Bräute 2016 |
|
1 .. 68 .. 133 134 135 136 137 .. 176 .. 214
|
|
|
|
13.04.15 11:48
lillymaus
|
Re: Bräute 2016
sakanas jaa die hend mega tolli sache...vor allem chunsch i sone euphorie und wetsch eich alles ha!! oke, döfi mal fröge wie viel das das choscht so blueme und so mache lah? würd mi mega wunder neh
|
|
|
|
|
|
|
|
13.04.15 13:59
Brucolino
|
Re: Bräute 2016
Hallo mitenand, ich has au mal wieder zum schriibe gschafft. bin gad en Monet in Florenz am italienisch lerne gsi und jetzt wieder dihei mich am iiläbä.. obwohlmer leider schneller wieder im alltagstrott isch als eim lieb isch
Wow ier sind ja alli voll fliessig
Mier hend jetzt definitiv dLocation für de Apèro und s Fescht bueched (isch die gliich, eifach unterschiedlichi Rüüm. Sprich: Apèro dusse bi shcönem Wetter und rest dinne)
Chile und Pfarrer hemmer au. Fotografin hani gad hüt en Offerte becho woni nid vill gäg de Priis cha sägä. Jetzt muesi nurno min Schatz devo überzüüge
Musig isch no so es Thema.. bi eifach nid bereit mega vill Gäld usgäh, fpr 2-3 Lieder wo öper ide Chile singt.. hend ier en Tipp? und am Abig das selbe.. ha ezt mal en Kolleg agfragt wo DJ isch öber das wür welle mache. Ich triff mich denn mal mit ihm.. mal gucken, er isch so en House DJ, kei Ahnig öber lushct hed Hochziitsmusig ufzlege
@ Crivosa: Ich han au s Pflaster a Wiehnachte abgsetzt will ich mim Körper wet Ziit gäh sich wieder znormalisiere bevor mier mit de Kinderplanig startet. und ich reg mich nur uf.. Ich ha meega fettigi Huut (vorallem Gsicht obere Rügge), chliini Pickeli woni sushct nie gha ha, denn hani wieder Schmärzä bide Mens und letzt Monet hani 3 (!!!) Wuche dMens gha!? und das mitem Haarusfall känni.. mini Coiffeusin hed gseid: waas hesch du gmacht.. dini schöne dicke Haar sind wäg.. Aber so wie ich mich bis jetzt informiert han, sött sich das iipendle.. je nach Frau gaht das i paar Mönet oder halt es halbs Jahr oder es Jahr.. mier chönd also no hoffe
soo.. wünsch üch es schöns Täglii
ah ja.. bi froh sind ier au scho am Dekosache chaufe. mich lueged alli blöd aa weni sägä, dasi jezt scho wet chaufe. Aber da mier im Mai 2016 hüüratet, muessi fast jetzt. Nächstjahr um die Ziit (wo alli wieder Hochziitsdeko hend) bini scho zspat dra.. also jetzt oder ich muess Herbstdeko mache
|
|
|
|
|
1 .. 68 .. 133 134 135 136 137 .. 176 .. 214
|