| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 80 .. 158 159 160 161 162 .. 188 .. 214
29.05.15 18:09
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Emely
Heya herzliche Willkomme i üsere tolle Rundii:-)
Gratuliere herzlich zur Verlobiiig!

Nei e DJ isch zwisched 1200 - 1900 isch mer gseit worde. Denk somit liisch schö ide Mitti.
Mir hend Location, Pfarrer inkl Chile und Fotograf. Jetzt nehmed mer denn de Catering für de Apero it Händ:-)

29.05.15 19:20
Emely 

Re: Bräute 2016

Hey moonglow

Wenn findet den Euche Tag statt?

Genau die Sendige hani mer au scho zu genüge inezoge :)
Aber ged ebe eifach z vell womer no wörd gfalle

Das mitem Schiff hani mer au mol no öberleit....han de Gedanke aber weder chli uf d Site gleit...mol luege obine nomol vörenehme. Finde Schifffahre an sich was tolls, aber han bedenke was de Priis agoht....so gnau hani zwar gar nie nochegluegt und weiss ned ob all so schifftauglich sind vo Eusne Gäscht.

Wägem DJ, do beni ez mol no mitem Brüeder am luege well de kennt es paar und luegt mol chli ume för mich. Wär secher priiswerter aber obs den au so guet usechund am Schluss?? Hach kei Ahnig

Mol nochli Brainstorming mache und chli Idee zämebündle

29.05.15 19:26
Emely 

Re: Bräute 2016

Hallo Sakanas

Danke der....ben zwar au scho länger Verlobt

Wenn esches bi der sowiet mit em Hochzitstag?

För min "Maa" esch ebe eigentlich nume de Pfarre wo Ech kenne (katholisch) oder sine ( Reformiert) in Frag cho. Hani am Mäntig welle go eusi Reformierti Chille ide Gmeind go agügsle...hend die doch zue gha

29.05.15 21:12
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Emely
Mir hürotet bitz speziell
Zivil Am 19.9.15 und Chirchlich denn "erst" am 11.6.16
Mer hend ebe Jubiläum im September & mim GG wers lieb gsi denn und well i no mue de zweit Fuess operiere und i tolli Schueh ine passe will echli spöter denn sgross Fest :-)

29.05.15 21:29
Emely 

Re: Bräute 2016

Sakanas
Ja das esch doch au toll! :)
GG= Göttergatte?
welles Jubiläum denn? Ech han bi eusem Jubiläum (10Johr) ebe de Atrag becho

29.05.15 21:38
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Ja genau de Göttergatte - mer chürzet do inne alles ab
9 Jöhrige hemmer denn *froideli* ha de Atrag a Silvester becho!

30.05.15 08:33
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Hoi Emely und herzlich willkomme!

Mier sind au nani witer wie ihr mit de Planing und hend vor im Juni 16 zhürate, also mach dier kenn Stress

08.06.15 13:08
Jea 
Re: Bräute 2016

sodeli mini liebe
jetzt ischs also definitiv und es wird langsam ernst. min schatz und ich sind sitem Februar 14 verlobt und händ vo afang ah gseit, dass mir eus 2-3 jahr ziit lönd. Sit gester isch klar, dass mir 2016 werded hürate. mir sind au no extrem früeh, aber ich säg halt, lieber z früeh, dänn chasch no vergliche und gägeahgebot ihole.

zivil werded mir am 27. Mai 16 mache und Zeremonie (es wird kei Chile gäh) dänn am 3.9.
da min schatz en östricher isch, mir aber ide CH wohned, wird's zivile z züri im stadthus sii (Termin scho reserviert ) und s fäscht mit dä Zeremonie wird dänn in östrich, sim Heimatort si. Zeremonie wird e fründin vo eus mache und wird - wänn alles klappet - uf 1300 m - ufeme berg stattfinde. s fäscht wird dänn i sim bürgerort si.
da mir nächst wucheend eh in östrich sind, werded mer eus mal um Location kümmere und luege, ob das so möglich isch, wie mir das wännd :)
mer händ sogar au scho ziitplan gmacht, was mir ungefähr wänn wänd... :) hihi. also das hämer alles gester mal so gfixed und jetzt gahts as organisiere. ich han unglaublich freud

so, ich wünsch eu en guete start id wuche :)

09.06.15 13:08
Sabsy_87 

Re: Bräute 2016

Hoi Jea

Oh, eure Plan klingt wunderschön i find das mega romantisch in de berge

wünsch dir au e gueti wuche

09.06.15 13:27
Sakanas 

Re: Bräute 2016

He Jea das tönt mega toll

 1 .. 80 .. 158 159 160 161 162 .. 188 .. 214
Baguette   natürlich   chandini   irgendwie   wirklich   Zeremonie   einfach   Sakanas   Familie   Zuletzt   Hochzeit   hochziit   heiraten   Fotograf   Willkomme   homepage   crivosa   Eigentlich   Location   bearbeitet