| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 69 .. 135 136 137 138 139 .. 177 .. 214
13.04.15 20:38
Sakanas 

Re: Bräute 2016

I wurd glaub sMami mitne;-)
Find wenns mir ere guet hesch isch da für sie sicher au e schöni Ehr!

13.04.15 21:01
Locy 

Re: Bräute 2016

ohh chandini das mit de freie trauig tönt ja toll :))

bruutchleid: i nehme au mami und schwima und TZ mit ... aber i ha mer überleit jetzt scho mal mit de TZ goh luege was mir so öpe wörd stoh... und denn wenns ernst wird mit de Mamis goh. Das hend mir jetzt mega vell ehemaligi Brüüt empfohle :)

13.04.15 21:51
chandini04 

Re: Bräute 2016

@ Theme Verhüetig, hanau de Ring und werd erst nach de Hochziit ufhöre dmit, bzw. sogar erst nach de Flittis, weli nid well in de erste Mönet hwanger si und in Südafrika si. I bimer jetzt scho sicher dasi Morgeübelkeit werd ha haha...
Plus halt die ganz hormonelli Umstellig weli mir nid vorem Hochziit adue, wells halt wörki bis zume Johr cha go bis sich ipändlet het... I verstoh aber all wos jetzt scho mache, au i ha liechti Bedänke weli scho lang Hormonell Verhüete. Aber i bi no Jung, und i kenn im persönliche Umfeld vell meh wos grad igschlage isch innert eme halbe Johr...

@ joo mue Mal luege wieni das de mache :-) de wörs anovember werde :-)

14.04.15 08:38
lillymaus 

Re: Bräute 2016

guete mooorge

Ja das mit mim Vater, er will ershtens nöd cho wenn min stiefvater dete isch und zweitens will er mich au ned an altar füehre will er find den mach er ja e show für mini stiefvater und mis mami (sie sind ziemli verstriitte all mitenand)
Ich bi eifach nöd bereit öpper uszlade will er find er chem susch ned, das isch als müessti mi zwüsched mami und papi entscheide und das machi uf kein fall!

Das mit de lavendel findi aso au uuh schöni deko!!

Danke für d uflischtige mit de prise für blueme das isch en super ahaltspunkt!

Hochziitschleid:
ich bi mit mine trauzügine go vorsondiere und denn susch nur mit mim mami gange und hans au kauft wo nur mir zwei xi sind! chan das sehr empfehle wills nomal sehr verbindet und au für d mamis glaub öppis ganz speziells isch!

14.04.15 08:47
silenzia 

Re: Bräute 2016

I wird no luege wo dani mis Chleid denn schlussendlich her han. Mini Mueter nimi ganz sicher nid mit zum chaufe, mir hend gar kei engi Bindig und si findet mi sowieso für alles z dick oder denn isches gad nuttig undundund. Mal luege, entweder suechis ganz elei us oder denn mitere guete Fründing wo ehrlich seit was mer stoht und was nid.

14.04.15 09:16
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Guete Mooorge Zämme!

Ohje lillymaus, ich hoff, dass die sich gly wieder alli beruhige und denne mergge, dass es nid um sie sondern um euch goht.

Thema Verhüetig: Ich bi au scho gspannt. Nimm d Pille au scho syt Ewigkeite. Ha sie vor öbbe 1.5 Joor mol abgsetzt ka und ha kei Problem ka mitem Zyklus. Ka jetzt nur hoffe, dass es denn wieder so guet goht, wenn mr denne fürd Kinderplanig absetze :-) S kunt wies kunt!

S Kleid wirdi mit mim Mami, Schwiegermami, TZ und minere ältiste Schwöster ussueche. Sin chli viel Lüt, aber ich ka ihne blind vertraue und weiss, dass sie mir nid z fest würde drirede.

14.04.15 09:46
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Bruutchleid
Also i nimm au TZ, Mami und Schwiegi mit wenn sie Lust hät. Die drü sind alli mega ehrlich und chönd unterscheide zwisched: stoht mir nöd und isch nöd ene sin Gschmack.
Da findi nämli no ganz wichtig

Verhüetig
Oh bin gester bim Arzt gsi weg minere Thrombose. Er hät gmeint i söll mit em FA mol drüber rede. I wött aber jo eigentlich nägscht Johr eh absetze. Was meined ihr, sölli jetzt scho es Gspröchs ueche oder eh erst Endi Johr i de Kontrolle?
Weg eim Johr... i mein sorry bis jetzt isch au nie was gsi und Thrombose isch jo nöd weg de Pille sondern wege minere Operation.

Chinderwunsch
Kenn au u viel wos grad igschlage het. Denk chunt halt uf de Zyklus drufa... Aber i verkopf mi do amel nöd.

14.04.15 09:59
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@Sakanas Ich würd trotzdäm mol goh. Denne kasch jo nochem Gspröch immernon sälber entscheide, wie du das möchtisch mache mitem absetze. E Fründin vo mir het au vorere OP müesse d Pille wächsle zums Risiko sänke. S isch bi jedere anderst und es Gspröch würd glaubs nid schade?

14.04.15 11:25
crivosa 

Re: Bräute 2016

Aso bim Brutchleiderchauf nimm ich au mini Schwiegermami mit, eini vo mine beste Kolleginne wo aber sehr ehrlich isch und den no en Trauzüge aso min beste Kolleg mit...

Ich find er isch au immer ganz ehrlich und abgseh devo findi e männlichi Meinig nöd schlecht

14.04.15 15:08
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Baguette
Jo i lüte mol a... ba die Termine immer

 1 .. 69 .. 135 136 137 138 139 .. 177 .. 214
Baguette   heiraten   Zeremonie   wirklich   Sakanas   homepage   Familie   hochziit   natürlich   Zuletzt   crivosa   Eigentlich   Hochzeit   irgendwie   einfach   bearbeitet   Willkomme   Location   Fotograf   chandini