischs e gueti mischig gsi, zwüsched ahstosse, spieli, tanze, luschtigi sache mache und mitenand schwätze.

29.09.14 14:48
Nea 

Re: Bräute 2015

Betreffend Postkartenaktionen etc. hatten wir an einer Hochzeit ein anderes Konzept. Dort haben wir Briefe noch während dem Fest verfasst und diese hat dann jemand eingesammelt. Ich weiss nicht mehr ob das Brautpaar alles gleich bekommen hat und auf den Couverts stand wann sie sie öffnen dürfen oder ob eine Person dies verwaltet und sie dem Brautpaar zu den festgelegten Daten zukommen lässt. So ist die "Bearbeitung" sicher einfacher, effizienter und auch zuverlässiger (bei mir würde das irgendwo auf dem To-do-Biigeli verschwinden und erst zum Vorscheinkommen wenn "mein" Termin schon lange vorbei ist)...

Apérozeit finde ich auch 3 Stunden sind an der Grenze zu "zu lange", ausser man hat ein super Unterhaltungsprogramm für die Gäste und genügend Sitzgelegenheiten. Dann solle aber mal was laufen oder sicher eine Verschiebung stattfinden. Wir planen eine halbe Stunde Trauung, dann 2-2.5 Stunden Apero inkl. Gartulationen und Gruppenfotos und dann die Verschiebung zur Festlocation...

29.09.14 15:08
fabienne.menz 

Re: Bräute 2015

Da wir den Apero nicht im Schloss machen können, sind bei den 3 Stunden die Verschiebung zum Apéro auch einberechnet. Wir rechnen auch mit ca. 2- 2.5 Stunden Apéro. Da wir beide in der Guggenmusik sind, wird diese auch noch ein paar Stücke zum Besten geben, daher wird sicher für Untehaltung während dem Apero gesorgt sein.

29.09.14 15:23
novia_mayo 

Re: Bräute 2015

hallo liebi 2015-brüüt

han grad per zuefall bi euch mitgläse und han gseh das bi es paarne d einweg-kameras es thema sind.
eusi tätschmeischterin hed söttig organisiert und uf jede tisch eini gstellt. und ich chan euch säge das hed sooo lustigi bilder geh sie hed mier denn es album gmacht mit dene föteli und ich luege das immer wieder gern a und muess immer wider lache logisch isch d qualität ned so super aber grad das machts ebe au no us. es isch en mega tolli erinnerig und eifach en guete kontrast zu de schöne föteli vom fotograf. s entwickle isch ned ganz günschtig aber es isch es wert. bi eus hend vill gäscht d kamera uf d tanzflächi gno und so heds ganz cooli bilder geh, au zu später stunde wo de fotograf nüm ume gsi isch

und wäg de duur vom apero chani eu säge, d ziit vergaht sooo schnell. logisch gaht ziit für euch schneller dure als für d gäscht, aber 3 stund sind ok. es muess denn eifach sicher z ässe und z trinke geh bis am schluss. bi eus heds am apero kei action geh (aso kei spieli usw) und doch hend alli gäscht so gschwärmt devo.

 1 .. 98 .. 193 194 195 196 197 .. 353 .. 509
nochmals   Location   bereits   Trauung   einfach   gemacht   vielleicht   eigentlich   zusammen   Wirklich   hochzeit   heiraten   Einladungen   bisschen   gefunden   natürlich   anderen   gefällt   schauen   irgendwie