Bräute 2016 |
|
1 .. 73 .. 143 144 145 146 147 .. 181 .. 214
|
|
|
21.04.15 14:43
Baguettenicht registriert
|
Re: Bräute 2016
Haha jo de Eventmanager het au müesse lache Es wär druff ahko...Wenn nur d Stüehl e Minuspunkt gsy wäre, hätte mrs ignoriert. Hän aber Glück ka, die Stüehl hän sie erst siteme Joor und die sin Polsteret
Cool! Iasch au mega schnäll gange bi euch! Mir hän au scho alles abghöklet...Jetzt bini wäge Ehering am luege, weli sunst nüt ka mache im Momänt
|
|
|
|
21.04.15 16:37
Baguettenicht registriert
|
Das hani nur gmacht, wel mr bi de erste Location ahnegsässe sin zum alles genauer bespräche und denne isch mr nach 15 Minute s Fudi ihgschlofe, so unbequem sin die Stüehl gsy
Mir fyre im Schloss Reinach in Munzingen. Das isch in de Nöchti vo Freiburg DE :-)
Mir hän jetzt mol uf wunderring.de Musterring bstellt. Die sin mega schön, aber ich will zerst alli Optione uschecke Bim Bucherer hani mol Katalog bstellt, wel mi Verlobigsring vo dörte isch und mi Schatz so z friede gsy isch mit de Berotig etc. Sunst hani jetzt mol paar Ring usdruckt, wo mr würde gfalle und denne froge mr mol bi verschiedene Goldschmied ah :-) Wie wän dir das mache?
Bi scho gspannt, wenn mr unsere Träff wärde ha
|
|
|
|
21.04.15 16:46
chandini04
|
Hey Mädels, wow so toll wie ihr alli gschribe hend. Danke euch veeell Mal för die liebe Wort. Ich mue jetzt Fotografin (ha se gliebt) und Location absege. Zum Glöck hemmer na nix azahlt oder so... Scho schaad. Aber hauptsach mir blibet zeme. Ich bi ja no jung :-) und Hürote chamer au i 10 Jahr.
Vielleicht chämti glich als Brutträffe je nach Gmüetszuestand, also Sakanas mich nid vergesse ;-)
Und natürli schribi no mit, aber erst bitz spöter denn... Ciaoo Mädels ;-)
|
|
|
|
21.04.15 17:43
Locy
|
Chanidni04: uuuff.... das sind jo schlimmi Nachrichte... Wünsch euch alles gueti und hebed euch sorg!
Güeterrecht Also mir hend das mal Besproche und well mer im moment öpe glich viel verdienet, werde mer kein Ehevertrag mache und s'Standard neh... und wenns denn mal Chind wörd geh oder öper plötzlich en mega Beförderig wörd becho, wörde mer denn das nomol bizli gnauer aluege, damit beid guet abgsicheret wäred bimene Trennigsfall.
Location Wie lang hend ehr amigs so müesse uf Offertene warte? ich bin sooo ungeduldig... warte sit bald 2 Wuche uf en Offerte... und i wott ned wiiter umeluege, bevor i ned weiss, wie tüür dass es bi dere Location wörd werde. :)
|
|
|
|
|
|
1 .. 73 .. 143 144 145 146 147 .. 181 .. 214
|