| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 77 .. 152 153 154 155 156 .. 185 .. 214
30.04.15 13:57
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Aso mir spielt das au kei Rolle öb ich mini Nr. jetzt gib oder denn am Treffe chönd si au jetzt scho ha

30.04.15 14:01
Sakanas 

Re: Bräute 2016

crivosa
Oh die Homepage mueni mir grad useschriebe. Wött min 30te dänn unter dem Motto mache

Whatsapp-Chat
also mini chönd ihr au ha - mag eu und vertrau euu

30.04.15 14:06
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

sakanas wow s'chleid isch u schön au e mega schöni farb! Gfalltmer mega!

Whatsapp: wäri au voll däbi

30.04.15 14:11
crivosa 

Re: Bräute 2016

jojo aso ebe I bi sicher au debi mit de nr...isch nur d frog wie mers am beste mached...uf d liste iträge isch nöd so guet well wenn näber de link do ufmacht den hetter glich gad wieder ali nr...
me müssted si alli öpperem schicke den cha de e gruppe mache

30.04.15 14:32
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Summer_2016
Jö i danke dir vielmols


Whatsapp-Chat
Jo i denk am eifachste öpertem schicke...
Hehe i setz suscht scho eine uff.. schigged mer doch d'Handynr. und viellicht no eue Vorname per PN


Dresscode
Hend ihr eu do scho Gedanke gmacht?
I ha mitere Arbetskollegin gschwätzt und sie het gmeint dass "festlich Elegant" = Frauen langes Abendkleid, Männer Smoking heisst...
Hui wie gsend ihr das? I wött eigentli scho dass da ganze Festlich isch, aber mer chan au es Cocktailchleid alegge. Afoch kei Jeans, Minirock und verrissni Shörts *lach*

Zuletzt bearbeitet am 30.04.15 15:05

30.04.15 15:19
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Aso ich bi grad chli dra mit de Homepage gstalte und döt hani mol ane gschribe

Dresscode: Wir freuen uns, wenn Ihr Euch dem Anlass entsprechend kleidet (Anzug, Kleid, Cocktail).

30.04.15 15:24
crivosa 

Re: Bräute 2016

Jo ich han au denkt me schribed sowas wie: jeder gast soll sich wohlfühlen, wir freuen uns jedoch wenn ihr euch für unseren grossen tag etwas schick macht

halt so chli locker aber das d lüüt wüssed okeee me fändeds toll biz schön agleit

30.04.15 15:27
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Dresscode
Jo well so Black Tie und White Tie, da isch viel z'umfänglich und es weiss es eh niemert.
Viellicht schriebi: Sommerlich Elegant oder so öpis wie du Lostheaven...

Find aber öpis schriebe mue mer scho, well ebe, git doch Lüüt wo nöd wüssed wie sich kleide, oder sich z'viel Gedanke mached.

30.04.15 17:17
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Also bimene Whatsapp Chat bin i au debi, ich schicke dier susch dNummere Sakanas (du bisch da chli oises Organisationstalent wien ich gsehn, danke dier viel mal für das!)

Dresscode
Mier werded nüt ufd Iladig schribe, da es ois glich isch Aber ich han da Vertraue i mini Gäst, ish jetzt glaubs niemer debi, wo ich mier müsst Sorge mache weg dem und susch isch es denn halt so. Obwohl ich hans eich nah gern, wenn ich weiss wie ich söt agleit si als Hochzitsgast. Binere Schuelkollegin bin ich mit Cocktailchleid und schön usebutzt und min GG imene legere Azug cho und uh viel Gäst sind in Jeans und susch Alltagschleider det gsie... hoops, da sind mer recht ufgfalle!! Aber han i au chli komisch gfunde...
Mini Schwosch gaht defür ane Hochzit wo fasch gar nüt chasch alegge Es staht: Kei wiis, kei schwarz, aber ned zu farbig und kei rot, gelb oder orange... Das find i denn scho fasch chli zvill...

30.04.15 17:40
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Ja isch doch tiptop mit Organisiere:-) danke für PN.

Dresscode
Ja super so viel Vorgabe? Haha am beschte gosch nackt;-)
I denk i werd sege sommerlich/elegant :-) well Cocktailchleidli findi wirkli au guet und die sind ja au schöö...

 1 .. 77 .. 152 153 154 155 156 .. 185 .. 214
Willkomme   hochziit   crivosa   bearbeitet   heiraten   einfach   Sakanas   Fotograf   Baguette   Familie   wirklich   Zuletzt   natürlich   irgendwie   chandini   Location   Zeremonie   Eigentlich   homepage   Hochzeit