| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 72 .. 141 142 143 144 145 .. 180 .. 214
20.04.15 12:02
Sabsy_87 

Re: Bräute 2016

Hooooooi zämmä

Mir händ jetzt endlich s'Wasserschloss z'Inzlinge agluegt, aber muen sage, es het mi nid umghaue.. und rollstuhlgerächt isch es au nid.. mir wärde jetzt d'Fahrbar uswähle.

Zum Wyy probiere sind mir nonig cho mir wüsse aber jetzt, dass mir wärde grilliere in de Fahrbar..

Konstanz chan i leider nid mitrede, isch chli wit wäg :)

mir sind das Weekend, aso, gester uf em Mont Soleil gsie.. 5 Std. go laufe, i bin fix und fertig aber es isch mega schön gsie, het alles volle Osterglocke..

silenzia: seht super us dini Torte

20.04.15 12:39
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Hochzytsmenu/Wii, etc.
Da wüssed mir no nöd 100ig.. ungefähr hämmer mol Bankettcharte duregstöbered und üs passt beidne öpe s'glich... mir hend drum d'Offerte emol mit eusem Wunschmenu lo erstelle, aber da chan all no variere.

Wie isch das bi euch? Wenn gönd ihr do ufs Restaurant zue? Bzw. wie mached ihr das? :-/ Es git so viel Chlinigkeite wo i kei Ahnig ha wie was wo....

Sabsy
oh do wäri au fix und foxi

20.04.15 13:11
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Wii/Menübesprechig: mir händ mit de Location abgmacht, das mir März/April nöchst Jahr tüend definitiv festlege, was es git. Das passt für euis au, jetzt wärsmer na viel zfrüeh. Ungefähr wüssemers natürlich jetzt scho, händ au e offerte für das, aber ein zwei Sache werdemer sicher na ändere.

20.04.15 14:09
Jasi14 
Re: Bräute 2016

Heii zäme

Woow, ha scho wieder viil verpasst :)

I ha jetz grad ä Termin gmacht für üsi ersti Location ga aazluege - juhuiii

Hochzytsmenu
Bim einte Restaurant wo mir ir Uswahl hei hetz uf dr Homepage viil verschidnigi Menu - Vorschläg, das findi no gäbig dasme mal ä ersti Vorstellig bechunnt was das öppe so chostet....

Guete Wuchestart euch allne!

20.04.15 15:40
Brucolino 

Re: Bräute 2016

Dekolädeli: ja bi im NanuNana gsi (obwohl die beide in Kosntanz gad umbuut wärded und drum chli es chaos gsi isch), im Wicky, Depot (viiill günstiger als ide Schwiiz ) und butlers.
Aber iikauft hani im butlers nid..

Hochziitshuus: Sind wirklich super fründlich gsi. bi sehr gspannt, wirde ezte mal en Termin für im Summer abmache. will die sind glaub immer sehr usbuechet..

Wii / Menü: Mier hend au d Offerte bi allne mitem gliiche Menü iigholt. Aber definitiv isch das Menü ezt no nid. Ha gad hüt am Restaurant mal gschriebe und agfragt bis wenn er denkt üs es nächstsmal zträffä.. will ich weiss doch voll nid wenn wie was.. bi nur liecht überforderet

20.04.15 15:51
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh jo die Dekolädeli sind im Dütsche generell viel günstiger. Wahnsinnig!
Also isch jo nöd nume Deko sondern au sustigi Sache. Ha grad echli glueged weg Zivilhochziits-Chleid. De Peek & Cloppenburg (gits i de CH nume im Sihlcity), dä hät mega schöni Sache und Priisgünstig. Aber halt CH und DE isch doch en Himmelwiite Underschied. Muess wohl emol no uf Stuttgart

Hochzitsmenu
Mer hend au emol öpis zemegstellt. Aber def. isch das au no nöd.
I fröge denn am Restaurant emol a, wie sie so de Ablauf amel planed vom Ziitliche Aspekt här :-)

Brucolino
Goht mer au so mit de Überforderig

20.04.15 15:54
crivosa 

Re: Bräute 2016

Es goht mir imfall genau eso...vor allem d Ziitplanig...
U viel säged: he er sind jo mega früeh dra...und den denki wieder, jo aber chasch doch nöd ez de Termin festgleit ha und d Location und di den det irgendwie e halb Johr oder meh nüme melde nöd?

aber jo...eigentli langets jo vorig wenn den emol s Esse und alles früehstens e halbs Johr vorher gnau festleisch...

20.04.15 16:02
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Crivosa
Jo da hani ebe au denkt... mir gönd am 02. Mai dört mit de TZ go esse Damit sich eusi TZ au echli chönd kennelerne und gebed ene dänn grad eusi Gäschtelischte für de Polteri etc, well mer jo Zivil scho das Johr hend. Viellicht isch denn grad d'Bankett-Dame ume undi frög sie mol...

20.04.15 16:24
crivosa 

Re: Bräute 2016

Das isch natürli au e gueti Idee...
Det wo mer fiired muesch ebe 6 oder 8 Lüt si...do's kei Resti isch wo immer offe het, chochet si den eifach für die Persone.
Het wie e chlises Resti nebst de Schüür aber ebe au nur uf bstellig und vorameldig.
Aber vilich mached mir das den emol...

20.04.15 20:35
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Silenzia
Schöni Ferie wünsch ich oi scho mal!

Chleid
Hochzighuus in Konstanz kenn ich nöd, han aber uf de Site gseh, dass es schöni Chleider het! Viellicht gang ich denn glich mal nah is Dütsche go güxle. Chunt druf ah, eb ich all mini Begleiter chan zäme trummle

Ich bin mier am überlegge, eb ich fürs Zivile söll sChleid vo minere Mama alegge. Mini Eltere hend nur zivil ghürate und sie het sones lachsrosa 80s Chleid agha Ich muss mer eifach nah was überlegge, dass es denn nöd zu 80s usgseht, susch fühl ich mich chli verchleidet Aber mini Mama het glaubs Froid... Mal guggen, han ja nah Zit

me
Wuchenend han ich gschaffet und bin susch viel dusse gsie, bi dem tolle Wetter! Han hüt gad nah Bscheid becho vom Charrewäg, dass mier morn Abig chönd go verbi luege, jeee! Oisi erst Location ganz spontan Hend ihr Checkliste mitgno für zum Locations aluege?

 1 .. 72 .. 141 142 143 144 145 .. 180 .. 214
wirklich   Zeremonie   heiraten   Baguette   Zuletzt   Fotograf   Willkomme   Eigentlich   bearbeitet   hochziit   crivosa   einfach   homepage   Hochzeit   irgendwie   natürlich   chandini   Location   Familie   Sakanas