| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 9 10 11 12 13 .. 114 .. 214
08.01.15 06:31
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Denn findsch es nid schlimm mit de 30min Fahrziit? Hend ihr en Transport für dGäscht denke oder selleds selber fahre?

08.01.15 09:56
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Üsi Obiglokalität isch öpe 20 Minute entfernt. I find e Fahrziit vo ca. 30 - 40 Minute total in Ornig. Git doch au für Gäst mol en Moment zum Dureschnuufe. Mir wärdet es Fahrzüg für di gladene Gäst organisiere. Die werdet ame zentrale Ort am Nomittag abgholt und zum Ort vo de freie Trauuig brocht und am Obig denn vo döt i üsi Obiglokation. D'Obiglokation liet denn bi üs sehr zentral, damit die wo hei wänd problemlos mit de ÖV chönd hei und die wo wiiter weg sind, allefalls halt im Hotel übernachtet.
D'Apérogäst münd selber luege, wes a di frei Trauuig chömed. Mir hend gseit mir findets doof, wenn di gladene Gäst münd mit de Auto cho, si sölleds au chöne gnüsse und nöd nochm zweite Glas Wii scho e schlechts Gwüsse ha wells no münd Autofahre.

08.01.15 10:25
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Also i bin au so wiit, dass i glaub 30-40 min halt in Chauf würd nä... Mir lueged jetzt de mol weg Transport, da isch halt doch no e "tüüri" Aglegeheit und chostet doch es paar Fränkli.

I ha denkt i würd ebe mini Gäscht zur Obiglokalität bstelle, dört würdes abgholt werde (am liebste miteme Oldtimer-Postauto ) und dänn fahreds zur Chile und am Obig wieder zrugg. Klar sie müend dänn no heim fahre die einte, aber sind jo die meiste zu zweit und sust chönds all no es Hotelzimmerli nä i de Nöchi wo Luscht hend (da überlo ich denn allne selber).

Aperogäscht müend wirklich selber luege. Find ich au

Was für en Transport hend ihr denkt?

08.01.15 10:41
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Aperogäste: Die lueget selber wies zu de Kile chömet, ich denk au das mer für sie is ned nötig no fahtzüüg organiesere den die söllet chöne hai wens wend.

Gäst: da bini nonig schlüssig ob mer was machet, das bi eus tradizion isch das Gäst vo dä Brut zu ihre hai gönd und mer zäme vo det us id Kile gaht. (Italie halt) da i de schwiiz weissi ned ob dfamilie vo Ihm zu ihm sine eltere hai gaht. Da ich trennt wot schalfe am abig vor de hochziit wird er sicher zu sine eltere gah und ich blib i eusere wohnig.
Ich find bis 40 min Autofahrt voll Ok, au wenns jetzt 50 min sind, wenn dlocation super isch, werdet au die 50 min Autofahrt gern uf sich neh Gäst.

08.01.15 11:27
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Ich würd mr do jetzt nid allzu viel Gedangge mache wägem Transport vo de Gäst. Die sin doch glücklich, wenn sie könne drby sy und dä Dag mit euch könne fyre! Unseri Gäst fahre au ca. 50Min zur Location und mi Zuekünftige het au scho gfunde, dass mr doch wägeme Car oder so sölle luege. Sini italiänischi Gastfründschaft halt Aber mir spare uns das und die Fahrt isch jo kei Zuemuetig. Es könne denne au alli hei goh, wenn sie wän oder ebbe dört schlofe.

Rabbit85: Mir schlofe au getrennt, nur gang ich zu mine Eltere, vo dört us kanni nämlig die paar Meter zum Standesamt laufe

Ich hoff, dass alli ihri "Problem" mit de kirchliche Trauig könne löse und das alles klappt!

08.01.15 11:39
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Bi üs is ebe so das de Ort wo di frei Trauuig stattfindet seeeehr abgläge isch, du muesch aso mitm Auto dört hi cho, ke Chance mit de ÖV und ebe üsi Obiglocation liet aber wieder so zentral, dass ebe di meiste nöd müsstet mitm Auto cho sondern bequem chöntet de ÖV benütze. Es het aber kei Parkplätz i de nöchi wome es Auto würkli guet chan stohl loh über e längeri Ziit, wells halt zmizt i de Stadt isch. Drum hend mir üs denn defür entschiede, dass mir für di gladene Gäst en Transport organisieret.

De Nochber vo mine Eltere het zum Glück es Transportunternehme. Ich ha en nonid gfröget, aber i bi sicher er würd das für üs zume guete Priis mache. Er isch au selber as Hochziit iiglade. Klar es wär den kei speziells Transportfahrzüg, aber da isch üs au nöd wichtig.

08.01.15 11:57
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

lostheaven Ahaso, jo denne lohnt sichs halt scho öbis z organisiere!
Vellicht hän dr jo au Glügg und är schänggt euch das ufd Hochzyt

08.01.15 12:42
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo also mir lueged emol no, öb mir afoch de Transport vu de Obiglokalität zu de Chile und umgekehrt für d'Gäschte (die gladne) sölled organisiere. Aber sust spared mir üs das nämlich au und gönned üs en schöne alte Oldtimer und fertig *smile*

(i lieb alti Autos)

08.01.15 17:34
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Oh oh...Ich ha hüt bim Standesamt aglütte zum mich mol informiere, do mir jo nur standesamtlich wärde hürote. Mini Schwöster het vor zwei Joor dört ghürote und die Beamtin het das soo toll gmacht ka! Sie het im Paar e Gedicht gwidmet und vo ihrer Gschicht bitz verzellt etc.
Denne het mr die Telefonistin gseit, dass sie Termin für 2016 nonig könne vergäh (verstandi jo no) und dass es Änderige gäh het und es eventuell gar keini Trauige könnt gäh an unserem Datum. Ich sölli mi druf ihstelle, dass mr denn gar nid könnte hürote, au wenn mr d Location etc. scho hän
Isch grad voll de Dämpfer gsy...

09.01.15 07:38
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Baguette, oh das glaubi... nei so en Mischt...
Und es anders Standesamt chämti für euch nöd in Frog?

 1 .. 9 10 11 12 13 .. 114 .. 214
Willkomme   hochziit   bearbeitet   irgendwie   crivosa   Zuletzt   Familie   homepage   natürlich   Location   Sakanas   einfach   Baguette   heiraten   wirklich   Hochzeit   chandini   Eigentlich   Zeremonie   Fotograf