| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 54 .. 105 106 107 108 109 .. 162 .. 214
24.03.15 20:49
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Treffe
I mach mol e Excel-Tabelle und sammle eui Wohnört

me
Chile isch definitiv bueched *yeppppiiii hooooo*
Jetzt warti hurtig uf Bestätigung und dä segi de Obiglokalität au grad zue und dä lüti am Fotograf a. Yuuuu bin grad nervös

24.03.15 21:00
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Cool Sakanas! Gratuliere! Schön hesch de ersti Teil scho mal hinder dier.

Mier sind immer nani viel witercho... Gönd jetzt denn namal paar Locations go aluege, aber irgendwie finded mier eifach nöds Richtige

Defür hend mier oisi Ferie für im Oktober buechet, yeeeey!

24.03.15 21:02
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh cool Cream wohi goots?

24.03.15 21:13
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Indie
Isch min Chindheitstraum und mis Ziel isch gsie, dass nah vor de Hochzit zmache und jetzt klappets sogar Mier werded 3 Wuche mit ere Gruppe dur meistens Rajasthan reise plus nah Delhi und Varanasi.

24.03.15 21:18
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh mega genial. So schöööööööö - muesch denn verzelle. Bisch schomol i sebem Ruum gsi go Reise?

24.03.15 22:05
Locy 

Re: Bräute 2016

Heyhey

Meld mi au weder mol! :-)

Zug: Cools Chleid! Esch doch toll, wenn jetzt scho dies Traumkleid gfunde hesch!!!

Sakanas: juhu! super hend ehr jetzt d'chille!

cream: ohhh indie! cool! ben au scho 3 Wuche gschäftlich in Chennai gsi und has mega super gfunde :) tolli lüüt, feins esse und immer schöööön heiss mir hend jetzt au Summerferie buechet. Gönd im Juli de grosse Bikepärk in Österrich noche und denn am Schluss no paar Täg uf Wien

me: letscht Samstig simmer die alti Spinnerei goh aluege... sie isch scho schön, aber ergendswie ben i voll nöd so euphorisch wie ich das gern hätti jetzt düemer nochli wiiter luege... Ha nal no es paarne gschriebe und min GG macht denn au no 1-2 Telefon...

Treffe: wäri au hrad zha

24.03.15 22:43
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Sakanas: Nei, also, ich bin i de Philippine gsie. Susch nah nie in Asie. Seged all, mier wends gad wüsse, wenn mier quasi mit Indie afanget Südostasie wett i aber au uh gern mal gseh! Bisch du scho mal in Asie gsie?

Locy: Jaaa, es het ois scho nah greizt zum in Süde gah go güggsle. Aber leider chan ich ned meh Feriewuche anenand näh das Jahr, will ich negscht Jahr scho viel anenand nimm, weg em Hochzit Dorum hend mier ois jetzt entschiede mal ein Teil zmache. Snegscht mal gömmer denn in Süde

24.03.15 23:18
chandini04 

Re: Bräute 2016

Hallo Mädels, han fliessig mit gläse aber halt nid so gschribe.


Sakanas, cool hender d'chille, gratuliere. Jetzt hesch de wichtigi Entscheid scho dure :-)

Locy, schaad bisch nid so Euphorisch gsi. Aber ebe sisch ja na nix verlore und vllt merksch de im Verglich glich, dass es die richtig Wahl wär. Druck dir uf jedefall duume :-)

De TV Sender mueni morn grad au mal sueche, aber sorry was chunt der? Bachsändige oder Hochziit?

Cakepops, leüiebi öber alles aber ha leidr au öbehaaaupt kei Geduld för so zügs zverschönere. Bi ja ame Cupcake Kurs gsi vor paar Monet und ha mir d grad welle Starterset chaufe mit zügs zum adekoriere. Bi froh hanis nid gmacht ha nemmli bsiher nieee meh bachet :-)

Treff, wäri natüüterli au debi. Sehr sehr gern sogar. Aber im Sommer (juli) beni bis am 25. nid zhaa (Usa Ferie) i weiss jedem chamer eh nid recht mache, aber wer glich sehr gern debi... Doodle lässt grüssen.

We, mir sind mmerno am DJ sueche, mir passt eifach niemert wörki zu 100%. Schusch isch ja erst Mal Pause mit plaaane.. I luege zwar emmer bitz aber jetzt heisst erst Mol Ferie...

25.03.15 06:30
Sabsy_87 

Re: Bräute 2016

Sakanas: mega toll, freu mi für eu, dass das so riebigslos klappt het & eu so guet zueseit

Cream-tangerine: au ihr findet die richtigi Location; nur nid ufgä. Wow, indie tönt spannend. E Arbetskolleg vo mim GG isch glaub 3 mönet durch indie greist; muess mega interessant gsie si.

Locy: oh schad hets di nid umghaue, au Dir: Ihr findet die richtigi Location, i bi positiv igstellt! Viellicht het chandini04 rächt, und im verglich merksch denn, dass sie's doch gsie isch und wenn nid, chunnt vo irgendwo anderst e liechtli här.

Chiandini04: gniess dini Feriä

Wünsch eu allne e schöns tägli

25.03.15 06:47
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Cream_tangerine
Neii bin no nie im asiatische ruum gsi. Kollegin het ebe bitz verzellt und au vu Indie. ;-) sie isch ufere Weltreis gsi!

Chandini
Jaa i sammle mol Date und denn lueget mer! Bis jetz hani erst 3 Örtli becho ;-)

 1 .. 54 .. 105 106 107 108 109 .. 162 .. 214
Hochzeit   Familie   Baguette   bearbeitet   hochziit   Fotograf   Location   Zeremonie   homepage   Zuletzt   Willkomme   chandini   Eigentlich   einfach   Sakanas   wirklich   irgendwie   crivosa   heiraten   natürlich