| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 116 .. 214
24.01.15 15:58
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Zug: ich han pro chärtli ca 3 Euro zahlt, inkl lieferig und zoll. Mir händ e spezielli farb wele was bitz meh kost hät und na passendi couvert däzue, es wär also sust au na günstiger gange. Service isch würklich tip top gsi, han drü mal gratis öpis chöne apasse lah, sie sind immer mega schnell gsi und super fründlich. Freu mich scho bitz wäni d'iiladige chan gstalte mit däne zäme. I de Schwiiz heti definitiv meh zahlt und selber mache isch nöd so mis, bin zwenig kreativ und muess au zuegäh das mir d'chärtli nöd so wichtig sind. Finde das isch meh öpis informativs, hauptsach alles wichtige staht druf, tuen lieber sust mal öpis bastle.

24.01.15 17:46
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

@Sakanas Oise Trauzüg isch Grafiker und er gstaltet mit ois zäme dCharte. Drucke lah duen ich sie denn wahrschinli bi minere Arbeit. Mier hend eh gstützti Werchstatt für Mensche mit Behinderig und die hend det eh Druckabteilig. Isch es bizeli türer als wenn mers imene normale Copyshop drucke laht, aber es isch für en guete Zweck plus unterstütz ich demit mini Arbeit Dur das, dass de Trauzüg die gstalte chan, chunts ois denn wahrschinli glich günstiger.

Ich han eigentlich zersch au wele selber bastle, aber ich glaube, dass wird mier eifach zviel Ufwand. Mier wend susch scho viel Sache selber mache und muss ja au nah schaffe näbed bi

24.01.15 18:21
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@summer_2016, coole Link, merci vielmols. Do luegi gern au emol dri.

@cream_tangerine, oh da isch natürli meh als cool, wenn öpert vu de Kollege bzw. de Trauzüg no Grafiker isch. Perfekt und das mit em Drucke loh so findi natürli au guet. Guete Zweck!


Ich persönlich hetti gern was usgfalles, aber bi Google gits zwar u cooli Sache bi de Bilder, aber wo mer die chan mache lo stoht nirgends ... irgendwie no schwer. (han es Bildli aghenkt, woni echt no speziell find)

Datei-Anhänge
start-verliebt-verlobt-verheiratet.jpg start-verliebt-verlobt-verheiratet.jpg (39x)

Mime-Type: image/jpeg, 78 kB

24.01.15 19:41
Schoggi.Muffin 
Re: Bräute 2016

Ich dachte, ich melde mich wieder mal...

Wow, toll wie es bei euch richtig rund läuft!
Gratulation zum Kleid, lostinheaven!
Schön, wie Ideen ausgetauscht werden

25.01.15 20:13
chandini04 

Re: Bräute 2016

Sakansas das gfallt mir au... :-)

26.01.15 05:21
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Sakanas das gfallt mir au aber min Schatz würd s'veto iilegge :) er isch mega heikel. Ich weiss nöd wieviel stunde ich umegsurft bin bis ich es design gfunde han wo ihm passt. Mir händ euis übrigens bi wedding republic fürd serie vintage ornament entschiede, und dän gits eifach alles i euisne hochziitsfarbe blau-wiis. Zu anderne farbe bringsch min Schatz nöd und dän muess na alles möglichst schlicht si.

26.01.15 09:21
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@chandini04, gell die sind mega toll. Ohh muess emol s'Internet durstöbere

@summer_2016 - oh scho din GG so "heikel"? Min seit i söll doch mol vorsondere und denn chönd mirs zeme aluege. A de Hochzytsmess häts e coole Stand gha vo Tellme.ch, aber d'Homepage vu dene isch mega müehsam.

26.01.15 11:30
Baguette

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Sakanas lueg mol, die isch imfall vo Aylando . de

26.01.15 11:35
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Zerst mol herzlich Willkomme Zug Schön das ihr de Schritt jetzt au no wooget Es schöne isch ja das würkli jede so mache chan, wes eim passt, find eui Gschicht super.

Da ich nöd so mega kreativ bin, wird ich dKärtli uf jede Fall bstelle, wo und wie und was hani aber no kei Ahnig. Bi scho diversi Onlineshops mol dure und ha mol zwei drü gseh wo mir gfallet, aber so richtig us de Socke ghaue het mi nonüt. Zum Glück hemmer jo do no chli Ziit.

I hänk eu do no zwei Bilder ane vo mim Kleid vo de offizielle Siite vo Ladybird (Marke vo mim Kleid). Zu de Bilder mueni no sege, dass mis Kleid nöd zweifarbig isch sondern alles Ton in Ton i de Farb Ivory wie de Rest vom Kleid. Das Bild hets aber nöd uf de Homepage vo Ladybird.
Han au eis ah gha wo zweifarbig gsi isch, so es ähnlichs, aber naja ha glich eis welle wo denn alles di glich Farb het

ah ja und das Halsbändeli wirdi denn nöd ahlegge, obwohls zum Kleid ghöre würd. Aber has furchbar gfunde wo si mir das ahgleit gha het

Zuletzt bearbeitet am 26.01.15 11:38

Datei-Anhänge
35037.jpg 35037.jpg (52x)

Mime-Type: image/jpeg, 134 kB

35037-1.jpg 35037-1.jpg (33x)

Mime-Type: image/jpeg, 130 kB

26.01.15 12:46
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Danke dir Baguette. Werd ich gleich reinschauen. Gar nicht gesehen. Hoff die kann man doch mit einem kleinen Foto versehen, finde das doch sehr persönlich.

@lostheaven, wooow traumhaftes Kleid. Gefällt mir sehr, auch in zweifarbig :-)

 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 116 .. 214
einfach   Eigentlich   Fotograf   Familie   Zuletzt   Willkomme   Hochzeit   crivosa   homepage   Baguette   wirklich   natürlich   chandini   Sakanas   irgendwie   hochziit   heiraten   bearbeitet   Location   Zeremonie