| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 117 .. 214
27.01.15 08:40
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo stimmt scho, so CHF 10'000 het mer no schnell.. i lueg jetzt emol es paar Chilene a i de Nöchi vu de Moschti Stäfa / Bächlihof Jona und wenn mir dört nünt zueseit denn halt es paar wo bitzli wiiter weg sind.

Also min Maa loht mich mache und entscheidet am Schluss afoch mit. Ha xait bi allne wichtige Entscheidige (ussert Brutchleid) isch er debi

27.01.15 09:13
Brucolino 

Re: Bräute 2016

Also min Maa wot vorallem jetzt bide Location voll mitrede. Was ich ja au guet finde, aber wenn denn bi jedem zweite Restaurant / Hotel wo ich vorschlah sones langzognigs "neeeei" chund isch das mängisch au chli astrengend

Im Moment seider, dass er bide Deko etc nüm gross muess mitredä. Das sig denn mis Ding (Deko, Chärtli, etc). Aber so wie ich ihn kännä, wird sich das denn scho no änderä..

Aber es söll ja au sin schönst Tag wärdä

Üses Budget isch im Moment bi 30'000.- Aber wie gseid, mier hend no kei Location. Es chund chli uf d Location drufah. Die isch mier scho am wichtigste.. Deko döff vo mier us au chli liechter usfalle. Ich persönlich find "weniger ist mehr". Aber mal luege öb ich das denn au no dänkä weni mal ide Dekovorbereitige inne bi und es chömed ja no soovill Sache womer muess dra dänkä..

Würed ier so 200.- / Person rächnä für Ässä und Trinke am Abig am Fescht?
Wievill am Apero? Mier wärded ca. 50 Gäst am Abig ha und am Apero insgesamt höchstens 100.

27.01.15 09:21
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Zerst mol herzlich Willkomme a di neue Zwei

Denn allne herzliche Dank für Eui Kompliment zum Kleid, ha würkli mega freud

Bi üs is so, dass min Schatz froh isch, wenn ich eifach mol Vorschläg tue zeme träge. Bi de Farbe, Blueme und so redet er mir überhaupt nöd dri, döt hetter gmeint sölli eifach mache. Bi de "wichtige" Sache we dWahl vo de Location, Menüwahl, Wahl vom Prediger usw. döt git er aber scho sin Senf dezue, aber ebe i bring dVorschläg und er seit denn wenn em öpis nöd passe würd bis jetzt hani aber eigentli immer Vorschläg brocht wo ihm aus zuegseit hend

27.01.15 09:43
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo i denk d'Manne sind do echt unterschiedlich. Min seit au, dass i mol söll echli Vorschläg sammle und s'Wichtige wie Childe, Gäschtelischte, Location, Esse, Wy etc lueged mir dänn natürlich zämä a und entscheided au zämä.

I denk mit 30'000 werdi au müesse rechne. Ca. 200.- am Obig für Esse + Getränk.
Bim Apero isch es mega unterschiedlich hät mini Kollegin xait, i glaub do würdi afoch mehreri Sache vergliche...(Metzgerei mit Catering, Restaurant, etc.)

Mir hend a de Hochzytsmess so en coole Wage gseh wo antialkoholischi Cocktails usschenke und hend das voll e witzigi Idee gfunde. Nebed zue natürlich paar Häppli.

Mir hend 45 Obiggäscht und ca. 150 Aperogäscht :-)

27.01.15 12:27
Blomma

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Brucolino: Hallo, hallo! :-) Jaaa das isch scho so, dassmer zum teil scho huere früeh muss afröge und reserviere. Mir händ zum bispil scho letschte summer (2 Jahr im vorus) müsse reserviere! aber so chunt mer wenigschtens nöd so in stress ;-)
üses Budget lit au i dem Bereich , so choschte summiered sich schon na rächt schnell

Summer_2016: Also min schatz chan bi allem mitrede, mir mached alles zäme! Mir händ zum glück absolut de glichi gschmack und di gliche vorstellige!
Aber so organisiere mach eigentlich fascht alles ich (offerteafrage, kontäkt etc.) will ich das alles halt guet während em schaffe chan mache :P

