| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 74 .. 146 147 148 149 150 .. 182 .. 214
23.04.15 11:46
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@crivosa Do wär de Link nomol :-)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...dit?pli=1#gid=0

23.04.15 11:59
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Ladies wie gahts eui? Schick eui wiedermal liebi Australie Grüess, sind hüt grad vom Ayers Rock zrugg cho, mega cool gsi

Isch eigentlich öper vo eui au chli am abnäh, fürs Hochziit oder au sust? Ich versueches zumindest, momentan laufts grad recht guet :)

23.04.15 12:50
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Summer_2016
Ich wött abnäh! Aber i finds u schwer, weiss nöd wie I kämpf scho siit Johre und ha emol 30kg abebrocht, jetzt leider wieder 10 dezue und hi und heeeeer.... Häsch e Tipp/Trick?

Danke für die Australische Grüess


Lokalität
Eusi isch leider nöd miteme Hotel. Mir lueged dänn und leischtet eus halt denn e Taxichauffeur :-)
Mol luege, da hämmer no nöd planed.

23.04.15 13:15
crivosa 

Re: Bräute 2016

Danke für de Link Baguette

Au schön Summer...Australie mue scho de hammer si...gnüsseds...

Abneh: Naja ich vesueches au immer mol wieder...aber ich denke solang ich me oder weniger so blibe wie ich ez bin ischs ok...ich denke es git gnueg vorteilhafti chleider und so wieni bin bin I halt und min schatz het mich jo so gern und will mich au so hürote

Weg de Lokalität hend mir au schlussendlich entschide das es nöd es Hotel mues si...
me sind ez au ame Ort wos biz abglegner isch, werded den aber en Shuttleservice organisiere wo de Brüeder vome Gast eventuell wür mache.
Den gits eifach abem 12i es paar mol en Shuttle bis wieder zrugg wo mer d Trauuig gha hend.
Det chönd den d Lüt entweder ines Hotel oder sust vo dert us heifahre.

23.04.15 16:03
crivosa 

Re: Bräute 2016

übrigens: wüssed ihr so was DJ's chostet? Kollegin het mer ez gad vezellt das si für eine (wo mer au kenned und im sinn gha hend) 1500.- zahlt hend...findi ez aso au no gnueg

23.04.15 16:13
Jea 
Re: Bräute 2016

@ sakanas, was häsch dänn scho probiert? also versuech doch eifach - jetzt bi däm schöne wätter - zbsp. d Kohlehydrat es bitz z reduziere (vorallem am abig) und nöd z spat znacht ässe... und natürli Alkohol wäglah, wänn würkli wöttsch abnäh :) und halt bewege bi jedere Möglichkeit.. zbsp. wänn mit dä öv gahsch und ziit häsch, e Station vorher usstiege usw.

gitt da no gaaanz viel chlinigkeite.. und ja ich weiss, isch eifacher gseit wie gmacht... ich han vores paar wuche mal wieder chli ahgfange Sport mache, so guet wies mini glänk halt zuelönd... wött aber eigentli au wieder 20-30 kg abe, aber halt langsam und fang jetzt eis nachem andere ah ändere.. und das chunt scho guet :) han bi mrs. sporty ahgfange, isch so zirkel Training und das passt mer no guet... jetzt mal luege. :)

23.04.15 16:36
Matia 
Re: Bräute 2016

1500 für einen DJ, welcher das hauptberuflich macht, ist ein ganz normaler Preis.

Du findest aber sicher viele Hobbyisten, welche viel günstiger sind.

23.04.15 16:38
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Hi Jea
Danke für Tipps... Momentan bini leider nöd so sportlich, well i jo de Fuess operiert han, also isch au das mit langem Laufe no nüüünt :-( Sött aber stetig besser werde.
Ha Weight Watchers gmacht gha und mit dem echt super abgno gha, isch aber scho 4 Johr här. Naja jetzt isch es immer glich. Würd gern so 15kg abe.
Han jetzt agfange mit nöd meh als 30g fett pro Tag. I ha afoch s'Gfühl die gsunde Kohlehydrat sind viel besser wie da huere fett...

23.04.15 17:03
Jea 
Re: Bräute 2016

grundsätzlich stimmt das scho wäg dä "gsunde" Kohlehydrat... aber lueg, dass din körper gnueg fett überchunt! will au fett isch wichtig... grundsätzlich chani dir als tipp no uf dä wäg gäh, gang mal din Grundumsatz und leistigsumsatz go usrächne, damit din gsamtumsatz weisch... ich hans amigs da drüber gmacht http://www.gesundepfunde.com/grundumsatz-leistungsumsatz-gesamtumsatz-berechnen/

da häsch dänn au ahgabe, wieviel du MUESCH ässe, damit du glich abnimmsch! und das funktioniert würkli... . muesch eifach luege, dass nöd unter din Grundumsatz chunsch, süscht chunsch inen hungerstoffwäschsel. es isch also nöd guet, wänn mer wenig ist...
zwüsched dure chani empfehle gmües z picke anstatt süesses und nachem zmittag nimmi amigs en tee, damit ich nöd so viel luscht uf süesses han... bi mir funktionierts... chaschs ja mal probiere.

ja das mitm Sport känni, aber ebe, mir hätts es wiili lang sehr ghulfe, Kohlehydrat vorallem am abig wäg zlah und halt früeh ässe, so dass din körper gnueg ziit hätt zum verdaue und schaffe... . mit vollem buch go schlafe isch zwar im erschte Moment ahgnähm, will mers gfühl hätt, mer schlaft schnäller, aber dä schlaf isch unruhiger... und dä körper chunt inen riese stress ide nacht, wiler alles verdaue muen.

und halt, s a und o, vielviel wasser trinke! :) viel erfolg wiiterhin!

23.04.15 17:29
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo das hani dert au scho usgrechnet. I ha sGfühl mi Stoffwechsel schlooft. 30g Fett isch ja nid kai Fett und i plans mer afoch guet ii. Isch amel mega schwer mengisch.
Villicht will afoch de Körper momentan nid , cha au si... I versuechs mol wiiter.

Aber ebe Kh essi am Obig eh selte, schlof denn schlecht. Mol Luege:-)

 1 .. 74 .. 146 147 148 149 150 .. 182 .. 214
einfach   chandini   Location   Baguette   Zeremonie   crivosa   Fotograf   natürlich   Sakanas   wirklich   Eigentlich   homepage   bearbeitet   hochziit   Zuletzt   Hochzeit   irgendwie   heiraten   Willkomme   Familie