| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 63 .. 124 125 126 127 128 .. 171 .. 214
03.04.15 20:24
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Chandini
Ohh so cool, Lion King! Musch denn verzelle, wie's gsie isch. Mier gönd denn im Mai

Chleid
Ah ja, denn isch ja guet! Han nur nöd wele zspat sie. Aber ich glaub nöd, dass mier das passiert, wür nämli am liebste scho go luege und probiere gah, chans chum erwarte

Ostere
Mier gönd morn evtl. uf Luzern eifach chli go si, mal luege. Mier hend zerst denkt viellicht nah is Verchehrsmuseum, bin glaubs zletscht als Chind mit de Schuelklass gsie Fänds nah lustig mal wieder zgah. Am Sunntig sind mier bi mim Papa zum Znacht iglade. Viellicht gömer au mal nah is Kino, sWetter söt da nöd so toll werde, denn lohnt sichs mal wieder

03.04.15 20:34
chandini04 

Re: Bräute 2016

Cream, mir sind letzt Wuche im Verkehrshus gsi. Sisch meega interessant und echt cool worde. Mega Ziitgmäss und wörki mega toll. Mönd denn wener det sin i Schoggishow, chostet zwar 12.- aber lohnt sich :-)

Ja i verzell dir denn wies gsi isch...

Zuletzt bearbeitet am 03.04.15 20:34

03.04.15 22:03
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh Verkehrshuus - bini au scho ewigs nüm gsi. Chenti mol mit em Gottechind go:-)
Sind ihr eigentli au scho Gotti und bündled ihrs au is Hochzyt ii? (bluememeitli, Ringbueb oder so?)

03.04.15 22:50
chandini04 

Re: Bräute 2016

Ne bin nid gotti. Han nur e Cousine/Cousin wo Zwilling sind und denn 6i weiss nid obi mit dene was well mache. Aber eher weniger.

Du demfall scho? Als Bluememeitli?

03.04.15 22:56
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Min GG isch Götti vome Meitli und mir würed üs mega freue wenn si üs denn würdi dRing füre bringe. Weiss aber nöd öb si denn würkli mit macht wenn so viel Lüüt döt sind. Si isch bim Hochziit denn 2 1/2 jöhrig

04.04.15 00:20
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Gotti und Götti sind mier nöd, aber dNichte vo mim GG wird oises Bluememeitli sie. Sie wird denn knapp 4i si, aber sie het recht en stuure Chopf, hoffe denn dass sie mit macht
Ich wirde eifach nah eh 'Child Bridemaid' ha. Also, mier wärs eifach no wichtig, dass mini zwei Gastchinder wo ich gha han in England wo ich als Au Pair däne gsie bin, irgendwie integriert sind i de Hochzit. Sie sind mier sehr wichtig und eigentlich wie zwei chlini Gschwüsterti für mich - aber jetzt sinds au nüm so chli leider, dorum muss ich das no mit ihne aluege Han denkt, evtl. würded sie ois dRing bringe oder so.

04.04.15 07:04
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Hoi Ladies

Han eui nur churz wele es Oster-Grüessli us Australie schicke. Hoffe eui gahts guet!

Hochziitsmässig lauft bi mir grad nöd viel, bin nur mit Hotels im Kontakt und Priise am ushandle aber lauft nanig so würklich guet...

04.04.15 07:10
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Summer
Oh en Ostergruess zrugg noch Australie. Henders guet? Quokkas scho gseh? Mit dene Tierli chan mer aschinend perfekt Selfies mache. Ha grad vo de Kollegin eis gseh
Gnüssed euii Reis!

Bluememeitli/Ringträgee
I han es Gottimeiteli wo denn 5i isch und eri Schwöschter isch de 7ni :-) Die beide hend scho xait sie mached dass denn, bin ja echt gspanne :-)
Mol luege wievil Schwangeri bzw Chind es bis denn no het:-)

Me
Gest isch mini Trauzügin bi mir gsi und het eus no so e chlins Säckli übergeh miteme Briefli und "Freudensträne-Nastüechli". Siit i sie gfrogt han, krieged mer immer so chliini Gschenkli :-) megaaaa süesss, ha mi so gfroit!

04.04.15 07:41
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Quokkas hämer leider nöd gseh die gits nur uf einere Insle und die liit nöd uf euisere Route :( aber Kanguru hämer gseh und Koalas, mega herzig!

04.04.15 08:01
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh jo die lebed uf Rottnest Island gell? Hihi :-)
Oh wie warm hender? Bi eus seichts wieder emol

 1 .. 63 .. 124 125 126 127 128 .. 171 .. 214
homepage   chandini   Willkomme   Baguette   Hochzeit   Location   Eigentlich   natürlich   Fotograf   wirklich   hochziit   einfach   bearbeitet   Sakanas   Zeremonie   Zuletzt   heiraten   Familie   irgendwie   crivosa