| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 85 .. 167 168 169 170 171 .. 193 .. 214
09.07.15 10:36
Sakanas 

Re: Bräute 2016

He sirie
Herzlich willkomme i üsere coole Rundii. Und gratuliere natürli zur Verlobig.
Wüsset ihr scho wenn ihr hürotet und woo?
Ja mir hend üsi Homepage bi ichwuenschr gmacht und dert chan mer sAmeldeformular sehr vielsiitig apasse. Was ich au e tolli Funktion finde isch dWunschliste. I cha dir sust eusi mol
Per PN durelo wend wilsch. De chasch stöbere aber shet no nid viel druuuf.

09.07.15 11:22
sirie 

Re: Bräute 2016

Danke für die Antwort Sakanas, ich würd mir gern mal Eure Seite anschauen. Wir wissen nämlich gar nicht so recht, wie anfangen...

Wir werden am 10.3. im Stockalperschloss (hoffentlich klappts mit dem Termin, da wir nur eine zivile Trauung planen) heiraten und auf der Belalp feiern. Freu mich schon jetzt auf unsere Winterhochzeit :-)
Auf den Malediven werden wir dann Ende März noch eine Zeremonie am Strand machen, da ich eigentlich immer eine Strandhochzeit wollte, dies wegen unserer Familien aber umgeplant haben.

Zuletzt bearbeitet am 09.07.15 11:24

09.07.15 12:46
crivosa 

Re: Bräute 2016

welcome sirie

ich war gerade im stockalperschloss an einer hochzeit im juni...am genau gleichen wochenende wie dann unsere hochzeit im 2016 stattfinden wird.
war echt sehr schön dort...

auch die feier im winter auf der belalp ist sicher dann toll...

09.07.15 13:29
Emely 

Re: Bräute 2016

Hallo die Neue Bräute.

schön sinder au bi eus

Mer werdet eusi Homepage wahrschindli au bi ichwünsche mache...ussert es no öpper en andere Vorschlag x)
Aber mer sind no ned so wiit zum eini zmache.....

Was chund bi Euch so uf d Homepage ussert die gnaue Agabe zum Ort...Fest...und Ablauf?
Ech wetti evtl. Eusi "Liebesgschicht" ufschriebe und secher au das vom Tätschmeister und Trazüge/ Trazügin en Text dri chund wo sie sech chönd "Vorstelle". Und natürlich no d Wunschliste.

Sarkanas döft ech ächt au mal bi dinere Homepage ineluege?

09.07.15 13:59
lalelu 

Re: Bräute 2016

Hallo liebi Brüt

Ech hürote zwar das Johr aber lese be euch ab ond zue chli met...

Mer händ eusi Homepage au öber ichwünsche gmacht. Ech fendes sehr äifach i de Handhabig ond mer cha vell individuell gstalte.

Wer emol möchti eusi Homepage aluege döf mer gärn en PN schicke...

Lg lalelu

09.07.15 16:31
Summer_2016

nicht registriert

Re: Bräute 2016

@ emely: en alternative wär na crazyinlove.ch mir händ euisi det und sind mega zfriede
Druff händ mir: euisi liebesgschicht, vorstellig TZ und Tätschmeister, infos zum programm und de location inkl afahrtsplan, chlises hochziits-abc, kontaktinfos und d'wunschliste.

09.07.15 21:29
Annama 

Re: Bräute 2016

Hallo liebe Bräute 2016

Wir haben fest vor im Herbst 2016 zu Heiraten Wahrscheinlich im Herbst im wunderschönen Kanton Bern! Wir stehen noch ganz am Anfang der Planung, darum bin ich mega froh dieses Forum und Euch gefunden zu haben :-)

Liäbi Grüesli
Annama

09.07.15 22:20
Rabarbara 

Re: Bräute 2016

Ebenfalls hallo liebe Bräute 2016
Bei uns ist es endlich auch im 2016 so weit!!!! Habe schon viel in diesem Forum mitgelesen, jetzt ist es an der Zeit auch mitzuschreiben!

Freue mich

19.07.15 01:10
Emely 

Re: Bräute 2016

Hallo Ihr Liebe

Mir gaht do grad weder mol en frog döre Chopf.
Vellecht chan mer ja öpper was dröber säge.

Und zwar wönsch ech mer en Spalier wo eus mit Seifblöterli begrüesst wemmer us de Chille chömed.
Ez mini Frag oder Bedenke zu dem. Hinderlönd die kei Spure uf de Kleider? Dasmer nachane so "Ring" uf em Chleid wörd gseh oder so? Hed das scho mol öpper mitgmacht/erlebt?

19.07.15 09:57
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Emely bi minere Kollegin sjnd mier au Spalier gstande mit Soifeblöterli und ich mag mich ned erinnere, dass es Flecke geh het. DBruut het nachher au nüt xeit gha... Müsst sie mal fröge, glaubs aber ned

 1 .. 85 .. 167 168 169 170 171 .. 193 .. 214
Zeremonie   natürlich   bearbeitet   Sakanas   Hochzeit   heiraten   Familie   Location   chandini   Eigentlich   crivosa   Baguette   Fotograf   hochziit   Willkomme   einfach   Zuletzt   wirklich   irgendwie   homepage