| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 84 .. 166 167 168 169 170 .. 192 .. 214
28.06.15 10:05
Schagge 

Re: Bräute 2016

Die 14 Gläser in beige/weiss (ohne Rosa) sind weg.

28.06.15 16:16
Emely 

Re: Bräute 2016

Wunderschöne Sonntig...
gnüsseds so wien ech au wörd x)

Hend ihr scho euche budgetplan gmacht?
Mir wössed erscht was mir bes den zämegsparrt hend und chönntet usgä. Settet bes den ca. 20.000 zämeha.

Guet de Fotograf werd ungfär 3500.- choschte....und s Menü för die gladne Gäst (ca. 30 Pers) so um die 70.- p.P.
D Ring werdet au en grössere choschtepunkt si denki.

Finds no recht schwerig izteile was ungefär wievell werd choschte...
hätti öpper en guete Tipp?

Und wer zahlt de Azug und s Chleid vo Trauzüge und Trauzügin?
Bi eus werds so sie das die zwei au chli am Farbthema apasst sind.
Han öberleit ob das so als Dankeschön chönnt döre go und mer das den zahled.

Was denked ihr?

Wer hed es Dessert bim Menü plus Hochzitstorte?
Oder geds au settigi wo d Torte als Dessert nämed?
Wemmer die ja ned bim Restaurant bstellt choschtets ja immer no zuesätzlich för Gschirr und Service
Und Torte selber choschtet ja scho nur 300.- deruf

28.06.15 23:02
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Also mini TZ und Bridesmaids zahled ihri Chleider bzw Azug selber. Mier hend das so abgmacht, da mier ned es riise Budget hend. Und sie chönd sich so es Chleid ussueche wo sie sich chönd leiste und wo ihne gfallt, so chönts es au apöter namal alegge. Wie min GG das mit sine Hochzitsgsellschaft mach weiss er nani, aber sie werdeds wahrschinli au selber zahle oder epis miete.

Mier werded es chlises Dessertbuffet ha wahrschinli (evtl. Glace und eis oder zwei Dessert) plus nah dTurte, die macht mini Grossmuetter. Mier zahled zum Glück bi oisere Favorite Location ned zuesätzlich fürs serviere vo de eigete Turte. Aber ich denke, wenn mer eh grossi Turte het denn langed das sicher au als Dessert. Meistens het mer ja nachher zviel, alao das isch so mini Erfahrig...

03.07.15 08:23
Robi77 

Re: Bräute 2016

Hallo liebe Bräute 2016
Wir haben uns jetzt entschieden, im September 2016 werden wir Hochzeit feiern!!!!

Kaum entschieden, bin ich schon mega nervös, wo beginnen, was zuerst organisieren...... Bin superfroh hier im Forum guten Rat zu finden und natürlich auch meine Erfahrungen & Wissen mit Euch zu teilen!!

Grüessli Elisa

Zuletzt bearbeitet am 03.07.15 08:25

03.07.15 09:00
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Hi Robi77
Willkomme i üsere coole Rundi Oh September, da isch en tolle Monet zum hürote. Weisch scho öpe wo? Oder us wellere Region bisch dä du?

03.07.15 09:28
schmetterlingli77 

Re: Bräute 2016

Liebe Bräute 2016

Eigentlich wollten wir ja im September 2015 in einem ganz kleinen Rahmen heiraten, doch aus familiären Gründen geht das jetzt nicht mehr.
Es wird jetzt September 2016, und dafür haben wir nun die Gelegenheit die Hochzeit auch wirklich genau so zu planen wie wir es uns schon immer gewünscht haben!!!!!
Das wird mega!!!!!

Schmetterlingli77

Zuletzt bearbeitet am 03.07.15 09:32

03.07.15 09:54
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Hi Schmetterlingli
Schö ghörsch jetzt zu eusne 2016ner-Brüüt. Und jetzt hesch viel Zyt zum plane und luege.
Wüssed ihr scho wo ihr wend hütote?

03.07.15 16:35
MadameBtobe 

Re: Bräute 2016

Liebi Bräute 2016

Bi scho sit längerem bi eu quasi am mitlese und ha mir denkt etzt schlüss i mi doch eifach mol a.

Mir hürotet im August 2016 im Remund Gartepark und sind scho flissig am plane (bzw ich bi am plane min GG nimmt das alles no sehr entspannt ). Bi scho s bitz nervös und wie mir alli han i natürli 100 froge wo ihr mir aber zum Teil dank em Forum scho s bitz wittergholfen hend!

Wünsch eu en super Start is Weekend!!

Grüssli Isabell

04.07.15 20:29
Moonglow 
Re: Bräute 2016

Welcome a alli neue brüt :-)

09.07.15 09:19
sirie 

Re: Bräute 2016

Hallo Zusammen
Ich bin auch eine 2016er Braut und schon fleissig am planen... wobei ich zugeben muss, dass wir bis jetzt ausser unserer Location und eventuell dem Fotografen noch nichts organisiert haben. Momentan sind wir dran, unsere Farben zu bestimmen, so dass wir die Einladungskarten endlich bestellen können. Gleichzeitig wollen wir eine Hochzeitshomepage aufschalten und da kommt meine Frage:
Habt ihr auch eine und wenn ja wo? Wie seid ihr zufrieden damit?
Kann man z.Bsp. bei zankyou und ichwuensche das Anmeldeformular beliebig anpassen? Wir müssten eben nicht nur die Zusage abfragen, sondern auch Essenswünsche bzgl. Allergien usw. und ÖV-Abos, da wir auf dem berg feiern und Bergbahntickets besorgen müssen. So wie ich die Beispiele bzw. Baukasten-Systeme auf den genannten Seiten bis jetzt gesehen habe, gibt es eben immer nur den Button "ja, bin dabei" oder eben nicht...
Habt Ihr mir Tipps? Danke schon jetzt :-)

 1 .. 84 .. 166 167 168 169 170 .. 192 .. 214
Location   Fotograf   Zuletzt   irgendwie   heiraten   bearbeitet   hochziit   wirklich   Sakanas   einfach   Willkomme   Zeremonie   crivosa   homepage   natürlich   Eigentlich   Familie   Hochzeit   Baguette   chandini