| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 56 .. 109 110 111 112 113 .. 164 .. 214
25.03.15 15:59
lillymaus 

Re: Bräute 2016

oh nei sakanas das tuet mer so leid! druck dich au ganz fescht! es isch so trurig wenn mer ghofft het das na chönd debi si....aber du wie du seisch, het er es schöns läbe gha und het chöne mitem gedanke ischlafe das du guet versorgt bisch und dini ander hälfti gfunde hesch! und s wichtigschte für d Opas isch doch immer dases allne guet gaht und si wüssed das ihre job guet gmachd hend!
Min grossvater isch leider au schwer chrank und sin gröschte wunsch wer na binere hochziit vo eim vo sine enkel debi z si, drum berüehrt mi das gad sehr! Wünsch euch viel chraft!

danke euch allne für d antworte! budget zruggschrube gaht gar ned, asprüch hemmer eh scho fasch kei! drum müemer etz mal luege, ich würd wenn den sicher mis mami fröge will sie würd mir nie drirede, egal wie doof sie find was mir devo würde chaufe fürs hochziit!

So, ich mues etz den schowieder id Klinik!

Planed schön wiiter

25.03.15 16:10
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Sakanas, Mis herzliche Beileid für dich und dini Familie. Ich wünsche oich ganz viel Chraft und positivi Energie!

25.03.15 16:17
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Geld uslehne vo de Eltere
Find ich keis Problem. Mier werded eventuell au uf mini Eltere oder Grosseltere zruggriffe, je nach dem, wie mier mit em Budget uschömed. Sie hend au scho adütet, dass sie evtl. eifach ein Punkt übernehmed und dass denn quasi oises Hochzitsgschenk vo Ihne isch. Mini Mama und mis Grossmami wend ebe glaubs unbedingt öpis a mis Chleid zahle Aber sie sind denn zum Glück nöd die, wo's Gfühl hend, sie hend denn öpis zsäge Han ich eigentlich au kei schlechti Idee gfunde.

Geld Gschenk
Ich finds au immer uh schwierig, wenn ich Gast bin anere Hochzit, wie viel ich söll schenke! Finde die Liste gad e chli sehr überrisse, ich meine, ich verstahn scho, dass mer viel Geld usgit, aber es chunt scho au nah bizli druf ah, wie nöch mier die Person staht. Uf di ander Site find ichs au chli komisch, wenn mer irgendwie ebe en Bluemestruss chauft oder so - usser es het eh tüüferi Bedütig. Aber ich denke gad wenn mer als gladene Gast debi isch, denn isch mer ja em Hochzitspaar scho wichtig. Achja, das cheibe Geld haha...
Mini Gruppeleitig wo letscht Jahr ghürate het, het mier gseit, dass sie pro Einzelperson oder Päärli 100 Franke grechnet hend und sie hend denn recht viel meh übercho. Aber sie hend denkt, lieber weniger rechne als zviel

Musig
Da bin ich ja froh, dass es nah anderi git wo Musig ab de Alag werded laufe lah a de Zeremonie! Ich han ebe i mim Bekanntechreis es paar, wo das komisch gfunde hend. Aber erstens sinds gad namal zimli meh Choste - usser es isch öper, wo mer kennt - und zweitens sind mier ebe dLieder sehr wichtig und bi es paarne chan ich mir au gar nöd vorstelle, dass es nöd sOriginal isch, will ich ebe genau das so schön find und denn müssts also en mega Sänger si, zum das nahzmache
Haha, das isch eh typisch ich: nah kei Location, aber zimli gnau all Lieder weiss i scho, wo ich UNBEDINGT muss ha!

25.03.15 16:28
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Oh nei Sakanas, mis herzliche Biileid Sooo trurig..

Villicht als chlini Idee für dis Hochziit, damit din Opi trotzdem uf e Art debi isch: Es Kollegepäärli het bi ihrem Hochziit für di wichtigste Lüüt wo verstorbe sind und drum nöd hend chöne am Hochziit debi si je e grossi Cherze ahzündet. Die isch denn ufm Tisch bi ihne vorne gstande und dRednerin het extra all Gäscht druf hii gwisä das die Cherzene es Symbol seget für die wo hüt leider nöd chöned debi si.. Han das uu schön gfunde gha.. Villicht wär ja das au öpis für eu und du hetsch din Opi glich uf e Art debi

Geld Gschenk:
Aso wenn mir as ganze Fäscht glade gsi sind, hend mir amig 100 pro Person geh, bim Apero amig 100 als Paar. Aber etzt bi dene drü nöchste Hochziite werdemer wohl meh gäh.. Döt simmer jewils as ganze Fäscht iiglade und sind zudem no ganz gueti Kollege vo mim GG und i has mit de Brüüt au sehr guet :) mol luege, tüemmer villicht de Betrag denn grad mol verdopplä..

