| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2015
 1 .. 120 .. 238 239 240 241 242 .. 376 .. 509
08.12.14 15:04
Nea 

Re: Bräute 2015

Ja das stimmt schon, ich glaube auch nicht dass sie das sooooo ernst gemeint haben. Wenn wir nicht wollen machen wir es nicht, ich mach mir da gar nicht so einen Stress in diesem Punkt (jedenfalls im Moment nicht :p )

08.12.14 15:16
kleinerbrownie 

Re: Bräute 2015

@Polterabend: Ich war mal TZ für eine Braut, die auf so Verkaufszeug und peinliches Outfit stand. Natürlich habe ich dann auch dementsprechend etwas organisiert, es soll ja der Braut entsprechen. Es hat ihr auch super gefallen. Ich habe halt einfach alles organisiert und mich dann am Event im Hintergrund gehalten. So ein peinliches T-Shirt anziehen geht schon, wenn es auch alle anderen haben. Aber ich würde nie fremde Leute ansprechen oder mich von fremden Männern küssen lassen. Meins ist es als Braut aber auch nicht und ich hoffe, dass meine TZ das berücksichtigt. Ein Junggesellenabschied mit feinem Essen, Wellness oder eine Pyjamaparty mit DVD-Abend oder so wäre eher meins... und auch ich hätte keine Scheu, das abzubrechen, wenn ich mich unwohl fühle. Dann lieber gar keinen bevor es ein blöder ist... auch sowas gehört ja zu den bleibenden Erinnerungen...

@ Lieder Zeremonie und Empfang:

Unsere sind :

Game of Thrones - Main Theme

Schandmaul- Willst du

William Byrd- Fortune

Come under my plaidie

Henry Purcell- A ground in gamut


"Unser" Lied passt leider gar nicht. Das ist "alles du alles Dur" von Dota Kehr. Aber es ist zu textlastig und zu wenig feierlich. Aber ich denke, wir werden es auf dem Weg in den Minimoon im Auto rauf und runterhören.

Zuletzt bearbeitet am 08.12.14 15:26

08.12.14 15:20
thomel

nicht registriert

Re: Bräute 2015

Oh ja Frauenparty in einer Hütte fänd ich super oder all dass was du aufgezählt hast. TShirt ist io aber nur tShirt.

08.12.14 15:43
Evass 

Re: Bräute 2015

ich bin da wohl ein Exot, für mich gehört es irgendwie dazu, dass ich mich an meinem Polterabend in irgend einer Form überwinden muss - wie auch immer überlass ich meiner TZ und meinen Brautjungfern. Ich habe lediglich 3 Dont's herausgegeben:
1. Ich will nicht nach Zürich (mag Zürich nicht)
2. Ich will mich nicht ausziehen
3. Ich will wann immer ich das Gefühl habe genug getrunken zu haben ohne Vorwürfe aufhören zu trinken.

Dann habe ich noch gesagt, dass ich zwar nicht das Veto einlege was einen Stripper betrifft, aber ich das die reine Geldverschwendung finde, da ich nicht glaube dass mir das Spass macht und ich das eher peinlich finde.

Den Rest überlasse ich meinen Mädels, die sollen auch ihre Freude haben.

Bezüglich Musik habe ich mich noch nicht definitiv entschieden.
Wenn ich zur Trauung schreite liegt momentan noch River flows in you ganz hoch im Kurs.

Während der Trauung haben wir unserem Livemusiker folgende Lieder zur Auswahl gegeben zum einstudieren:
Nothing's real but love rebecca ferguson
Nothing else matters metallica
Stairway to heaven
Thinking out loud ed sheeran
one life one soul gotthard
make you feel my love adele
Stay with me sam smith
Angel Sarah Mc Lachlan
Hero Mariah Carey

Mal schauen, wars er am besten kann, die Lieder nehmen wir dann. Aber ich denke so 3 Lieder während der Trauung sollten ausreichen :)

08.12.14 17:13
Braut3 
Re: Bräute 2015

Mäld mech au wedermol zo Wort
@ Sina86 härzlech wellkomme - wenn hürotisch du ond wo?=)
@ Nea: Ech wohne mettlerwile in Zöri ond ben drom grad als 1. im Mery's gsi. det häti es mega schöns chleid gse...das esch aber 3600.- gsi ohni änderige-das esch mer den eifach z vell gsi. (es gäbt aber scho au einigi gönstigeri) den beni id White Lounge (zoro)in Walliselle. det hani en hammer berotig gha ond werkli au en sehr schöni uswhal. ha mis chleid den det gfonde=) En Kollegin vo mer hed eres Chleid im Zoro z Zöri gfonde. Det beni au debi gsi ond si hend werkli au mega schöni Chleider ond top berotig....s doofe det esch eifach dass ellei d berotig 100.- choschtet (werd den Abzoge wenn eis det chaufsch)
Mini Schwogerin heds im Chez Janine kauft - det geds anschinend en riiisigi Uswahl.(esch den aber ned in Zöri;-)) sehr vell Chleider hed au de Wicki..wie das aber esch hani kei Erfahrig.
Vo Root hani soscht au sehr guets ghört... det beni aber sälber nie gsi.
Ech wörd eifach ombidengt mol die verschedene Arte vo Chleider aprobiere... ech han au es Chleid kauft wo mi ellei am bögel noni so öberzoge hed ond azoge...wow

Was de Polterobig abelangt verloni mi voll ond ganz uf mini TZ.... si kennt mi sehr guet ond au scho sehr lang...ech glaub si weiss was mer gfallt ond was ned (hoffes z mendescht=)))

Hochzigstanz: Mer send beidi eigentli voll die Tänzer... ech han johrelang standart tanzt ond mer beidi Salsa... wie gnau euse Hochzigstaz aber werd usgse wössimer au noni. s Gröschte Problem gseni do bi mim Chleid....esch jo doch chli öbis anders meteme sone Chleid z tanze.

