| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 73 .. 143 144 145 146 147 .. 181 .. 214
21.04.15 14:35
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Baguette
Ihr sind Probegsesse? Isch jo e geilii Sach! Was hetted er gmacht wenns nid bequem gsi wär? :-)

Yes Punkt 3 isch abghoogged. Die 3 Wichtigste Eckpfiil hemmer also. Yeppi hoo :-)

21.04.15 14:43
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Haha jo de Eventmanager het au müesse lache Es wär druff ahko...Wenn nur d Stüehl e Minuspunkt gsy wäre, hätte mrs ignoriert. Hän aber Glück ka, die Stüehl hän sie erst siteme Joor und die sin Polsteret

Cool! Iasch au mega schnäll gange bi euch! Mir hän au scho alles abghöklet...Jetzt bini wäge Ehering am luege, weli sunst nüt ka mache im Momänt

21.04.15 14:47
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Baguette
Hehe i stell mer euch grad vor... Exgüüsi mir müend schnell hisitze
Aber ihr hend scho recht, mir sind au higsesse, aber meh afoch so, wells eus abote worde isch und nöd zum d'Stüehl teschte.
Wo fiiired ihr?

Hui wo luegsch weg de Ring? Jo gell jetzt chönd mir dänn vorübergehend nünt meh plane :-)

I mach de no e Mail weg em Brütetreff. Ha die Date ebe di heim.

Zuletzt bearbeitet am 21.04.15 14:48

21.04.15 16:37
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Das hani nur gmacht, wel mr bi de erste Location ahnegsässe sin zum alles genauer bespräche und denne isch mr nach 15 Minute s Fudi ihgschlofe, so unbequem sin die Stüehl gsy

Mir fyre im Schloss Reinach in Munzingen. Das isch in de Nöchti vo Freiburg DE :-)

Mir hän jetzt mol uf wunderring.de Musterring bstellt. Die sin mega schön, aber ich will zerst alli Optione uschecke Bim Bucherer hani mol Katalog bstellt, wel mi Verlobigsring vo dörte isch und mi Schatz so z friede gsy isch mit de Berotig etc. Sunst hani jetzt mol paar Ring usdruckt, wo mr würde gfalle und denne froge mr mol bi verschiedene Goldschmied ah :-) Wie wän dir das mache?

Bi scho gspannt, wenn mr unsere Träff wärde ha

21.04.15 16:41
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Wow bin grad uf d'Homepage vum Schloss Reinach Megaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Mir hend emol bi Happiness und Meister s'Prospektli aglueged. I denk mir werded ein vu dört uslese. Evtl. gömmer no bimene Goldschmied emol go froge, was es ungefähr wurd koschte bi em... de lueged mir im Dütschi und halt au do i de CH.

21.04.15 16:46
chandini04 

Re: Bräute 2016

Hey Mädels, wow so toll wie ihr alli gschribe hend. Danke euch veeell Mal för die liebe Wort.
Ich mue jetzt Fotografin (ha se gliebt) und Location absege. Zum Glöck hemmer na nix azahlt oder so... Scho schaad. Aber hauptsach mir blibet zeme. Ich bi ja no jung :-) und Hürote chamer au i 10 Jahr.

Vielleicht chämti glich als Brutträffe je nach Gmüetszuestand, also Sakanas mich nid vergesse ;-)

Und natürli schribi no mit, aber erst bitz spöter denn...
Ciaoo Mädels ;-)

21.04.15 16:52
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Chandini04
I vergiss di sicher nöööd... und würd mi natürlich mega froie falls glich chunsch. Je noch gmüet...

Bis gliii!

Güeterrecht
Hend ihr eu do scho Gedanke gmacht?

Zuletzt bearbeitet am 21.04.15 16:58

21.04.15 17:43
Locy 

Re: Bräute 2016

Chanidni04: uuuff.... das sind jo schlimmi Nachrichte... Wünsch euch alles gueti und hebed euch sorg!

Güeterrecht
Also mir hend das mal Besproche und well mer im moment öpe glich viel verdienet, werde mer kein Ehevertrag mache und s'Standard neh...
und wenns denn mal Chind wörd geh oder öper plötzlich en mega Beförderig wörd becho, wörde mer denn das nomol bizli gnauer aluege, damit beid guet abgsicheret wäred bimene Trennigsfall.

Location
Wie lang hend ehr amigs so müesse uf Offertene warte? ich bin sooo ungeduldig... warte sit bald 2 Wuche uf en Offerte... und i wott ned wiiter umeluege, bevor i ned weiss, wie tüür dass es bi dere Location wörd werde. :)

21.04.15 18:23
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Location
Da isch bi eus mega schnell gange. 2 wuche findi echt lang, i glaub do wurdi emol nochefroge und i cha di verstoh willsch no nid wiiterluege.

Güeterrecht
I denk mer hebed au uf Errungeschaft. Wieso meinsch bi Chind en Ehevertrag ufsetze lo?
I verdien es Stuck me als min GG aber ebe mer sind jetzt scho mega igspielt.

21.04.15 19:59
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Chandini
Oh nei, das isch en Schock gsie zum lese. Ich wünsche dier alles Gueti und Liebi und sende ganz viel Chraft und positivi Energie! Ich hoffe für oich, dass es so usechunt, wie ihr oich das wünsched und was Beste für oich isch. Heb dier Sorg!

Güeterrecht
Mier hend ois immer nani würkli entschiede, aber mier tendiered scho in Richtig Errungeschaft. Ich verdiene au zimli meh wie min GG, aber ich gsehn da nöd sones Problem drin. Aber ebe, ich muss es denn namal gnau aluege.

me
Mier sind jetzt gad im Charrewäg gsie, wow! es isch soooo schön det obe! Ich find au, sie würket mega locker und nett. Es isch oisi ersti Location gsie und mier gönd jetzt doch nah zersch die andere go aluege. Wenn mer ois für de Charrewäg interessieret, würded mier glaubs eifach sFest dobe mache und denn müssted mier nah öpis fürd Trauuig finde. Mal guggen

 1 .. 73 .. 143 144 145 146 147 .. 181 .. 214
bearbeitet   crivosa   Fotograf   Zuletzt   Location   Willkomme   Sakanas   wirklich   chandini   homepage   Zeremonie   Baguette   natürlich   einfach   irgendwie   Familie   hochziit   Eigentlich   Hochzeit   heiraten