| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 76 .. 150 151 152 153 154 .. 184 .. 214
30.04.15 08:31
crivosa 

Re: Bräute 2016

Du redisch mer us de Seel...han morn au frei und bi echt froh
Im Moment weiss do niemer recht wies wiitergoht und so mit de Firma und es isch au chli es Durenand...

Klaro mach ich das...brichte eu den

30.04.15 09:08
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Crivosa ich wünscche dir viel Spass bim location-besichtige, ich glaub mir verstöns dich alli da, also ich bin amel meeeega nervös gsi womer sind go luege

30.04.15 09:48
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Crivosa
Oh bi euch au so es Zeugs? Hmm do hämmer üs de 1. Mai also wirkli verdient

I ha vu minere TZ jetzt grad zwei Date für Polterobig becho. Müess mer beid reserviere

30.04.15 10:31
crivosa 

Re: Bräute 2016

Au so cool...wieviel vorem Hochzitstag mached er so euen Polterobig?

I bin mit de Kollegin mol in Hamburg uf de Reeperbahn gsi und ez het si würkli d Idee zum mit allne zäme es Wuchenend det anegoh...wär sooo cool

30.04.15 10:47
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh Hamburg, i gang über d'Uffahrt ufe mit de TZ. Mir mached e Mädels Uffahrts-Weekend

Polterobig
Also mir hend jo am 19.9 zivil, und sie het gmeitn de 15.8 oder 22.8 sell i mir frei bhalte :D
Sie het afoch mit dene Persone wo mir am wichtigste sind mol e Datum fixiert.

30.04.15 10:49
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Juhuuu ghör au zu dene wo frei hend und mach jo no e Wiiterbildig und glücklicherwiis isch de Lehrer am Samstig verhinderet, drum hani würkli au drü Tag frei Ich go ebe in St. Galle id Schuel und die kennet jo de 1. Mai nöd als Fiirtig, drum hetti denn ebe glich Schuel gha..

Wow cool Polterobig, si isch ja demfall scho früe dra
Ich wet en eifach sicher mindestens 1 Monät vorm Hochziit ha, damit ich mich nochane no erhole chan . Bi gspannt wa mini TZ ufd Bei stellt. Si und üsi Tätschmeisteri sind amig scho fliessig am tuschlä, wenn ich amig wieder irgendöpis richtig Polterobig seg.. macht mi amig scho ganz nervös.. so es Weekend is Usland fändi au no cool.

Und wani au no cool fänd, wenni en am gliche Tag het we min GG.. well ich weiss er wird recht unne dure müese und statt dihei hocke und mir Gedanke mache, was er echt grad alles wüeschts mue mache, fändis no cool wenn ich denn minä au het und so grad abglänkt wer

30.04.15 10:58
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jeee Lostheaven, super mit de Freitääg Genau SGler kenned de 1. Mai i dem Sinn nöd, defür hends am 1. November frei

Polteri
Jo mini isch früeh dra, obwohl ebe gell es isch u schnell August Zyt lauft mega zügig...
Mer isch glich öb de am gliceh Tag isch wie de vu mim GG. Hauptsach alli hend en tolle Tag.
Seged ihr eune TZ was ihr sicher nöd wend?

30.04.15 11:17
crivosa 

Re: Bräute 2016

au lostheaven wo gosch den id schuel z SG?

jo aso I fänds au cool wenni am gliche Obig het wie er...den chönd mer noher zäme liide...
Aber ebe wenn mer e es Weekend weggönd den denki fallts nöd zuenand...chan aber natürli glich...nur das I den halt erst am so heichämt...

er isch eher so de gmüetlich und wird en gmüetliche obig mache mit de jungs...er isch nöd so de partyhengst

I werd mine mädels recht freii hand loh...aber eifach so sache säge wo für mi gar nöd gönd...so halb nackt umelaufe oder so

30.04.15 11:30
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Oh Sakanas stimmt du hüratisch ja das Jahr scho standesamtlich gäll?

Mir grausts scho vorem Polterabig. Am liebste würdi gar keine mache, isch nöd so mis. Stahne nöd gern im Mittelpunkt und finds au schwierig will sich mini Kolleginne underenand null kännet. Mini TZ bestaht aber leider druf, sie wet glaubs eifach au öpis chöne organisiere sie kennt mich aber guet und weiss was gar nöd gaht, zum bispiel Stripper, Züg verchaufe, Trinkspieli. Ich fänd so en Wellnessabig oder so öpis na cool, chli gmüetlich halt. Mal luege was es dän git :)

30.04.15 13:01
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Hallo zäme!
Bin immer flissig am mitlese gsie, aber han zimli ztue gha di letschte Täg. Min GG het gest sind 30st gfiret und mier hend es Rittermahl gmacht, isch mega lustig gsie, aber viel Ufwand
Ich bin eini vo dene wo am 1. Mai döf schaffe, aber isch immer lustig. Mier mached Grillabig mit em ganze Heim und oisi Bewohner gnüssed das immer mega! Defür han ich denn sWuchenend frei

Polterabig
Mier werded oisi wahrschinli beid in England mache. Und dorum wahrschinli au am gliche Abig. Ich weiss eifach nani gnau, wien ich das söll mit mine Fründinne us de Schwiz mache. Mini Schwosch (TZ) und ich hend denkt, mier seged eifach dene wo ich gern debi het, dass sie de Flug und sHostel selber müsstet übernäh. Defür gits eh gratis Stadtfüehrig vo mier Ich wirde denn de Znacht am eigentliche Polterabig und eventuell nah en LUSH Polterabig zahle, also das heisst, mier werded ois det nach Ladeschluss chöne verwöhne lah
Mini engste Fründe kenned de Plan scho und sind demit iverstande, dass sie en grosse Teil selber zahled, isch ja denb chli wie Ferie! Hab denkt mier chönted denn det au gad go Bridemaids Chleider chaufe, da es eifach günstiger isch in Liverpool

Wie mached ihr das mit em zahle? Also, jetzt gad die wo evtl au vor hend is Usland zgah?

Ich und min GG sind relativ offe für alles am Polterabig Gits ja nur eimal in Lebe! Ich wet eifach um dHüser zieh und mit mine Lüt en lässige Abig verbringe, was er macht isch mer glich Han sine Best Men eifach gseit, dass er bitte mit allne Haar und ohni doofs Tattoo söll zrugcho, aber mach mier da kei Sorge

 1 .. 76 .. 150 151 152 153 154 .. 184 .. 214
Willkomme   Location   homepage   hochziit   Zeremonie   Baguette   einfach   heiraten   natürlich   Zuletzt   Hochzeit   Eigentlich   Fotograf   Familie   Sakanas   irgendwie   wirklich   bearbeitet   crivosa   chandini