| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 70 .. 138 139 140 141 142 .. 178 .. 214
16.04.15 13:48
silenzia 

Re: Bräute 2016

http://fanfaronada.eu/?lang=en_us

16.04.15 19:08
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Sakanas
www.wissebach.ch Isch irgendwie glaubs eifach en private Hof oder so - ich weiss es nöd mal gnau Aber dFotis hend so schööön usgseh und det obe hesch halt au mega tolli Ussicht Aber sie hend au scho Hochzite gha det.
Sinds gad ufe mit de Prise bi ois im Bächlihof, kei Ahnig Ja, es chunt so wahrschinli eh nöd in Frag, au wenns mega schön wär!

chandini04
Im Triibhuus in Steimuur chöntsch au nah sEsse und Fest mache, sie hend so wie's usgseht au es eignigs Catering - oder zumindest es Partner Catering.
Trauuig und Apero chönd mier ois det definitiv vorstelle, bim Esse chunts denn nah bizli uf de Pris druf ah, will mier ja eigentlich hend wele mit eme Budget vo 20'000 durecho Aber wenn alles perfekt passt, zahled mier natürli gern es bizli meh. Sie hend ebe anschienend au Platz für Band am Abig, was für ois sehr wichtig isch. Und mer chan verlängere bis am 03:00 Uhr, das fänd i au mega toll!

crivosa
Ja, die Juckerfarm isch vor allem da ume eh mega bekannt, mier hend eigentlich mit happige Prise grechnet, aber es isch glich immer chli eh Enttüschig, wills halt so schön isch Aber mier finded sicher nah öpis bessers zumene bessere Pris, da bin ich jetzt optimistisch

Mega cool mit em Busfahrer! Vitamin B isch immer am beste Mier werded au bi es paar Pünkt uf Fründe etc zruggriffe, denn chan mer amigs au nah Geld spare

Silenzia
Oh wow! Soooo schön! Die Site het allgemein nah paar Chleider wo mier würded gfalle

17.04.15 11:09
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Cream_Tangerine
Jo also de Bächlihof isch wirklich en Traum und au mit dere Schüür - aber ebe. I finds au priislich viel viel z'höch
Do isch wirklich d'Schifflände au es Troimli und hät d'Hälfti a Mindestumsatz...

Jucker macht do echt Wahnsinnigi Priise!

Was chönder no aluege? Mer sind jo us de gliche Region :D

17.04.15 14:10
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Schiffländle isch würkli au sehr schön!

Mier gönd nah de 'Charrewäg' go aluege, isch au en Hof in Illnau-Effretike, gseht aber biz chli us... Aber mier gsehnds ja denn, ebs passt.

Denn gönd mer doch au nah id Moschti go luege und is Hotel Hasestrick, das isch au in Wernetshuuse - oder det umenand, ich weiss amigs nöd wie die Dörfli det heissed

De Traumgarte in Thalwil wär au meega schön, aber det zahlsch nur scho fürd Mieti 5000 Franke ohni Catering etc... Und denn gäbts nah sBluemeland Meier, aber det het letscht Jahr mini Gruppeleitig ghürate, das fänd i irgendwie chli komisch, vor allem will mier wahrschinli scho vom gliche Zeremonieleiter traut werded

17.04.15 14:17
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh de Charrewäg isch au super und de Hasestrick au. Kenniiii Moschti händ mir jo au es Agebot gholt, isch es Troimli dört, mega schöööö - mir hend afoch denkt bliebed i de ZH-Oberland-Gegend und drum dä halt geg d'Moschti entschiede. Woow!

Sueched ihr demfall au eher echli öpis Rustikalers?

17.04.15 14:40
silenzia 

Re: Bräute 2016

Hejh Cream, ev. findsch hie no öppis?

http://www.raumsuche.ch/partyraum/zuerich

17.04.15 14:41
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Ja, mier wend definitiv öpis rustikals.
Für's Fest hend mier ois sogar scho überleit, eb mier wend eh grossi Waldhütte miete und denn mit eme Catering Service schaffe. Chunt erstens günstigers, mer chan oft ohni druf zahle bis id Morgestunde feste und ich find so Waldhütte meistens mega gmüetlich Mier lueged jetzt mal, was sich so tuet und susch würded mier denn ebe eifach Trauuig und Apero noimeds mache und denn fürs Fest ine Waldhütte i de Nöchi

Min GG und ich sind beid chli 'Hippies' und dorum passt öpis rustikals und öpis i de Natur bestens zu ois

Bisch du scho mal im Hasestrick gsie? Mier sind ebe mal vor Jahre det gsie, aber ich mag mich nöd würkli ad Rümlichkeite oder sEsse erinnere. Nur dUssicht kenn ich guet det obe

17.04.15 15:04
silenzia 

Re: Bräute 2016

cream_tangerine:
Für's Fest hend mier ois sogar scho überleit, eb mier wend eh grossi Waldhütte miete und denn mit eme Catering Service schaffe. Chunt erstens günstigers, mer chan oft ohni druf zahle bis id Morgestunde feste und ich find so Waldhütte meistens mega gmüetlich

Das mache mir au so. Bi dem Caterer womer wönd afroge chamer sogar d Getränk selber organisiere. Denn chömmer genau de Wii und da Bier neh womer wönd, s Mineral beziehnd mer denn über ihn sus simmer Stunde am ufruume . Da isch halt de Nachteil gell, mer "mue" alles selber mache.

17.04.15 15:16
silenzia 

Re: Bräute 2016

Ah und i find s Giardino verde in Uitikon de Hammer

17.04.15 15:23
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Ja, s'Giardino Verde gseht mega schön us! Aber die sind sicher au recht tür? Weisch du das?

Mier sind ebe au recht heikel mit Wi und Bier, dorum wär sonen Caterer super! Englischi Bier chönted mier über mim Fründ sin Arbeitgeber günstig ha und a de Hochzitsmess hend mier feini und günstigi Wi probiert, wo mier evtl hend wele ha. Ich muss nöd 40 Franke für eh Fläsche Wi zahle, wenn ich für 17 Franke au en guete bechum

 1 .. 70 .. 138 139 140 141 142 .. 178 .. 214
homepage   einfach   bearbeitet   natürlich   hochziit   Zuletzt   Willkomme   Location   Zeremonie   Fotograf   Familie   wirklich   Sakanas   Baguette   Hochzeit   chandini   Eigentlich   heiraten   irgendwie   crivosa