| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 113 .. 214
05.01.15 13:44
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Allne e Guets Neus und Gratulation an die neue agehende Brüt. Es wärde jo immer wie meh, juhuu

Unsers Datum stoht au: 14.05.2016 und unseri momentani Traum Location isch scho mol provisorisch reserviert... Mir hän uns au überlegt STD Kärtli z mache und uns denne drgege entschiede, wel mr scho sone grossi Gsellschaft hän zum verpfläge und uns das Gäld möchte spare.

Das isch e mega tolli Idee mit dere Homepage...Das luegi hüt zObe doch mol genauer ah

05.01.15 14:09
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Baguette, cool mit eurem Datum. Wo heiratet ihr?

05.01.15 14:26
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Mir hürote Standesamtlich im Kanton BL und mache s Apéro und d Fyr im "Schloss Reinach" in Munzingen Do mr grad an de Gränze wohne, hän mr chli meh Möglichkeite wäge de Locations.
Wie wyt bisch du scho? Ha no gar kei Zyt ka zum do alles dureläse

05.01.15 14:35
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Komm auch mal wieder zum Schreiben, war gerade noch ein paar Tage in den Bergen, Ski fahren .

Da wir im Kanton Schaffhausen wohnhaft sind werden wir das Zivile in der Stadt Schaffhausen haben. Die freie Trauung findet ziemlich sicher in Büttenhardt im Ferienheim statt. Ist wunderschön dort, eher etwas abgelegen dafür aber viel Natur rundherum, perfekt also für eine freie Trauung. Reserviert ist provisorisch, jetzt machen wir dann mal noch einen Termin ab, um das mal zu besprechen und eine Offerte erstellen zu lassen. Am Abend sind wir mit den geladenen Gästen dann im Hotel / Restaurant Kronenhof im grossen Saal. Eins unserer Lieblingsrestaurants hier und hat den Vorteil, dass es eben auch noch ein Hotel ist, für die Gäste, die von weiter weg kommen. Auch wir werden da übernachten

Wir verzichten vermutlich auf die StD Karten. Die, die es bis jetzt wissen, haben von uns gleich das Datum zum Eintragen erhalten. Ich denke, dass wir das weiterhin so handhaben werden, insbesondere bei den geladenen Gästen. Grob zusammengestellt kommen wir ca. auf 120 Apéro Gäste, davon sind wiederum 40 - 50 Personen auch am Abend noch eingeladen.

Für die Homepage habe ich mir auch mal die Seite von Crazy in Love herausgeschrieben. Es hat glaube ich nicht so viele Auswahl- und Gestaltungsmöglichkeiten wie bei ichwünsche, aber da bin ich nun nicht sehr anspruchsvoll

Zuletzt bearbeitet am 05.01.15 14:37

05.01.15 14:57
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@baguette
Mir sind no nöd wahnsinnig wiit... Bis jetzt wüsseds jo nume min Schatz + ich, dass mir hürotet. Am Sonntig gömmer at Hochziitsmess uf Zürich es paar Idee go schneuggle und denn am Nomi nu zu de Schwiegereltere das go sege. Mine Eltere seged mir dass dänn i de Skiferie inere Wuche

Standesamt händ mir reserviert... 19.9.15 :-) in Winterthur
Kirchlich würded mir gern am 11.6.16 nöchi Zürisee - han emol e Chile gfunde, aber die isch katholisch und i weiss nöd gnau wie das da ablauft, well ich reformiert bin und min Schatz zwar katholisch aber nöd gfirmt... muess mi dänn mol informiere

Weiss do öpert wie das da isch bi de kirchliche? I mue so oder so zerscht zu üsem Pfarramt oder am Wohnort?

@lostheaven
Ihr seid ungefähr gleich viele Gäste wie wir :-)

05.01.15 21:22
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Also mir hend grad mal für de Apero de Friedrich ahgfragt gha und folgendi Antwort becho:

"Wie und ob wir unseren Apero-Service 2016 noch weiterführen wissen wir im Moment noch nicht, möchsten zuerst die Saison 2015 machen und dann weiter sehen, bis ca mitte November 2015 wissen wir mehr."

Mümmer entweder warte oder anderwiitig luege :-)

Mir sind am Wuchenend au ah de Hochziitsmess in Züri au chli umeluege wases alles so neus git.

06.01.15 08:28
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@rabbit85, dänn hoff ich die mached das im 2016 doch no...
Chunt scho guet...

Hui ich hatte gestern Kontakt mit dem Zivilstandesamt - die sind total ausgebucht. War etwas überrascht. Hoffe mit dem Kirchlichen gibts nicht so en Terminghetto ;-)

07.01.15 11:03
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Mir hend es ähnliches problem.
min verlobte isch katolik aber ned gfirmt und ich bi mit 14 us de kile ustrette.
Mer sind eus auch mega unsicher gsie, hend aber bi de kile gfraget.

Es seg nach ermesse vom Pfarrer wie er das hand hapt.

mich hens halt scho chli azündet, da ich ja kei kile stüre meh zahle, sind ned grad mega erfreut gsie. Da kile gratis isch, mer werdet jetzt e spend mache und eusi blueme deko au de kile spennde.

Da frage isch au mega gross bi eus und somit hämer entschide das mer kilche scho reservieret.
Sie bevorzuget halt scho diwohner vom Ort und den nach religion. Bi eus chönt au dortodoxe i de kile hürate.

hoffe ha der chöne wiiter helfe

Zuletzt bearbeitet am 07.01.15 11:05

07.01.15 13:30
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Rabbit85
Min Verlobti isch au nöd gfirmt und ich bin halt reformiert (konfirmiert au)... i denk mir werded halt reformiert hürote, well da isch viel "eifacher"...

Eigentli isch es jo scho wahnsinnig - mer zahlt Chilestüür und wenn mer mol ine andere Chile sich wött s'Jo-Wort gä denn choschtets extra... doch irgendwodure scho au bitz frech. Zuedem all die Unterscheidige mit Katholisch + reformiert.. isch doch de glich Glaube

Mir gönd i de nägschte Paar Wuche emol es paar "Wunschchile" go aluege und dänn es paar Wunsch-Lokalitäte.

Findet ihr d'Chile und d'Obiglokalität mue u nöch binenand si oder würded 40min Autofahrt über schöne ZH-Oberland go?

07.01.15 20:09
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Da häsch recht es isch doof, de ganzi religions unterschied.

Eusi lokal sind au gueti 30 min vonenand entfehrt. ich denk das liegt guet dine, au da gäst mal ziit gäh sini gedanke ordne chöne und mal en moment für sich hend. eu git das dmöglichkeit chli meh ziit für sfötele usznütze.

Zuletzt bearbeitet am 07.01.15 20:10

 1 .. 8 9 10 11 12 .. 113 .. 214
crivosa   Sakanas   bearbeitet   Willkomme   Fotograf   Eigentlich   homepage   irgendwie   Hochzeit   Location   Zeremonie   wirklich   Baguette   chandini   Familie   hochziit   einfach   heiraten   natürlich   Zuletzt