| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 75 .. 148 149 150 151 152 .. 183 .. 214
26.04.15 12:47
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Voila ihr sötted es Mail vu mir becho ha, weg em Brüütetreff


Gäschtelischte
Oh min GG und i hend wieder Diskussione gha. Weg de Verwandte....
Mit minere Verwandtschaft hend mir viel meh Kontakt, well mer halt so Familiefeschter hend. Und bi sinere Verwandtschaft kenn ich nöd emol alli Cousins. Jetzt will er aber die ilade, und die hend dänn no es paar.... hach! Ha jetzt nogä, denk mol es chömed e nöd alli.

26.04.15 19:47
Locy 

Re: Bräute 2016

Gästeliste

uhhh joo das isch immer chli es leidigs thema... :/ i ha gmerkt, dass au wenn ich die lüüt wo min GG wott ilade ned so guet kenne, ich uf sinere siite bin, well ich nach 4 Jahr beziihig irgendswie gar ned recht chan ischätze, wievell ihm die Lüüt würkli bedütet. und wenn er seit, ihm isch das wechtig, denn isch das guet so. Vorallem mit Familie het me jo amigs ganz vell erlebt, au wenn me sich nöd sooo mega regelmässig trifft.
Mir hend jetzt im allgemeine bizli gluegt, dass d'Gäst vo sinere und minere Siite jewiils meh oder weniger usgliche sind. Also so guet wie's halt gaht.

26.04.15 19:55
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Gäschtilischte
Jo mir hend au gluegt eppe vo beidne Siite glich viel:-)
Simmer bi 180 Aperogäscht, denk aber e dass nid alli chemed...

27.04.15 07:38
Locy 

Re: Bräute 2016

Super! :)
git ja die fustregle wo seit, dass 10-20% nöd chömed denn wöred ehr schlussendli zwüsche 140-160 gäst

27.04.15 07:41
crivosa 

Re: Bräute 2016

Danke Sakanas für de Doodle...han gad usgfüllt...

aso bi üs sinds bis ez am Apero ca. 130 Gäst (wobi das no eis zwei werde chönted) und am Obig 50 Pers.

Mer sind üs Gott sei Dank sehr einig mit de Gäst und jo...Family isch jo vo minre Siite nöd sooo viel debi drum bi em meh Familie defür bi mer meh Kollege (wo aber jo glich au sini Kollege sind)

27.04.15 08:18
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Cool fürs Iträge uf de Doodle
Bin gspanne was für es Termindli mir do finded!

Alli es tolls Weekend gha?

Gäschtelischte
Jo i denk so mit durchschnittlich 150 Lüüt chani lebe... =)
Wenns echli meh oder weniger sind, naja chunt dänna u nüm drufa. Wenn würded ihr avo mit em Catering organisiere?

27.04.15 09:05
Sabsy_87 

Re: Bräute 2016

Ja, danke und du, Sakanas? Danke für d'Liste, due's au no abgliche mit mim Kalender :)

Weekend
Mir sind mit em OK Team go ässe und händ d'Location besichtigt und gfrogt, was sie no für Idee / Aregige zur Location händ. Z. Bsp. het de Trauzüüg gmeint, dass er sich chan vorstelle, dass es im Summer e mega Hitz in dere Location chan astaue... das müend mer jetzt no abkläre..

Gästeliste
Mim GG sini Family bestoht us 5 Persone, vo dem här isch das bi eus nid sone Thema.. aber mir si scho am Diskutiere wäge de Tischordnig.. er chan sini 5 Persone schlächt trenne, aber de Tisch het nur für 12 Persone Platz... Nach langem hin und här hani denn müesse sage, das diskutiere mer denn, wenn mer alli Amäldige hän

27.04.15 10:29
crivosa 

Re: Bräute 2016

Ich han mir am Fritig unmenge vo Brutheftli kauft...(bi üs im Lade I de nöchi hets leider kei) ez bini erst mol vesorgt und chan den echli schmöckere...

Me sind am Samstig no im Musical Flashdance gsi...cool gsi würkli...

Freu mi uf de Fritig, den gönd mer bi üsre Location vebi

27.04.15 10:40
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@crivosa
Ha mir letscht Wuche im Dütsche au eis kauft... mengisch häts unnötig viel Werbig drin Aber i stööberes au gern dure!

Namensastecker
Hend ihr eus cho Gedanke gmacht öb ihr für die glandne Gäscht Astecker mached? Wenn jo, wie sötted die usgseht :-)

27.04.15 10:45
crivosa 

Re: Bräute 2016

Isch scho so jo...aber wo hets das mittlerwile nüm gell... ?

Jep aso I finds scho wichtig...mer sind mol ame Hochzit gsi ohni Astecker, I ha mer den nie chöne merke wer isch ez wieder wer und wie het di seb ez gheisse.
Finde es blibt eim besser.

Ich han bi Dawanda.com so Herz gseh us Holz mit hindera enre Wöschchlammere dra...(aso chliner halt)
die hani denkt mooled mer den rot a und schribed d Näme druff.

Stecknödeli findi doof well die gwüssi Stöff kaputtmached und magnet hebed mengmol nöd würkli guet...

 1 .. 75 .. 148 149 150 151 152 .. 183 .. 214
Zuletzt   irgendwie   natürlich   Hochzeit   bearbeitet   heiraten   chandini   homepage   Zeremonie   Baguette   wirklich   Eigentlich   Location   crivosa   Familie   Fotograf   Willkomme   hochziit   einfach   Sakanas