Musig:
Ja aso i fänds au mega schön wenns öper live cha singe, aber ebe es muess öper guet si, da het mich döt a dene zwei Trauuige wos eher chli schief tönt het eigentli no recht gstört gha und i bi jo döt nur Gast gsi
Hihihihi Cream, Musik wüssed mir au scho länger wa mir wend, au no vor de Location

25.03.15 16:32
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Geld uslehne
I chönt mer bi mim Mami ebe au vorstelle, dass sie denn öpis möcht ans Chleid dra gä. Aber ebe i han generell emol alles selber budgetiert und sött au möglich si. Tue jetzt en rechte Betrag im Monet uf üses Hochziitskonto

Geld schenke
I rechne do mit gar nünt... isch mir au glich
I denk mir werded aber bim Brüeder vom GG sicherlich au so 300 - 500 Franke spende i dem Sinn. Isch halt doch Family und solang mers jo guet hät...

Musig
Mir sueched e Band oder e Sängerin für it Chile mit ca. 5-6 Lieder. Und dänn werded mer froge öb mer viellicht am Apero nomol so 4 Songs chönted ghöre und sust lönd mir de am Apero echli Musig am Band laufe

Iladige
Ha no e Frögli. Mir hürotet jo zivil recht viel vorher (8mt vorem Kirchliche) und drum wüssed mir nöd, öb mir d'Iladigscharte fürs Chirchliche nohher sölled verschigge + i halt scho mit em neue Name druf sto. Oder wie würded ihr das mache?

25.03.15 16:46
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@lostheaven
Oh wow wunderschöni Idee. Tueni mir grad useschriebe... well mis scho längere verstorbene Grosi luegt jo au vu obe zue und für sie wärs denn au öpis. Danke vielmols!

25.03.15 16:52
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

lostheaven Haha, ja, mier sind ebe bei meeega Musig Freaks! Und ich han scho immer gern mini Gfühl dur Musig usdruckt Dorum ischs mier au so wichtig.

Sakanas Also, weg de Iladige: Wie viel Lüt sind denn bi oich am zivile debi? Mached ihr det au nah es Fest oder so öpis? Bi ois am zivile werded nur oisi nöchste Verwandte und evtl nah de zweiti Trauzüg vo mim GG und mini Bridemaids debi si. Mier möchtets au so nöch a de Zeremonie mache wie möglich. Dorum werded Sie eifach nah extra iglade zum Zivile plus aschlüssends Esse und denn chömed sie aber eifach nah die Iladig fürs Fest über. Weg em Name wür ich glaubs i dim Fall glich de Meitliname dri tue, au wennd eigentlich offiziell nüme so heissisch, ischs ja glich nah sHochzit Für mich persönlich ischs Zivil au ned sooo wichtig, au wenns eigentlich sOffizielle isch DZeremonie het für mich viel meh Bedütig, dorum isch denn das miini 'eigentlich' Hochzit

25.03.15 16:57
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Ja has ebe au e total schöni Idee gfunde und me weiss ja leider nie, wenn im nohe Umfeld öper muess die Erde verloh ...

Geld uslehne:
I verzell immer mol wieder dihei was grad so lauft und was we viel chostet .. und teilwiis halt au wenn mir öpis ztüür gsi isch .. mis Mami seit denn jedes mol, muesch dir kei Gedanke mache ums Geld mir zahled denn imfall natürli au öpis a das Hochziit soooo lieb vo mine Eltere.. si sind eifach riisä Schätz
ich seg denn immer: Mami ihr sind eifach di beste Eltere würkli und i freu mi sehr, aber i probier trotzdem mis Budget iizahlte, eifach well mir teils Sache au nid meh Wert sind zum döt meh Geld usgeh Da find si denn au immer e gueti Idee.. aber jo si deponiert all pot mol wieder bi mir das si denn au gern öpis möchtet überneh

Aber jo üses Hochziit susch isch eigentli so planet das mirs selber chönd finanziere. Nochane simmer denn eifach Pleite aber da macht jo nüt

Iladige:
I glaub ich würs nochane verschicke... eifach wells au susch no chli gar früeh isch nöd? und isch doch schön wenn scho öpis mitm neue Name chasch mache

25.03.15 17:00
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Iladig
I glaub ebe au i nimm de Meitliname no druf, well zivile isch echt im
Chlinste Rahme. Oder i nimm für dIladig halt doppelname und denn wüsseds es grad :-)
Oh irgendwie speziell....

25.03.15 17:22
chandini04 

Re: Bräute 2016

Sakanas, das duet mir schrecklich leid weg dim Opa. Schön heter so ruhig und alt und friedlich dörfe sterbe, aber glich ischs ganz e truurigi Sach. Die Idee mit de Cherze fendi au super. Mir werde sogar Föteli ha vo jewils eusne Grossvätere. So e chliine Bilderrahme mit de Fotis. Findes halt au schad sinds nid debi....

Geld, findi guet gsehnd ihr das au so wie ich. Mitem uf Gästgschänk "hoffe".

Iladige, wörki schwer. chascjs nid a dem Tag grad verteile? Schicke? Im Sinn vo: heute haben wirs getan, in 8 Monaten dann mit euch....
Kei Plan, sorry :-)

 1 .. 56 .. 109 110 111 112 113 .. 164 .. 214
homepage   chandini   crivosa   Location   Zuletzt   Hochzeit   einfach   Familie   Zeremonie   irgendwie   Baguette   Willkomme   hochziit   bearbeitet   Sakanas   Fotograf   Eigentlich   heiraten   wirklich   natürlich