| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 76 .. 149 150 151 152 153 .. 184 .. 214
27.04.15 10:57
Sakanas 

Re: Bräute 2016

crivosa,
oh i suech au so herzil mit Wöschchlämmerli... bi Dawanda? Mueni grad emol go luege...
Jo aber no eher Stecknödeli wie Magnet, die hebed imfall u schlecht. Bi mol amene Hochzit gsi und ständig sind die am Bode glege ....

27.04.15 11:01
crivosa 

Re: Bräute 2016

Lueg das wäri de Link:

http://de.dawanda.com/product/62247951-1...Hochzeitsbutton

27.04.15 11:09
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh merci Crivosa, die gsend supi us. Mir gfalled so öpis wie i de Bilag au. Findi no echli natürlicher und Wöschchlämmerli chönti jo selber hiliime mit Heissliim.

Datei-Anhänge
Anstecker.png Anstecker.png (14x)

Mime-Type: image/png, 45 kB

27.04.15 11:10
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Aso mir hend am letschte Hochziit schlechti Erfahrige gmacht mit dene Wöschchlämmerli, het uu viel geh wo kaputt gange sind.. isch denn schaad gsi..

Besseri Erfahrige hani mit ultrastarche Magnet gmacht. Git spezielli Magnet wo sehr starch sind und mit dene hets guet bi allne ghebet gha.. I tendier drum eher uf so Magnet.

27.04.15 11:25
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Hehe luschtig mit dene Sache :) I denk am beschte würded halt scho die fiine Nödeli/Sicherheitsnödeli hebe. Muess emol luege wies dä usgseht... bzw. i teschtes dänn.
d'Magnet hebed sicher, müend afoch wirklich gueti si.

27.04.15 12:54
Locy 

Re: Bräute 2016

Namenschärtli

sust wär viellicht au no easy so Ettikette z'chlebe. Die cha me jo au schön gstalte

28.04.15 08:33
Zug 

Re: Bräute 2016

Hallo zäme, meld mi au wieder emol rasch,aber chan nümme of alles Antworte...
Aber mer händ wieder en Chile gfunde, dank de Tipps vo eu hämer jetzt Waldchile im Jonenthal, esch de hammer da si schön Gelege esch inere Waldliechtig. Jetzt müemer nor no de ama Sunntig id Mess öp eus de Pfarrer au grad wörd passe
Sakanas danke för de Doodel. I werde mich nöchst wuche iträge, da i jetzt den Abflüge of Mallorca ond mitem Gschäft en Chrüzfahrt mache bis am samschtig
Ah jo min Atrag hani au öbercho er hät mir Augeverbunde ond esch in Wald gfahre wo da fescht gsi esch womer eus kenneglehrt händ, hät ofem Natel euses lied lo laufe ond min Lieblings Wii mitgno zum ahstosse. Eifach perfekt
Weg de namenstäfeli, muemer bi de Magnetische ned ufpasse weg dene lüt wone Herzschrittmacher händ?

So mis Taxi chund wönsch eu allne en gueti wuche ond freu mi scho ofs treffe

28.04.15 10:26
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Zug
Jooo das tönt jo mega romantisch und so e herzigi Idee vo dim GG

Namenstäfeli
Da isch no en guete Hiiwiis weg de Magnet. Da wüssti nöd emol...
Aber wär zum abkläre, well i ha scho öpert wo en Herzschrittmacher hät.

30.04.15 08:26
crivosa 

Re: Bräute 2016

Guete Morge Mädels...wie gohts eu?

Huch also richtig schlimm bi mer...ich bin sooo nervös und freue mi soooo das mer morn I üsi Location gönd...er sind vemuetli di einzige wo mi vestönd au wenns no sooo lang goht bis zur Hochzit...aber bin amigs froh wenis do ine chan loswerde

30.04.15 08:30
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh jo Crivosa i chan di verstooo.... Bin au immer hibbelig
Gnüsseds und verzellsch eus denn.

Sust gohts ganz guet, mir hend jo morn freiiiii Bin echt froh drum. Im Gschäft bruchts aktuell echli viel Nerv.

 1 .. 76 .. 149 150 151 152 153 .. 184 .. 214
Fotograf   Sakanas   Baguette   Zuletzt   natürlich   homepage   Location   Hochzeit   irgendwie   chandini   Zeremonie   hochziit   einfach   Willkomme   crivosa   bearbeitet   wirklich   Eigentlich   heiraten   Familie