Also bi ois wird de priis pro nase ca. bi 280.- ligge, aber det isch alles scho drin (ässe, apéro, deko), das isch gad sones hochzitspackage und azahl gescht hämmer ca. 50-60

sakanas: Das isch ja e cooli Idee mit dem Cocktail wage! Nur müsstets no alkoholischi cocktails sie! ;-)

27.01.15 12:40
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Jo i denk wenn mit Deko und allem, de chunsch scho eher uf meh wie die CHF 200.-
I denk do isch afoch s'Esse und Getränk debi...

Genau de Cocktailwage - i find zwar antialk-Getränk gar nöd mol so schlecht, sofern die meischte jo mit em Auto do snd und mer chönd jo all no Sekt oder so =)

27.01.15 12:53
Blomma

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Ja nur für ässe und trinke tänki söttet 200.- / pers. eigentli passe! ;-)

ja das stimmt scho, antialkoholischi Cocktail sind ja genau so fein wie alkoholischi! ;-)
und schliesslich söll s fäsch ja nöd imne suufgelafe ände! :P

27.01.15 14:24
BeSc 

Wahnsinn!!

Hallo zusammen
das ist ja verrückt mit was für Preisen ihr kalkuliert/rechnet.

Wir heiraten in DE und haben gerade ein Angebot von Eur 79.- pro Person.
Das beinhaltet Baumstammsägen, Sektempfang, Kaffee & Kuchen, Abendbuffet, Mitternachtssnack, Blumen & Deko auf den Tischen, Menukarten und sämtliche Getränke von 14.00 bis 02.00 Uhr (Kaffee, Tee, Mineral, Süssgetränke, Saft, Bier, Wein).

Wir rechnen voraussichtlich mit 90 Personen inklusive Kinder.

Dh wir zahlen für die Verpflegung der Gäste für diesen Tag ca Eur 7200.-

Unser Budget Total ist Eur 15'000.-
(Essen & Getränke, Kleidung, Foto/Videografie, Ringe, Deko etc.)
Und so wie es momentan scheint, kriegen wir das auf jeden Fall hin.

Ich bin immer wieder baff, wenn ich von den CH-Preisen lese.
Das macht mich sprachlos.
Da müsste ich ja ewigst sparen!
Da kostet ja eine Hochzeit locker mal nen Kleinwagen!
Boah! Nee, bei aller Lieber! Das ist too much!

27.01.15 14:42
Matia 
Re: Bräute 2016

Wir feiern auch in Deutschland, aber bei BeSc's Preisen kommen wir trotzdem nicht mit. Hängt wohl ganz von der Location ab.

27.01.15 14:47
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@BeSc, bist du aus Deutschland oder wohnst du auch hier in der Schweiz und feierst einfach in Deutschland? Meine Cousine wohnt eigentlich hier in der Schweiz, hat aber Ihre Feier ins Deutsche verlegt aus Kostengründen und weil man da ohne Aufpreis bis 3 Uhr morgens feiern konnte...
Ich persönlich bin in der Schweiz aufgewachsen und auch so ziemlich mit der Schweiz verwurzelt, weshalb ich persönlich nicht in DE nur aus Kostengründen feiern würde.

Aber ist schon so, die CH-Preise sind extrem und mit CHF 30'000.- muss fast jeder rechnen... Somit einen Kleinwegen bzw. schon einen Mittelklassewagen

Wo feiert ihr Matia?



Sparen:
Wir schauen uns vielleicht die Eheringe im Deutschen an. Mir gefallen die Kollektionen von MEISTER so gut und die gibts auch in Konstanz

Zuletzt bearbeitet am 27.01.15 14:47

 1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 117 .. 214
homepage   crivosa   Location   Zuletzt   Baguette   Familie   Sakanas   Fotograf   chandini   Eigentlich   Hochzeit   hochziit   Willkomme   Zeremonie   irgendwie   bearbeitet   wirklich   natürlich   heiraten   einfach