| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 75 .. 147 148 149 150 151 .. 183 .. 214
23.04.15 20:01
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@crivosa Mir hän unsere für € 900.00 buecht. In de CH bisch glaubs mit so CHF 1'500.00 im guete Rahme :-)

23.04.15 20:53
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo DJ isch zwisched 1100 - 1850.- ide CH.
I denk i dem Rahme muesch/sellsch di bewege.

23.04.15 21:14
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Summer_2016
Jeee! Schöni Grüess an oich! Gnüsseds!!

Abnäh
Ich han zum Glück nöd vor zum Abnäh Ich möcht aber mis Gwicht bhalte und wür gern chli Oberschenkel und Buuch straffer ha... Möcht gern mit Sit-ups und so Gschmoiss afange, aber bin eifach chli fuul... Ich han vor 5 Jahr 10 Kilo abgnoh, vor allem mit Süessgetränk reduziere, gsund snacke, viel Yoga und au susch Sport wo mier Spass macht - schwümme, Velo fahre etc.
Sit denn bin ich plus minus 2 bis 3 Kilo eigentlich immer uuf em gliche Gwicht blibe. Ich han kei Diät wele mache, will ich kein Jo-Jo Effekt han wele. Dorum han ich eifach min Lebensstil gänderet, dass het bi mier zum Glück passt!

Bi de Cholehydrat isch es halt so, dass mier i de Industrieländer quasi 'abhängig' sind vo dene. Also, oise Körper git ois vor, dass mier sie bruched, aber oft brucheds mier gar nöd. Aber ich bin en mega Härdöpfel und Pasta Fan, dorum han ich das leider nie gschafft mit uf Cholehydrat verzichte am Abig... Ich kenn aber Lüt, bi dene funktioniert das super guet.

DJ
So Hobby DJ chunt wahrschinli würkli am günstigste. Bi mier machts ja de Kolleg, aber bin au recht verschrocke, ab de Prise wo ich us Noigier bin no nah luege

23.04.15 23:37
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Abnäh:

Ich han au scho mega vieles usprobiert. Genetisch gseh wird ich immer mitem gwicht zkämpfe ha, i minere familie sind alli recht fest. Daher hani e langi Gschicht vo ab und zuenäh scho hinter mir. Sit ich mit mim Schatz zämewohne isches leider chli usem rueder gloffe, han recht zuegno. Han dän viel usprobiert, au ernährugsberatig, nüt hät gnützt. Jetzt hani mal uf Bluetgruppediät umgstellt und plötzlich purzlet d'Kilos nur so. Bin mega happy. 5 sind weg, jetzt weti na öpe 10. ich mit minere bluetgruppe dörf kei Milchprodukt, kei chohlehydrat ussert riis und kei Koffein iinäh. Was leider mis morgendliche RedBull usschlüsst :( das isch chli härt, aber okay solangs würkt :)

24.04.15 06:47
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Summer_2016
Hauptsach es klappt. Mach wiiter sooo:-)
I bin au echli am umstelle und vorallem setti de zMittag endli selber wieder mitne is Gschäft. Ha sGfühl da macht mega viel uss. Bi üsere Kantine weisch nie was drin het & uswärts sust weiss mers gaaar nöd....

24.04.15 07:41
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Sakanas: oh ja zmittag selber mitnäh wär super! Han ich vor de Reis au so gmacht, sust hani amigs nur dummi Sache gässe, Sandwich und so. Ich han viel am Sunntig dän vorkochet, das gaht eigentlich na guet und dän eifach portioniert zum mitnäh. Oder halt eifach Salatbuffet i de Kantine, händer das?

24.04.15 08:00
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Summer_2016:
Sakanas: oh ja zmittag selber mitnäh wär super! Han ich vor de Reis au so gmacht, sust hani amigs nur dummi Sache gässe, Sandwich und so. Ich han viel am Sunntig dän vorkochet, das gaht eigentlich na guet und dän eifach portioniert zum mitnäh. Oder halt eifach Salatbuffet i de Kantine, händer das?

Jo das hämmer, aber was machsch mit de Salatsauce? Da findi teilwiis scho u schwer und Salat wie e Häsli esse machi nöd gern.

I mue wieder vorchoche

24.04.15 10:19
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Okay das stimmt d'salatsauce isch immer chli doof. Ich han amigs eifach es chlises tupperware mit minere eigete Sauce mitgno, han die sowieso am liebste

24.04.15 12:28
Locy 

Re: Bräute 2016

abneh

also i ha jetzt agfange in salat en hüttechäs z'rüehre... denn isch de salat nüm so troche und hüttechäs het vell proteine für d'muskle :) suuuuper fein!

neu nimmi jetzt zum z'nüni immer es nature joghurt und due biz proteinpulver dri schmeisse. au seeeehr fein :)

hmmm und sust eifach immer möglichst bunt esse. esch guet för's aug, also psyche, und het denn definitiv gmüess und frücht und so dinne :)

i lueg halt eifach druf, dass i wenn kohlehydrat denn die komplexe esse und sust möglichst viel protein. me seit öpe 2g protein pro körpergwicht... und denket dra mädels 70 / 30 also 70% ernährig und 30% sport esch de iifluss bem abneh :)


mis problem esch eifach de alkohol! also scho ned so dass i emmer mega abstörze... aber i trinke fast jede 2. tag irgendwo irgend eis alkoholischs getränk :(

24.04.15 13:16
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Ernährig Abnä
Jo es cheibe Thema... aber ebe, i seg au immer, au 10kg z'viel isch nöd schlimm. Hauptsach mer het e tolle Charakter!
Aber i lueg ebe glich immer echli, well ha nöd so e gueti Veralagig...

 1 .. 75 .. 147 148 149 150 151 .. 183 .. 214
Familie   Zeremonie   crivosa   Baguette   hochziit   Hochzeit   natürlich   einfach   homepage   Sakanas   Willkomme   wirklich   irgendwie   Eigentlich   chandini   bearbeitet   heiraten   Fotograf   Location   Zuletzt