Bräute 2016 |
|
1 .. 71 .. 139 140 141 142 143 .. 179 .. 214
|
|
|
|
|
18.04.15 19:10
cream_tangerine
|
Re: Bräute 2016
Sakanas Ja d'Ussicht isch de hammer, wenns schön isch
Hütte Cheiberiet gseht wüki cool uus! Han nur gad gseh max. 45 Lüt, da chunt denn druf ah, uf wie viel Lüt mier ois einiged fürs Fest Min Papa het 4 Gschwüsterti und oisi Familie staht sich mega nöch, aber mer gsehnd ois immer nur an so Fester, wills eifach zviel Ufwand isch, immer wieder mal alli ztreffe. Dorum wür ich gern die ganzi Schwetti ilade, aber denn sind mer scho schnell bi 45 Lüt mit susch nah Familie und Fründe
Gasthof Gyrenbad han i gad ufd Liste tue, gfallt mer sehr guet! Danke für de Tipp!
Wii Ja, wenn mier im Resti oder Hotel sFest mached, würded mier en au vo det näh. Zapfegelder sind amigs nah recht höch, denn lohnt sichs eigentlich fasch nöd, usser wetsch unbedingt 'din' Wii ha
|
|
|
18.04.15 19:13
cream_tangerine
|
Huuui han gad ghört, dass all Samstig im Mai und Juni negscht Jahr i de Moschti bsetzt oder reserviert sind, hoppla! Defür hends mer bim Triibhuus gseit, ich seg nah sehr früeh dra, normalerwis fanged bi ihne dReservatione ersch im Spöt Summer ah. Und vom Schloss Grifesee weiss ich, dass sie immer am letschte Oktober Wuchenend dDate fürs negschte Jahr ersch freigebed sooo viel Underschid!!
|
|
|
|
18.04.15 23:34
Summer_2016nicht registriert
|
@ cream_tangerine: han dich jetzt au grad wele vorwarne das es chönt schwer werde i de Moschti für nöchst jahr na öpis zbecho, vor allem i de Hauptmönet... Ich han im September 2014 agfrôget gha für September 2016 und euises Wunschdatum isch scho vergäh gsi...
Bi euis lauft so guet wie nix in Sache planig. I 5 Mönet tuet mini TZ d'STD chärtli verschicke, chans chum meh erwarte! Mal luege was für Reaktione us de Familie chömet. Die meiste werdet sich mega freue aber bi mim Schatz i de Familie häts eine wo so mega anti Hochziit und Chind isch (selber aber verhüratet isch und es Chind hät) und ihn scho paar mal versuecht hät z'bearbeite, de 'Fehler' nöd zmache...
Da i de nöchi vo euisem Hotel womer grad sind häts en Bruutlade wo grad 70% hät. Han lang überleit öbi mal söll go luege weg Accessoires aber lahns glaub. Han ebe im Schaufeister gseh das sie na herzigi diadem händ, aber zum mitnäh uf de Reis isch das bitz heikel und zum heischicke au... Hihi ich glaub chum sind mir dihai fang ich a züg zämebstelle wie e irri
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 71 .. 139 140 141 142 143 .. 179 .. 214
|