Bräute 2015 |
|
1 .. 220 .. 437 438 439 440 441 .. 475 .. 509
|
|
|
|
|
05.05.15 12:50
Zoneprinzessin
|
Re: Bräute 2015
Zoll ist sowieso eine Sache. Ich bestelle mein Katzenfutter auch immer aus DE. 90% ohne Zoll (Betrag 100-200 EURO) aber manchmal 13.- Zoll bis 70.-!!! Hab dann mit der DHL telefoniert und der hat auch gesagt es ist total willkürlich. Wenn es mit Swisspost geschickt wird muss ich fast immer Zoll zahlen. Schon komisch
|
|
|
05.05.15 15:05
Jea
|
nur churz ineschliich wäg däne zollgschichte... :)
es ISCH meischtens willkürlich, das isch wahr. d swisspost verrechnets eifach IMMER... egal was füren wert (da chasch au nöd viel dägäge mache) grundsätzlich ischs so, dass mer da e unterscheidig muen mache wäge MwSt und Zoll. Zoll fallt grundsätzlich ah, wänn d ware wo ihr bstelled nöd ide EU oder ime andere land hergstellt worde sind, wo d schwiz es freihandelsabkomme hätt und wänn dä Händler d rächnig richtig macht. MWST fallt eigentli au erscht abme gwüsse wärt (bi dä post glaub ab 50 oder 100.- , bi dä meischte andere entweder ab 100 oder mängisch au erscht ab 300.-) ah.
ich hett eu süscht da en tipp, die wo nöd zwit wäg vo dä gränze wohned, es gitt uuuh viel möglichkeite, sich d Sache nach dütschland liefere z lah (sone art Postfach... das chan bime Kiosk sii, binere würkliche poscht usw. müesstet eu mal im Internet informiere) und dänn d ware go abhole... je nach wert lohnt sich das schnäll emal! also bi beträg um die 100.- würdi eifach luege, mit wellem Spediteur (ich persönlich würd NIE Post näh... :) ) mer das liefere laht.
so, ich hoffe, ich han bitz chönne hälfe, und süscht chönder eu eifach melde :)
|
|
|
|
|
06.05.15 11:17
sternli88
|
Happy Birthday kleinerbrownie, leider verspätet Ich hoffe du konntest deinen Tag geniessen.
@xmischi, war bei uns fast genauso, von den Apero-Gästen haben sich einige gar nicht gemeldet, haben dann allen nachtelefoniert, war ziemlich mühsam aber man muss natürlich schon wissen wie viele Gäste dass kommen, damit man den Apero planen kann. Finde es irgendwie schade, wenn man schon eine Einladung erhält mit Anmeldeschluss, dass man sich einfach nicht meldet....
|
|
|
|
|
|
1 .. 220 .. 437 438 439 440 441 .. 475 .. 509
|