| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 69 .. 136 137 138 139 140 .. 177 .. 214
14.04.15 16:19
Sakanas 

Re: Bräute 2016

I ha aglütete am FA. Er meint i chöngs wiiterhin nä (also Pille). Er empfehlt mir aber noch de Therapie also noch dene 3 Mönete Bluetverdünner - söll i mi melde und er meldet mi a für e Laboruntersuechig in Züri. Dört chan mer bi Patiente aschinend feststelle wie hoch s'Thromboserisiko mit Pille isch...bzw. uf e zuekünftigi Schwangerschaft here empfehlt er das, well i de Schwangerschafts s'Risiko no grösser sei als mit de Pille.

14.04.15 18:31
chandini04 

Re: Bräute 2016

Jaja die liebi thrombose, grad höt weder e Fall gha... Cha ebe glich si dass Pille und OP mitenand dezue gführt hend.
Aber ich bi au emmer HOCH risiko Patientin gsi, Pille, Rauche, 12h Flüg... Mit dem beni öbbe uf alarmstufe Rot, na schlimmer als e alte Mensch wo bitz Bluetproblem oder Herzproblem het und i ha nie was gha...

Ja mach das doch de Bluetuntersuech, fendi e interessanti Gschicht...

Lillymaus hoffe das sich din Vater au na beruhigt. I wördn aso au ilade, wenn er de wörki nid chunt... Denn weisch vllt wodra da biscn. Schusch machsch dir evt emmer Gedanke obn hetsch gsxhieder iglade... Aber i glaube da chunt doch de im Maa sis Ego dure und er wörd glich cho?! Nid?!

14.04.15 19:04
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo Thrombose a sich wer ja nix schlimms, wenns unerkannt und unbehandlet isch, denn wirds langsam brenzilig...i rauch zwar nid, aber BMI über 25, Pille und jetzt OP... Grml...
I denk au i mach de Untersuech - hoff afoch nid sie findet sust was i mag drum so Untersüech nid, ha immer sGfühl die findet no was...

Briichte eu denn

14.04.15 20:53
chandini04 

Re: Bräute 2016

Jaaa ich mags au ndi zum Arzt müesse.. Bääh.. Ha grad gseh dasi weder Tetanus Impfig sett mache, ich wörds jo loh mache lo vo de Kolegin und im GG wörd ichs mache aber mue ja ergendwie an Impfstoff cho :-)

14.04.15 21:57
chandini04 

Re: Bräute 2016

Soo Fraue guet Nacht mitenand. I nutze Morn mal mini Zuesatzversicherig us und gang ind Massage :-)

15.04.15 09:59
silenzia 

Re: Bräute 2016

Mini Vogelkäfige vom Tchibo sind gescht cho . Ha mal 3 bstellt zum usdekoriere, mal luege wiemers denn chönd bruuche. Bisch aso nid die Einzigi Sakanas, wo jetz scho iikauft. De Haarreif hani gad au bstellt, de chani jo au sus alegge

15.04.15 10:11
Sakanas 

Re: Bräute 2016

silenzia:
Mini Vogelkäfige vom Tchibo sind gescht cho . Ha mal 3 bstellt zum usdekoriere, mal luege wiemers denn chönd bruuche. Bisch aso nid die Einzigi Sakanas, wo jetz scho iikauft. De Haarreif hani gad au bstellt, de chani jo au sus alegge


Yepppi ho
Guets Gfühl gell :D

15.04.15 10:18
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Mach dr nid z viel Sorge Sakanas. Das kunt guet! Drnoch hesch sicher au Rueh für es Zytli :-)

@chandini Gniess dini Massage

@silenzia Sin sie toll? :-) Was hesch denn füre Hoorreif bstellt? Ich ha au scho bald alles zämme für mini Candybar

15.04.15 10:22
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@chandini
hesch recht, Zuesatzversicherige söll mer nutze, wenn mer scho gnueg zahlt*lach*

@baguette
oh woooow... schiggsch de es Föteli vu de Candybar, wenn sie fertig häsch bzw. was alles so zuetue häsch :-)

15.04.15 10:27
silenzia 

Re: Bräute 2016

Baguette:
@silenzia Sin sie toll? :-) Was hesch denn füre Hoorreif bstellt? Ich ha au scho bald alles zämme für mini Candybar

Jo für de Priis chamer nüt sege! Mue denn mol teschte mitere LED-Cherze und Lavendel, zäme mit Blueme ischs mer z heikel micht Echtwachskerze. Aber han jo no viiiiil Ziit, und de GG mueni au no vom Lavendel-Thema überzüüge. Letschtendlich gohts denn nochem Motto "Happy wife, happy life"

Haarreif hani de bstellt:
https://www.tchibo.ch/haarreif-p40006757...qwrYgAAAA%3D%3D

Zuletzt bearbeitet am 15.04.15 10:30

 1 .. 69 .. 136 137 138 139 140 .. 177 .. 214
Hochzeit   Willkomme   Zeremonie   Baguette   heiraten   irgendwie   Fotograf   Zuletzt   Eigentlich   homepage   natürlich   bearbeitet   Location   hochziit   wirklich   Familie   chandini   einfach   Sakanas   crivosa