Bräute 2016 |
|
1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 115 .. 214
|
|
|
|
16.01.15 03:54
Summer_2016nicht registriert
|
Re: Bräute 2016
Lostheaven wümsche die ganz ganz viel Spass bim aprobiere ich han ja mis au scho, es hängt sogar scho bi mine eltere im schrank und ich bin immer na ganz verliebt und froh hani nöd länger gwartet mit ussueche
Sarkanas: machder kei Sorge weg de chleidergrössi! Es hochziitschleid isch ganz anderst gfertiget als es normals chleid und es git soviel verschiedeni schnitt. Ich han au nöd grössi 36, viel oberwiiti und breiti hüfte und bin chli. Ich han jetzt eis wo d'corsage bis zu de hüfte abegaht und ich gsehn so schlank us im chleid hans selber fast nöd chöne glaube wonis gseh han. Und d.corsage isch so fest dasmer kei einzigs speckrölleli duregseht aber glich isches u bequem
|
|
|
|
|
16.01.15 10:17
chandini04
|
Wie handhabet ihr das denn mit em fotoshooting.
Vor de Trauig (de gseht ER dich schl im Chleid) Nach de Trauig (was macheder so lang mit de Gäst?) Oder amene andere Tag (2x style ect.)
???
Ich gang mis Chleid erst imene Johr go ussueche, danke för de tipp das im Januar günstiger sind also die "alt" Kollektion...
Bin au a de Mäss in Zug gsi, mir hets gfalle.. Aber stimmt scho sie sind scho bitz nervig. Vorallem het mi sone Pfarrer fast wahnsinnig gmacht. Hanem gseit mir hend e frei Zeremonie ohni Religon/Glaube. De heter e rieeeese Diskusion mit mir agfange...
|
|
|
16.01.15 11:42
Summer_2016nicht registriert
|
Ui zum glück hät euis de Pfarrer nöd agsproche, de wär bi mim schatz a de ganz falsche Adresse gsi
Mir machets shooting am gliiche tag aber eifach vor de Trauuig etc. usem eifache Grund das mir das nachli wänd gnüsse, isch ja so bitz de einzig moment a dem tag womer würklich nur für euis sind. Nachher sind immer soviel lüt ume, aber so hämer de first look moment für euis, chönd au mal na paar wort mitenand rede. Freu mich scho u fest uf das
|
|
|
16.01.15 11:49
cream_tangerine
|
@chandini04 Also mier macheds Shooting nach de Zeremonie. Mier hend denkt, mier werded zerst am Apero debi si und ois denn churz verabschiede. I dere Zit chönd Gäst entweder nah schwätze und zämehöckle. Mier hend jetzt nah keis Programm, aber werded ois nah öpis chlises überlegge. Min Papa isch imene Oldtimer Club und es isch so chli Tradition bi ihne, dass all mit ihrne Oldtimer a de Hochzite vo de 'Chind' uftauchet. Ich glaub mier nutzed denn das, dass dGäst chönd die aluege, inehocke und evtl eh Rundi treihe.
Mier mached das so, will miin Schatz mich uf kein Fall wet gseh vor de Zeremonie. In England isch es nah mega wit verbreitet, dass es halt Unglück bringt. Erstens isch es das und zweitens isch ihm eifach de Moment mega wichtig, dass er mich halt serst mal xeht, wenn ich inne laufe Ich find das au nah eh schöni Idee.
Mier hend ois aber auch scho überleit, eb mier sShooting eifach sölled am nögschte Tag nah mache. Aber ich weiss ned, eb ich denn gad scho wieder Lust han zum mich style lah
|
|
|
|
|
|
1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 115 .. 214
|