| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 60 .. 117 118 119 120 121 .. 168 .. 214
31.03.15 09:56
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Baguette
Jo i denk mir werded das grad bi üsem Fotograf mache, dänn lernt er eus kenne und mir ihn. Wie mached ihr das?

31.03.15 10:16
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Mir mache kei Shooting vorhär. Fürd Homepage wird wohrschienlich de Brueder vo mim Schatz paar Fötteli mache, wel är sone Profikamera het. Mir hän gfunde, dass die nid müen perfekt sy :-)

31.03.15 10:32
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Baguette
jo mir wend jo eusi Homepage ca 1 Johr vorher ufschalte... Aber ebe denn simmer no nöd bim Fotograf gsi. Denn nämed mir afoch sust es Föteli vu üs (hend gnueg) und passeds dänn halt a...

31.03.15 10:33
crivosa 

Re: Bräute 2016

Do mir ebe im letschte Nov es Shooting gmacht hend bi de gliche Fotografin wie für s Hochzit, werded mir di sebe Fotene neh...

Me wänd uf de Homepage und uf de Chärtli de glichi Stil vo Fotene ha, was au eifach isch do mer vom Shooting natürli u viel hend...

31.03.15 11:02
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@Sakanas Das isch doch super. D Gäst göhn wohrschienlich eh mehrmols druff und denne sehn sie denne au mol die neue Föteli :-)

@crivosa Cool hän dr euri Föteli scho! :-)

Wüsse dir scho wo dir euri Homepage wänd mache? Mir sin uns nonig sicher...Wel mir mache kei Wunschliste, wo d Gäst denne könne überwiese.
Mir stelle am Tag denne sone kleine Koffer ufe Tisch und d Gäst könne denne ihri Brief, Karte und Gäldgschängg dört drigheie. Näbedra stelle mr denne e Globus, wo mr denne unseri Flitterwuche Destination düen miteme Fähnli oder so Kennzeichne

31.03.15 11:08
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Baguette
Jo das denk ich doch au und dänn gsends denn die neue Bilder. Und sust pech, sust sind denn die für eus und üsi Fotiwand wo mir hend

Homepage
Mir werded ebe mit Wunschlischte mache... drum denki bi ichwuensche
(find die hend schönste Design). Oder kennsch no e gschiidi Siite?

31.03.15 11:28
crivosa 

Re: Bräute 2016

Ich han kei Ahnig wo mer das mached

De TZ vo üs isch jo informatiker und wird das alles selber mache und au uf sim eigne server irichte...mer hend ez emol d Domain (aso de name oder d internetadresse) wo mer wänd kauft (respektive gmietet) den heists ebe den au so wie mer und nöd irgendwie zerscht e page und den üsi name oder so...
sobald si ufgschalte isch zeigi si den eu au mol gern

31.03.15 11:38
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Ich ha au no kei Ahnig. Muess mi do mol ihneläse *lach*
Mini Schwöster kennt sich rächt guet us und het mi letschtmol vollquatscht mit de Möglichkeite zum e eigei ufzsetze wie die denne vo de crivosa

31.03.15 11:40
crivosa 

Re: Bräute 2016

Aso hüt zu tags ischs mit sache wie wordpress glaub echt gar keis problem meh zum selber eini mache und jo...wend no chli drusschunsch sowieso

chunt jo au immer drufa wieee extrem si den mue usgseh gell...

31.03.15 11:43
silenzia 

Re: Bräute 2016

Da isch so e Grundidee Homepage vo mir

 1 .. 60 .. 117 118 119 120 121 .. 168 .. 214
Zuletzt   Hochzeit   Sakanas   Fotograf   Location   hochziit   chandini   Eigentlich   Baguette   crivosa   bearbeitet   irgendwie   Willkomme   Familie   einfach   heiraten   homepage   Zeremonie   wirklich   natürlich