Bräute 2016 |
|
1 .. 77 .. 151 152 153 154 155 .. 185 .. 214
|
|
|
|
30.04.15 13:28
lostheaven
|
Re: Bräute 2016
ouuuu zeig mol dis Kleid Sakanas
|
|
|
30.04.15 13:38
crivosa
|
au jo sakanas...zeigeee
jo aso I find au wenn si das organisieret zum weggoh den jo...wott ich nöd müese s ganze hotel etc. zahle...es isch jo nöd min dringende wunsch das im usland isch
ich denke aber es paar franke werded sicher di wichtigste lüüt usgeh und I denke es würed au di meiste mitcho...
do Ich halt inre gugge bin wird sicherlich so usecho das I scho chli en struube polteri ha wird... i mag scho biz trinke, irgendwo hets aber den au grenze...ich denk es wüssed ali das I e lustigi offeni bi und viel seich au mitmache...aber bi primitive sache oder echt doofe aleggene oder so wür I den glaub scho sauer werde und da denki wüsseds... aber I werd wohl en kater ha am nägste tag
|
|
|
30.04.15 13:39
Sakanas
|
Lostheaven / Crivosa .. haha i mach eu e PN :-) I schiggs eu gern, aber do ich das Ding grad ahan, wöttis nöd gross is Forum ineposte, mer weiss nie wer do alles suscht mitlueged und wohi die Bilder emol gönd. Vu dem her müessted mer en Whats-App-Chat ha *lach*
Zuletzt bearbeitet am 30.04.15 13:44
|
|
|
30.04.15 13:44
Summer_2016nicht registriert
|
Ou ja Sakanas zeigsch euis dis Chleid
Oh je Polteri vo mim GG ich wets gar nöd wüsse. Am liebste ischmer sie gönd is Usland und er chunt erst hei wenn er usgnüechteret isch. Wet gar nöd wüsse wie übel die sich werdwt abschüsse. Bin ebe recht empfindlich bim Thema Alkohol, mis Mami isch Alkoholikerin, chan betrunkeno lüt gar nöd ab, scho gar nöd wäns min Schatz isch. Aber janu, hauptsach er ish aständignind wasi eifach gseit han isch das es meh als ei Wuche vor de Hochziit muess si. Er würd am liebste abig vorem Hochziit aber das isch definitiv e sch... idee
|
|
|
|
30.04.15 13:51
crivosa
|
Danke dir Sakanas
Hm aso d Whatsappgruppe findi guet...aber was meineder? sölled mer das mache wenn mer üs s erste mol troffe hend? I denk den kenned mer üs ali biz besser und I vestohs wenn do nöd jede gad d Nr. wott usegeh...
Ich han vor am zivile es Chleid mit Pettycoat azlegge...han en violette ime edle glänzende stoff mit schwarze blueme...so do:
http://www.junox.ch/joomla/index.php/shop/product/view/15/92
do mer u fans sind vo de 50er johr (ich han halt au viel tattoos und so) findet mer de stil super...aber nöd für di chirchlich hochzit
|
|
|
|
|
|
1 .. 77 .. 151 152 153 154 155 .. 185 .. 214
|