| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 52 .. 101 102 103 104 105 .. 160 .. 214
24.03.15 09:29
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Wow, Zug! Stoht dr super
Freu mi scho ufe 02. Novämber, wenni ka go ussueche. Ha aber au bitz Schiss, dassi mi nid könnt entscheide...

@chandini Schöni Ferie, gniessets bi däm schöne Wätter! :-)

@Kärtli Mir lade beidi niemerts usem Gschäft ih. Mir häns uns no überleggt, aber mir wärde s Apéro nur für die Gäst mache, wo denn au an de Fyr ihglade sin. Mir sin scho viel und sunst sin mr denne no meh und uf das hän mr kei Lust :-)

24.03.15 09:37
silenzia 

Re: Bräute 2016

I han am Wucheänd mol e Torte mit Füllig usprobiert, die isch jetz im Gfrierer zum teschte öb si nochem Uftaue au no fein isch

Schoko-Joghurtteig mit Schoggipuddingfüllig...min GG liebt Schoggi ;-). D Deko mues me mid für voll neh, han no Fondant vonere Chinderturte gha zum ufbruuche



Zuletzt bearbeitet am 24.03.15 09:38

24.03.15 10:22
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Silenzia
Bisch au e Bachfään?

@Baguette
Oh häsch demfall de Termin scho für zum Chleid probiere?

@Gäscht/Gschäft
Mir werded afoch die vom Gschäft ilade as Apero wo mirs sehr guet hend. I han persönlich no zwei super Kolleginne und die sind au ans Esse iglade.

Zuletzt bearbeitet am 24.03.15 10:22

24.03.15 10:36
silenzia 

Re: Bräute 2016

Sakanas:
@Silenzia
Bisch au e Bachfään?

Ig bi süchtig . Wött mini Torte selber mache (i weiss das bringt Unglück), aber i gib nid so Unmenge us füre Torte. Das inveschtieri lieber anders

Plansch mal in Bakeria-Shop uf Thalwil z goh? Dette überchunnsch jetz echt alles, würkli alles...es isch es Paradies

24.03.15 10:37
crivosa 

Re: Bräute 2016

huiii bakeria isch super gell...bstelle au u viel det

I het jo als ersti lehr konditorin glernt aber mer ischs z stressig zum d torte selber mache...

hoffe ez das mer det wo mer fiired e guets agebot für d torte gad au krieged

24.03.15 10:43
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Mhhm silenzia, kasch mr au e Stück schigge?
Ich due au mega gärn backe :-) Finds cool, dass de dini Torte sälber machsch! Hesch dr scho bitz Gedangge gmacht, was für eini du würdsch mache?

@Sakanas Mir hän de Smoking vo mim Schatz sowieso in Istanbul welle hole. Jetzt hani gfunde: wieso lueg ich nid au grad? Dörte hets ebbe paar Marke, wo mr mega guet gfalle, aber s het die in de CH nid.
Do mr d Flüg scho buecht hän, hani scho d Termin gmacht in de Boutique. Mis Mami, die eint Schwöster und sys Mami und de eint Brueder kömme au grad mit. Jetzt gits e Family Shopping & Sight Seeing Usflug *lach*

24.03.15 11:02
silenzia 

Re: Bräute 2016

Baguette:
Mhhm silenzia, kasch mr au e Stück schigge?
Ich due au mega gärn backe :-) Finds cool, dass de dini Torte sälber machsch! Hesch dr scho bitz Gedangge gmacht, was für eini du würdsch mache?

I hett gern 3 Stöck, zwei klassisch Vintage mit Cake lace und fruchtiger/beeriger Füllig:


Und eini muess e triple chocolate-Etage sii. Wieni das farblich löse weissi no nid, ev grad so:


Denn fallt de Cake Topper grad weg, die findi eh kitschig

Und als Gaschtgschenk gitts Badeschoggi mit Lavendel, natürli selber gmacht:


D Tischdeko hetti gern mit frischem Lavendel

Zuletzt bearbeitet am 24.03.15 11:05

24.03.15 11:05
silenzia 

Re: Bräute 2016

crivosa:
huiii bakeria isch super gell...bstelle au u viel det

I het jo als ersti lehr konditorin glernt aber mer ischs z stressig zum d torte selber mache...

I bi Bakeria-süchtig . I han ja jetz no ziit zum usteschte und wenn das klappet mit iigfrüüre, denn isches ja easy zum se vorbereite. Und sus gitts halt Cupcakes, die hett mer schnell dekoriert.

24.03.15 11:08
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Silenzia
Oh Bakeria oder make ur cake hät en neue Lade in Walliselle grad bim Glatt (i schaffe grad dört - huere gföööhrlich) oder kennsch de Back Art in Zürich bim Chrützplatz? De Böööörner

I bin de CakePop und Cupcake Typ :-) Voll schlimm...

24.03.15 11:20
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Ha eu es paar vo mine Cakepops aghenkt:-)

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (31x)

Mime-Type: image/jpeg, 126 kB

image.jpg image.jpg (24x)

Mime-Type: image/jpeg, 151 kB

image.jpg image.jpg (22x)

Mime-Type: image/jpeg, 116 kB

image.jpg image.jpg (20x)

Mime-Type: image/jpeg, 104 kB

 1 .. 52 .. 101 102 103 104 105 .. 160 .. 214
crivosa   wirklich   Fotograf   Willkomme   Location   hochziit   Sakanas   Baguette   heiraten   irgendwie   Familie   einfach   Zeremonie   Zuletzt   Eigentlich   natürlich   Hochzeit   homepage   bearbeitet   chandini