Bräute 2016 |
|
1 .. 56 .. 109 110 111 112 113 .. 164 .. 214
|
|
|
25.03.15 16:10
cream_tangerine
|
Re: Bräute 2016
Sakanas, Mis herzliche Beileid für dich und dini Familie. Ich wünsche oich ganz viel Chraft und positivi Energie!
|
|
|
25.03.15 16:17
cream_tangerine
|
Geld uslehne vo de Eltere Find ich keis Problem. Mier werded eventuell au uf mini Eltere oder Grosseltere zruggriffe, je nach dem, wie mier mit em Budget uschömed. Sie hend au scho adütet, dass sie evtl. eifach ein Punkt übernehmed und dass denn quasi oises Hochzitsgschenk vo Ihne isch. Mini Mama und mis Grossmami wend ebe glaubs unbedingt öpis a mis Chleid zahle Aber sie sind denn zum Glück nöd die, wo's Gfühl hend, sie hend denn öpis zsäge Han ich eigentlich au kei schlechti Idee gfunde.
Geld Gschenk Ich finds au immer uh schwierig, wenn ich Gast bin anere Hochzit, wie viel ich söll schenke! Finde die Liste gad e chli sehr überrisse, ich meine, ich verstahn scho, dass mer viel Geld usgit, aber es chunt scho au nah bizli druf ah, wie nöch mier die Person staht. Uf di ander Site find ichs au chli komisch, wenn mer irgendwie ebe en Bluemestruss chauft oder so - usser es het eh tüüferi Bedütig. Aber ich denke gad wenn mer als gladene Gast debi isch, denn isch mer ja em Hochzitspaar scho wichtig. Achja, das cheibe Geld haha... Mini Gruppeleitig wo letscht Jahr ghürate het, het mier gseit, dass sie pro Einzelperson oder Päärli 100 Franke grechnet hend und sie hend denn recht viel meh übercho. Aber sie hend denkt, lieber weniger rechne als zviel
Musig Da bin ich ja froh, dass es nah anderi git wo Musig ab de Alag werded laufe lah a de Zeremonie! Ich han ebe i mim Bekanntechreis es paar, wo das komisch gfunde hend. Aber erstens sinds gad namal zimli meh Choste - usser es isch öper, wo mer kennt - und zweitens sind mier ebe dLieder sehr wichtig und bi es paarne chan ich mir au gar nöd vorstelle, dass es nöd sOriginal isch, will ich ebe genau das so schön find und denn müssts also en mega Sänger si, zum das nahzmache Haha, das isch eh typisch ich: nah kei Location, aber zimli gnau all Lieder weiss i scho, wo ich UNBEDINGT muss ha!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25.03.15 17:22
chandini04
|
Sakanas, das duet mir schrecklich leid weg dim Opa. Schön heter so ruhig und alt und friedlich dörfe sterbe, aber glich ischs ganz e truurigi Sach. Die Idee mit de Cherze fendi au super. Mir werde sogar Föteli ha vo jewils eusne Grossvätere. So e chliine Bilderrahme mit de Fotis. Findes halt au schad sinds nid debi....
Geld, findi guet gsehnd ihr das au so wie ich. Mitem uf Gästgschänk "hoffe".
Iladige, wörki schwer. chascjs nid a dem Tag grad verteile? Schicke? Im Sinn vo: heute haben wirs getan, in 8 Monaten dann mit euch.... Kei Plan, sorry :-)
|
|
|
|
1 .. 56 .. 109 110 111 112 113 .. 164 .. 214
|