Ech han mol no chli en blödi frog wo sech den eigentli bestemmt au werd kläre wemmer s Gspröch metem Pfarrer hend. Aber gebmer andere Hochzig eigenlti au das Chörbli ome zom s "Opfer" ufnä?
ond den no en wiiteri Frog zode Chele... Wössider scho wie er euche Gottesdienscht gstaltid? Ech fend das drom no schön wemmer dä au betz chan metgstalte...also z.b. en schöni Gschecht/ Text lo ifliesse lo. Kennt öber vo euch (oder voe "ehemalige") grad en schöne Text wo zor Hochzig passt?
En schöne obig=)

08.12.14 17:49
Aengeli30 
Re: Bräute 2015

Hallo Ladies

Wow da isch recht was gange.... Meld mich au wieder mal....

Bi eus isch au recht was gange.... DIiladige sind dusse und Ameldigsfrist isch bis endi Januar 2015....
Mis Chleid ha ni au gfunde im Chez Jeanine am 06.12.14 und bi uh Happy bi ohni Grossi Vorstellig gange nu gschnürrt hine und Schulterfrei das wer das gsi wo ni mer so denkt ha und siehe da has gfunde und mue nid mal gross meh abendere lah und zu me supper Priis für 2100.00 mit Reifrock etzt fähled mer nu na dSchueh.... Aso ich cha de Chez Jeanine nu empfehle mue sege ha au e super Beraterin gha.....

Gemäss Hochziitstanz mer wüssed nanig gnau ob mer de überhaupt mached hend eus etzt mal in Tanzkurs a gmolde de Rest nämemer ganz spontan😂👍cha nu guet cho.....

Gem Lied da mir nur Standesamtlich Hüratet wärdet mir nu vor de Ring übergab oder ev au nachher simmer na unschlüssig euses Lied laufe la und es wird zimlich sicher You Rase me up sii vo Westlife das Lied passt perfeckt zu eus😍❤️️

Gem Flitterwuche hemmer etzt mal de Flug bueched etzt suechemer eus na dHotel us und den na alls was mer dezue mache wend aber da hemmer na voorig Ziit das nämemer ganz easy hauptsach de Flug und en guete Platz ich Flüge ebe gar nid gärn😱😱machs mim Liebe Göttergatte zLieb und ich weiss das es serst und sletzt mal sii wird 😂😂nachher mit Familie tue mer das ganz sicher nüm a😂😂

Gemäss Polterabig ich will au nünt verruckts au ganz easy go Brunche oder Wellnesse oder so aber vertrau minere TZ au sie weiss genau was i gern will und was nid😜😘😂

Gnüssed eue Abig Ladies und nämeds easy es chunt eh immer als so wies mue das seg ich mir immer😂😂mer wärdet na gnueg nervös sii a eusem GROSSE TAG😘😘

Knuddllll
Aengeli30

Zuletzt bearbeitet am 08.12.14 17:51

08.12.14 18:22
Nea 

Re: Bräute 2015

Merci Aengeli und Braut3 für d Tips! Ist jemand sowohl im Mery's (ZH) wie auch bei Chez Janine gewesen? Was war grösser von der Auswahl her? Habe bereits viele Kleider probiert und weiss im Kopf was es sein soll, deshalb ist mir eine grosse Auswahl wichtig beim nächsten Geschäft!

08.12.14 18:28
Braut3 
Re: Bräute 2015

Ech ben zwor nor im Mery's gsi aber so wie ech ghört ha heds Chez Janine en einiges grösseri Uswahl... ech fende s Mery's hed ned soooo vell. Verallem heds mech donkt si hend rächt vell mega pompösi chleider.
Vell spass bim Chleid ussueche=) du fendsch bestemmt scho bald "DIS" Chleid

09.12.14 09:31
Bordinat 

Re: Bräute 2015

@b2be

Danke für deine Worte... :-) du hast recht, bei einer Hochzeit spielen Gefühle und Emotionen einfach mit! Daher kann man Enttäuschungen etc. gar nicht umgehen!

Du hast's aber auch nicht leicht :-( huuuuuchhhhh... was für schwierige Frauen es gibt

@Evass

naja... teils teils habe ich über unsere Hochtzeit berichtet :-) hahaha
Was willst du den wissen?

09.12.14 09:38
Bordinat 

Re: Bräute 2015

@Nea

Ich bin in Merys und hans gfunde ... ich weiss ned ob mer en grösseri Uswahl würklich en Hilf gsi wäri! uf jedefall chani säge das dBerotig bi Merys (Daniela) einzigartig gsi isch... es echt schöns Kauferlebnis! Es het mit ihre riesig Spass gmacht ...
Also ich würd uf jedefall in Merys Züri verbi goh...het u schöni Kleider, diversi Stöff und Schnitt - mer chan vell Sache am Kleid selber no apasse/ändere... isch echt en super Lade für s'schönste Kleid am schönste Tag

 1 .. 120 .. 238 239 240 241 242 .. 376 .. 509
bisschen   anderen   Trauung   Wirklich   Einladungen   vielleicht   hochzeit   gefällt   Location   gefunden   nochmals   zusammen   gemacht   irgendwie   eigentlich   schauen   einfach   heiraten   natürlich   bereits