Bräute 2016 |
|
1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 117 .. 214
|
|
|
|
|
|
27.01.15 12:27
Blommanicht registriert
|
Re: Bräute 2016
Brucolino: Hallo, hallo! :-) Jaaa das isch scho so, dassmer zum teil scho huere früeh muss afröge und reserviere. Mir händ zum bispil scho letschte summer (2 Jahr im vorus) müsse reserviere! aber so chunt mer wenigschtens nöd so in stress ;-) üses Budget lit au i dem Bereich , so choschte summiered sich schon na rächt schnell
Summer_2016: Also min schatz chan bi allem mitrede, mir mached alles zäme! Mir händ zum glück absolut de glichi gschmack und di gliche vorstellige! Aber so organisiere mach eigentlich fascht alles ich (offerteafrage, kontäkt etc.) will ich das alles halt guet während em schaffe chan mache :P
Also bi ois wird de priis pro nase ca. bi 280.- ligge, aber det isch alles scho drin (ässe, apéro, deko), das isch gad sones hochzitspackage und azahl gescht hämmer ca. 50-60
sakanas: Das isch ja e cooli Idee mit dem Cocktail wage! Nur müsstets no alkoholischi cocktails sie! ;-)
|
|
|
|
27.01.15 12:53
Blommanicht registriert
|
Ja nur für ässe und trinke tänki söttet 200.- / pers. eigentli passe! ;-)
ja das stimmt scho, antialkoholischi Cocktail sind ja genau so fein wie alkoholischi! ;-) und schliesslich söll s fäsch ja nöd imne suufgelafe ände! :P
|
|
|
27.01.15 14:24
BeSc
|
Wahnsinn!!
Hallo zusammen das ist ja verrückt mit was für Preisen ihr kalkuliert/rechnet.
Wir heiraten in DE und haben gerade ein Angebot von Eur 79.- pro Person. Das beinhaltet Baumstammsägen, Sektempfang, Kaffee & Kuchen, Abendbuffet, Mitternachtssnack, Blumen & Deko auf den Tischen, Menukarten und sämtliche Getränke von 14.00 bis 02.00 Uhr (Kaffee, Tee, Mineral, Süssgetränke, Saft, Bier, Wein).
Wir rechnen voraussichtlich mit 90 Personen inklusive Kinder.
Dh wir zahlen für die Verpflegung der Gäste für diesen Tag ca Eur 7200.-
Unser Budget Total ist Eur 15'000.- (Essen & Getränke, Kleidung, Foto/Videografie, Ringe, Deko etc.) Und so wie es momentan scheint, kriegen wir das auf jeden Fall hin.
Ich bin immer wieder baff, wenn ich von den CH-Preisen lese. Das macht mich sprachlos. Da müsste ich ja ewigst sparen! Da kostet ja eine Hochzeit locker mal nen Kleinwagen! Boah! Nee, bei aller Lieber! Das ist too much!
|
|
|
27.01.15 14:42
Matia
|
Wir feiern auch in Deutschland, aber bei BeSc's Preisen kommen wir trotzdem nicht mit. Hängt wohl ganz von der Location ab.
|
|
|
|
|
1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 117 .. 214
|