| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 58 .. 114 115 116 117 118 .. 166 .. 214
27.03.15 12:48
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Ring
Also mier werded sicher au Ehering chaufe, aber mier wend beidi öpis schlichts. Da min Verlobigsring goldig isch und de ander Ring wo ich träg au, nimm ich sicher en Gelb Gold Ring. Au wird ich ihn am gliche Finger wie de Verlobigsring träge, will ich a de ander Hand nah min andere Ring träg. Wo das mier en chaufet, wüssed mier leider nani. Mich hend die a de Hochzitsmess und i de Broschüre wo ich han nöd würkli umghaue. Mal luege. Mier hend in Grifesee en bekannte Goldschmied, vo der isch au min zweite Ring. Viellicht gönd mier det mal verbi go fröge, was möglich wär. Eigentlich hend mier ois es Budget vo 2000.- gsetzt... plus minus

27.03.15 12:52
silenzia 

Re: Bräute 2016

Bi üs wird's wohrschiinli de:

27.03.15 14:42
chandini04 

Re: Bräute 2016

Mir werde au e Ring ha. Budget 1500.-
Aber ich mag ganz e Schlichte. Ohni Stei ohni Rille. m liebste en schmale Gelbgolde.
Han bim Verlobigsring gmerkt, de het es Steindli aber inne nid geg usse. Und ums Steindli ischs u schnell "dreckig". Mir dörfet eh nur ohni Steindli träge im Gschäft, weg de Hygiene. Und stägliche 1000x Mal Händedesinfiziere isch au bitz kacke... Darum mueni guet luege was för e Ring wird.

Min GG well ehn de eh nid aha. Well er als Osteopath emmer mit de Händ schafft...

27.03.15 16:30
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Yeeeesss Obiglokalität au gebongt
Freu mi grad mega und so chan mer locker is Weekend starte. Hender grossi Plän?

27.03.15 16:57
chandini04 

Re: Bräute 2016

Cool Sakanas, gratuliere.

Mer helfet Morn de Schwöster zügle und am Sunntig hemmer nix vor... Selber?

27.03.15 17:11
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Chandini
I bin bim beschte Kolleg am Weekend Gönd die beide Herre go bsueche + fein go esse.
Also es lockers Weekend bzw. Fuessschonends :D

27.03.15 17:40
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Mir wend au Ring, in wissgold well üs gelbgold nöd gfallt. Budget hemmer mol 2000.- aber sind do no flexibel.. Isch schliessli öpis wot für immer häsch.. I wet au eher öpis schlichts, am liebste mit drü steinli wo schräg ahgordnet sind, aber das münd ke diamante oder so si.. I dänke mir werdet au uf Wädenswil go luege goh..

Da Wuchenend wird streng für mich.. Semesterschluss mit de Klass i de Flumserberg, (Apres) Ski fahre

27.03.15 21:55
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

So guet Sakanas! Gratuliere! Jetzt wird alles nah chli konkreter!

Han eh mega tolli Location gfunde für Trauuig! Aber mer chönd leider ersch im Mai go luege gah, aber immerhin!

Morn schaff ich im Früehdienst und de GG schafft au lang, denn mached mier en gmüetliche TV Abig. Am Sunntig muss i denn ändli mal bügle, aber susch nimm ichs au denn gmüetlich, spontan luege wies Wetter usgseht

27.03.15 23:17
Locy 

Re: Bräute 2016

coool sarkansas! gratuliere :)

lotsheaven: nöd z'steil, gäll ;) und veell spass :)

i ha hüt obig de kollegin ihre brutstruss zrug geh mitem kommentar "i bruuch ne jetzt nüme" ;) sie het sich gfreut öber d'neuigkeite :D und het mer grad no paar tipps geh wege bruutchleidergschäft :) kenned ehr s'dolce vita in lörrach? das seig anschienend mega toll!

tjoo för mi isch jetzt s'weekend glofe und i muess s'ganze wucheend no arbet schriebe :(

29.03.15 22:16
chandini04 

Re: Bräute 2016

Hallo Mitenand. Na alli euches Wucheend gnosse? Eusi Ferie sind verbii und ergendwie freumi go schaffe. Obwohli öber Ostere mue schaffe und de est no Spotschicht (magi gar nid)

Hochziitsmässig hani das Weekend nid vell gmacht. Eig. Gar nüt. Ah dooch
Bi an de AMA gsi (Gwerbsustellig in Aarau). De hends e pseudo Modeschau gha vo Merys. Mit 3 Chleider. Eis het mir seehr gfalle. Die andere zwei nid so...


So hender brav alli Stüreechlärig gmacht und abgeh? :-) sorry schusch weisi nix froge... :-)

 1 .. 58 .. 114 115 116 117 118 .. 166 .. 214
einfach   Zeremonie   Zuletzt   irgendwie   Eigentlich   bearbeitet   Sakanas   Familie   Fotograf   homepage   hochziit   heiraten   Willkomme   Baguette   natürlich   Hochzeit   chandini   Location   wirklich   crivosa