| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 10 11 12 13 14 .. 114 .. 214
09.01.15 20:49
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Oooh! Mer muess ja scho richtig viel lese, wenn mer mal kei Ziit gha het - soo cool!

Also, mier werded eh Frei-i Zeremonie ha, da mier beid nöd religiös sind. Nur zivil isch eus irgendwie zwenig... Usser ebe, mer chönts halt au a la Frei-i Zeremonie gstalte. Aber ich weiss scho, wer ich als Zeremonie Leiter möchti ha, muess en jetzt nur nah bueche. Aber dorum hend mier eus bis jetzt nah uf keis Datum festgleit, will ich wet ihn umbedingt und denn chönd mier eus ihm nah chli apasse!

Transportwiis hoffed mier, dass mer nüt müend organisiere. Mier fändeds toll, wenn mier Zeremonie und Fest am gliche Ort chönd mache. Susch müsstet mier eus halt nah öpis ifalle lah
Ich wirde uf jedefall mit miim Papa i sim wisse MG A 1961 anefahre und mit dem fahred denn au ich und miin Schatz weg! Au werded mim Vater siini Kollege mit ihrne Oldtimer dezue cho, das isch so chli Tradition und so gits au nah gad öpis zum aluege fürd Gäst, wenn mier gönd go Fotis mache!

Ich finds mega spannend all oichi Vorstellige und Wünsch da zlese! Freue mich mega zum denn luege, wie sich's bi jedem entwicklet!

09.01.15 23:19
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Cream_tangerine: dörfi fröge wer du als Redner für die frei trauuig wetsch? Sueche drum au na öper...

09.01.15 23:53
Sakanas 

Re: Bräute 2016

I bin au mega gspanne was mir no so alles brichte werded und wie was und werum
E freii Trauig findi au was tolls. E sehr gueti Kollegin vo mir het das grad au gha letscht Jahr im Summer am Bodesee... Echt traumhaft gsi! Verusse und u schö gmacht

11.01.15 18:43
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Summer_2016: De Wolfgang Weigand. Er isch glaubs nah recht en Bekannte. Sini Website wär: www.schritte.ch! Chasch ja viellicht mal go ineluege.

Mier hend ah de Hochzitmess gester gad oise ersti Termin bi ihm abgmacht So bald mer dä gha hend, chan ich denn meh verzelle! Aber viellicht het ja susch nah öper Erfahrige gmacht mit ihm?

11.01.15 19:26
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Hender dHochzytsmess guet gfunde? Mir hend u tolli Charte e gseh und en lässe Fotograf. Hend ihr au en Fotograf und wie lang bzw wievil wend ihr so usge?

11.01.15 22:04
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Ich muess säge die Mäss isch super gsie.
Mer hend dete gschaffet und ich hna au chöne einiges no infos hole.

bi eu? wer isch alles gsie?

13.01.15 05:30
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Cream_Tangerine danke für de Tipp!

Ich bin nöd a de mäss gsi da mir scho am reise sind. Bin aber im November in Zug gsi und mega enttüscht gsi. Bin glaubs nöd so die geeigneti Mässebsuecherin, hasse das wän ich nüt in rueh chan aluege, immer sind die ussteller cho und händmer öpis wele atrülle, verstahns ja scho aber bi mir isch das mega kontraproduktiv, nach 20 Minute bini hei gflüchtet.

Fotograf: mir händ sie scho buecht, 6 Stund hämer gseit söt euis lange, mir zahlet knapp zweituusig, das findi oke.

13.01.15 09:19
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Da isch halt immer a de Messe mit em Adrülle und awerbe... Mengisch echli extrem
Findi au...
Euse Fotograf weri 3300.- für 10h und 3900 für 14h :-/ i weiss no nid welles paket. Finde aber Priise glaub i.o oder was meined ihr eher ztür?

13.01.15 13:20
Rabbit85 

Re: Bräute 2016

Mir hend en Fotograf vo Italie.
E kollegin kennt Ihn vonere anderi Hochziit.
Er chunt 3 Täg mit Video reportage und Foti. Ich han au ned es Video welle, aber mini Cousine het a Ihri hochziit eine gha und sie wür das wieder mache. Sie seit das Demotione so besser ifange chasch.

Für die 3 Täg chunt es Team vo 3 lüüt, für Fr. 4500.00

Svideo wird am abig a de Gäst zeiget. Freu mi mega

Es isch halt chli tüür en Fotograf, e isch öpis wo dir für immer blibt.

13.01.15 18:28
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Ich han d'Mäss au super gfunde! Wenn ich kei Bock gha han uf dUssteller, wo ois agsproche hend, denn han i eifach gseit: 'ah, sorry fotograf/musik/was au immer, hend mier scho' haha

Eh gueti Fründin vo mier isch Fotografin und sie isch glaubs erste gsie wo mier buechet hend Sie wird de ganzi Tag awesend sie und vor allem bi de Zeremonie und em Photo Shooting Fotis mache. Am Fest werded mier wahrschinli mehreri Lüt wo einigermasse guet chönd fötele, mal umezlaufe und fötele, denn chan sie au nah chli gnüsse Mier hend natürli uh mega Schwein gha, sparet da gewaltig!

 1 .. 10 11 12 13 14 .. 114 .. 214
chandini   crivosa   Eigentlich   Hochzeit   natürlich   irgendwie   heiraten   homepage   bearbeitet   Familie   einfach   Willkomme   Location   wirklich   Zuletzt   Sakanas   Fotograf   Zeremonie   Baguette   hochziit