| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 82 .. 161 162 163 164 165 .. 190 .. 214
09.06.15 20:06
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Chleid
Das chaufi erst im Herbst. Han nid es Budget, es muess mir afoch perfekt stoh und mir gfalle;-)

Wunschlischte
Mir mached e Homepage bi ichwuensche.ch & Gäscht chend dert denn Sache uslese und izahle ufs Hochziitskonto. Mer mached zwei Rubrike: Flittis & Familieauto :-)

10.06.15 00:17
Moonglow 
Re: Bräute 2016

Emely,
Mini mitarbeiterin het hüt grad e iladig ad hochziit vomne kubdepaar becho, wo sie d trauring berotig gmacht het. Dete stoht dass alles hend, und suss scho oft am reise sind. Die wünsched sich schlicht geld für es neus eigeheim :-)
Auno sinnvoll, oder? ;-)

10.06.15 07:48
hengacor 

Re: Bräute 2016

Wunschliste
Mir stellet üsi Wunschliste au bi ichwuensche online. Mir lönt üs ganz viel Usflüg, zNachtesse und Souvenirs vo de Gäst sponsore. Dur da schenkets üs nöd direkt Geld, sondern e Erlebnis oder en Adenke

10.06.15 08:03
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Moonglow
Jo das mit em Eigeheim findi au e coooli Idee. Mein schlussendlich chan mer jo das Geld isetze wie mer will

hengacor
Jo das tönt doch au super... =) Findi cool. Mer cha jo u viel Sache mache.

10.06.15 08:47
Jea 
Re: Bräute 2016

also mir werded sowieso e Homepage mache, damit d iladige nöd so vollpackt sind. d iladige werded mir gnueg früeh, also vermuetli so um wiehnachte uselah oder vilicht au scho chli früehner. evt. mached mer no save the date magnetli, isch aber noni sicher... wils halt doch e internationali hochzit isch und alli müend plane, übernachtig bueche und ferie igäh, möchte ich gnueg früeh si. so chan niemert säge, er hätts nöd gwüsst.... . aber d Familie hämer scho mal informiert überd date. mir werded aber nur öppe 1 monet ziit gäh zum amelde, will mer meldet sich nöd eher ah, wänn mer meh ziit hätt (mini erfahrig) sondern mer vergisst eher... und wänn mer nur ein monet "ziit" hätt, macht mers eher grad.
evt. tüemer d ameldige grad au überd Homepage schalte, so wie au e wunschlischte fürd flitterwuche, wo mer aber klar definieret, was gschänkt wird. und es wird hauptsächlich chlineri beträg gäh, so dass jede öppis findet und die wo meh wännd gäh, chönd ja meh ussueche :)

kleid gahni glaub au erscht im herbst go luege. werded ihr alli in wiss hürate? also Budget mässig... ich möchte nöd allzuviel usgäh fürnes chleid und es wird au nöd komplett wiss sii. de rest wird sich zeige :D

10.06.15 11:07
Emely 

Re: Bräute 2016

Jea

Ja ech werde au ned all zu vell ussgä förs Chleid...leider chamers ja nume eimol alegge
Ich werde es wisses uswähle...obs ez rein wiis esch oder creme oder was au den immer gsehni den....evtl. no en schleife um d Taille oder öppis passend zum Farbthema

Das mit de Homepage hani mer au öberleit...wird wohl am eifachschte si för Infos und Wunschliste...evtl. chund ja zude Flittis no en Rollerwunsch oder so dezue...mal luege :D

12.06.15 18:13
Moonglow 
Re: Bräute 2016

OMG ihr glaubt nicht, was mir heute pasaiert ist.
Bin spontan mit meiner mutter ins brautmodegeschäft weil grad sale stand. Sind dann just for fun da rein. Hab mich ein wenig umgesehen und ein kleid herausgezogen. Obwohl wir keinen termin machten hab ich ein kleid aus spass angezogen, dass eigentlich nicht ganz meinen eigentlichen vorstellungen entsprach. Ich zog es an und voila. Es lag im preisrahmen, hatte die passende grösse und war sowiso das letzte. Hab dann einfach mal noch zwei die mehr meinen entsprechungen waren angezogen. Aber die waren dagegen grad langweilig. Und wie das leben so spielt...Bin jetzt bereits stolze besitzerin eines brautkleides^^

Zuletzt bearbeitet am 12.06.15 18:23

12.06.15 18:16
crivosa 

Re: Bräute 2016

Wow cooool wie toll...freut mi mega für di

12.06.15 18:40
Tansia 

Re: Bräute 2016

herzig

12.06.15 18:57
MartinaB 

Re: Bräute 2016

Gratuliere!!!!! Glück muss man haben!!!!


Moonglow:
OMG ihr glaubt nicht, was mir heute pasaiert ist.
Bin spontan mit meiner mutter ins brautmodegeschäft weil grad sale stand. Sind dann just for fun da rein. Hab mich ein wenig umgesehen und ein kleid herausgezogen. Obwohl wir keinen termin machten hab ich ein kleid aus spass angezogen, dass eigentlich nicht ganz meinen eigentlichen vorstellungen entsprach. Ich zog es an und voila. Es lag im preisrahmen, hatte die passende grösse und war sowiso das letzte. Hab dann einfach mal noch zwei die mehr meinen entsprechungen waren angezogen. Aber die waren dagegen grad langweilig. Und wie das leben so spielt...Bin jetzt bereits stolze besitzerin eines brautkleides^^

 1 .. 82 .. 161 162 163 164 165 .. 190 .. 214
irgendwie   bearbeitet   Baguette   wirklich   Zeremonie   crivosa   Eigentlich   Hochzeit   heiraten   hochziit   einfach   Sakanas   Willkomme   Familie   natürlich   Zuletzt   Location   chandini   homepage   Fotograf