| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 64 .. 125 126 127 128 129 .. 172 .. 214
04.04.15 08:28
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Ja genau due sind uf arottnest Island dihai, bi Perth und mir sind halt a de ostküste unterwegs.

Hüt isch s'wetter recht fründlich, so 22 Grad und schön. Gester isch ganz en fiese Wind gange, hömer recht gfrore, aber da wirds halt Herbst aber solangs nöd regnet simer zfriede

04.04.15 15:32
chandini04 

Re: Bräute 2016

Woow gnüsses Summer. Bi eus regnets sit Tage... :-(

Liebi Grüess nach Australia

05.04.15 13:48
chandini04 

Re: Bräute 2016

Aso Cream, Lion King idch de hammer gsi! Eifach absolut Gänsehaut. Mi verstohts au guet wenn meh nid perfekt English verstoht, wie min Begleiter :-) well meh halt Gschicht kennt jnd Zämehäng verstoht.
Dlieder ist de hammer und Bühnebilder unbeschrieblich super. :-) sooo ich gang go schaffeee. Adiöööö.

05.04.15 20:15
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Oooooh so cool, Chandini! Schön hets der gfalle! Mier froied ois scho meeeeega

05.04.15 21:01
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Salii hender euii Osterneschtli gfunde?

Karten4you
Hend hüt vom "Schwoger" dIladig becho. Sie hend bi Karten4you gmacht. Find jetzt Qualität nid so de Börner! Irgendwie solala Qualität!

05.04.15 23:55
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Und hän dr alli schöni Ostere? Mir sin hüt am Familyfest vo mim Schatz gsy. Ich bi immerno pappsatt

Summer, gniesses! Hüt hets bi uns gschneit und denne isch wieder d Sunne führe ko. Und das irgendwie 5 mol nachenand

Sakanas, mega schad mit de Karte! Ich ha au s Muster vo Familiensache.com beko und has grad wäggrüehrt. Mega billig gmacht gsy Mir bstelle unseri jetzt glaub au bi Carinokarten :-)

Hey näi, ich dörf nid so viel surfe...Ha uns grad so Namenskarte bstellt uf Amazon...Oops

06.04.15 07:38
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Baguette
Ja es chunt nünt a Carinokarten ane. Wahnsinn! Welles Format gfallt eu dört am beschte?
Oh herziigi Namensschildli:-)

06.04.15 11:20
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Uns gfalle "Meredith & Joseph" und "Anika & Bastian" jewils so als Schiebekarte zum usezieh :-) Vo Anika & Bastian hani mir jetzt au mol es Muster in Grien bstellt Und euch?

Ufeme Hochzytsblog hän sie e Bricht über wunderring.de brocht. Die hän no schöni Ring für ahständigi Prise. Mir hän jetzt mol paar gratis Probering bstellt, wo me denn ka 14 Täg ahprobiere und denn wieder muess zruggschicke. Bi jo gspannt...

06.04.15 12:41
chandini04 

Re: Bräute 2016

Bin au mal uf die Siite vo Carinocarr weg euch, die hend wörki schöni Sache. Mir gfallet
rebekka & Moritz und Amanda und Gerald in Green.
Annika und Bastian gfallt mir au in Grüen, das isch ähnlich wie Amanda und Gerald.
Seinzig woni nid Peil, isch sFoti au ieklappt?
Ich tschegg voll nid womer Musterpaket cha bstelle, chamer die individualisiere?

Wunderring, isch ja meega cool chamer det Probeträge. Da machemer glaubs de wenn mer zrugf sind us de USA au...
Jaja langsam hani gmerkt dass es nur na 3 Monet bis zu de Ferie sind, und de simmer knapp 1 Monet weg d.h. august wenn mir zrugg sind und ab denn gahts de schlag uf schlag.. De muemer d teste, probiere, bueche.... :-) juhuu

06.04.15 17:02
Sakanas 

Re: Bräute 2016

chandini04
Musterpaket vu Carinokarten häts doch en Extra-Button zum aklicke. Nei die chan mer leider nöd individualisiere, die schicked dir dänn afoch e Uswahl und mit verschiedene Papier etc, dass dir es schöns Bild chaschh mache.

Carinokarten
Üse Favorit isch Evamaria und Konstantin als Booklet
Theresa und Gilbert zum usezieh findet mer au mega toll. Priislich sinds jo fascht glich. Halt er tüür aber geil

 1 .. 64 .. 125 126 127 128 129 .. 172 .. 214
bearbeitet   heiraten   chandini   Hochzeit   irgendwie   Location   Zeremonie   hochziit   wirklich   Fotograf   Zuletzt   einfach   Familie   Sakanas   natürlich   Willkomme   homepage   Baguette   crivosa   Eigentlich