| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 91 .. 179 180 181 182 183 .. 199 .. 214
11.09.15 11:11
ganzodergarned 

Re: Bräute 2016

Mir würd die IDEE, sCheid vo mim Mami zträge irgendwie scho au gfalle.
Aber 1. het sie ihres nüm. 2. wärs e schrecklichi 80er-Robe wo mir gar ned würd schmeichle. Ich hett sie nie gfröged, ob sie öppis dezue zahlt. Ich ha dänkt, sie wett denn vilicht dSchueh zahle oder so. Ich kann sie ja scho und ha mir chöne dänke, dass sie öppis wett zum Outfit bistüüre. Aber halt ned, dass sie sChleid zahlt. Es wär locker im Budget gläge (händ bis zu 3000.- planed gha, es choschtes etz 1520.- + Änderige). Aber es rüert mi immer no...
Ich bin aso meh as happy mit mim neue Chleid. Sie hends hüt Morge bstellt und scho im Oktober sötts da si :D uiuiuiui...

Ich hans uf jede Fall sehr gschätzt, ime chline Lade zsi. dUswahl isch ned ändlos, und es isch halt familiär und ich bin die einzig gsi. Ach ich schweb immer no uf Wolke3000...

Ich wünsch eu allne, dass ihr au so happy sind, wenner euches Chleid hend. Egal ob das vom Mami, es neues oder es bruchts... Hauptsach me isch glücklich und zfride demit...

12.09.15 10:19
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Also ich wird de englisch Bruch au umsetze, aber sChleid wird au noi si. Mini Muetter het imene 80er Party Chleid mit kega Schulterpolster in Lachsrosa ghürate, wür hützutags usxeh wie en Clown Hans Chleid vo mim Grossmami ahprobiert. Es passt perfekt und gfallt mer mega (60er Jahr), ABER es het langi Ärmel und isch hochgschlosse. Wenns denn ah oisere Juni Hochzit heiss wird, bin ich nach 5 Minute duregschwitzt! Abändere wet ichs ned, das find ich fasch zschad... Aber schöns wärs gsie

Für öpis alts und öpis usgleihts wird ich denn wahrschinli uf Schmuck zuegrife.

Ich wirde im November/Dezember mit mim Mami und minere Schwosch/TZ go güxle. Zersch gönd mier mal id budget-brautmode im Solothurnische und wenns det nix het evtl nah in liluca in Züri.

12.09.15 11:06
Rabarbara 

Re: Bräute 2016

Beide "ganzundgarned" und "Annama" teilen mit uns ihre Freuden!!!
Beide sind glücklich mit ihrer gestrigen Anprobe ihres Brautkleides.
Beide sind gerührt über die Anteilnahme ihrer Mütter.

Für mich ganz persönlich, hat hier in diesem Thread 2016, jede Freude Platz!

Glück und Freude einer jeden Braut machen jedes Kleid zum schönsten Brautkleid.

12.09.15 11:19
Beka 

Re: Bräute 2016

Hallo liebe 16er Bräute, ich bin auch eine 16er Braut

Ich finde es wurden in den 60er, 70er, 80er, 90er und auch heute Brautkleider genäht, die ich teilweise entzückend, oder auch schrecklich finde, dessen Braut jedoch an ihrem Hochzeitstag wohl glücklich getragen hat.

Zuletzt bearbeitet am 12.09.15 11:25

13.09.15 10:03
Watermelon87 
Re: Bräute 2016

Hoi zäme

Ich habe hier ab und zu schon im Forum gestöbert und melde mich nun auch mal hier. :-)

Ich bin auch eine 2016er Braut. Verlobt haben wir uns Anfang August und heiraten Ende März. Da die Location unserer Wahl natürlich schon völlig ausgebucht war, da wir so spät sind, wird die Hochzeit nun halt umso früher stattfinden. Wir sind aber jetzt soweit mit der Planung gut unterwegs.

Nun habe ich aber eine Frage: wie sieht euer Budget momentan denn gesamthaft so aus?

Klar kommt es darauf an in welchem Rahmen und mit wie vielen Leuten man heiratet, aber mich würden trotzdem ein paar Inputs interessieren, da ich eher bescheiden erzogen worden bin und ich oft denke "man kann doch nicht soooo viel Geld für einen Tag ausgeben". Es ist nicht, dass ich zu geizig mit den Gästen bin, sondern eher eine Art schlechtes Gewissen habe. Wie geht ihr damit um?

Unsere Budgetplanung liegt momentan bei ca. 16'000 Fr. Am Fest eingeladen sind 80 Personen, Apérogäste haben wir an dem Tag keine, da wir Zeremonie und Fest am gleichen Ort machen. Die Apérogäste sind dann eine Woche später bei uns zuhause zu einm After-Wedding-Apéro eingeladen, das wir selber machen.

Freue mich auf den Austausch mit euch!

13.09.15 10:17
ganzodergarned 

Re: Bräute 2016

Ich hab mir auch schon ein paar mal gedacht, dass man doch nicht so viel Geld einfachso "verbraten" kann.
Trotzdem liegen wir bei ca. 30'000 für
Kleidung für beid, Styling, Ringe, Apero mit ca. 150 Leuten (inkl. Feuerwehr&meiner Schulklasse)), Essen für 45 Personen, Fest am Abend für ca. 100 Peronen, Fotograf und all den kleinen "schischi"
Heiraten ist teuer... aber ich machs ja nur einmal!

13.09.15 11:24
danste 
Re: Bräute 2016

Hello zäme... wo bstelled ehr euchi Hochzytstorte?

Zuletzt bearbeitet am 13.09.15 11:25

13.09.15 11:36
ganzodergarned 

Re: Bräute 2016

Hey danste

Händer e Chile zum hürate gfunde?
Mir werded eusi Turte bim Beck Stutz us Unterlunkhofe belle. Min Schatz isch mit dene irgendwie verwandt :)
Aber ich ha no kei ahnig, was für eini. Wüssed ihr das scho?

13.09.15 11:43
danste 
Re: Bräute 2016

Hoi hoi ganzodergarned

Han bim Stutz o nie en Torte gseh..
Esch aber sicher en guete Tipp, danke.
Jo ich freu mi mega..mer hürotet i de reg.Chile in Uitikon..

Fiire düemer jo im Scgloss Heidegg... *juppi*

Jez müemer no es Catering ond es Hotel finde....

13.09.15 11:46
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Hochziitsturte
Mir hend es Dessertbuffet & drum gits nume e chlini Turte zum afoch aschniide & sBuffet eröffne. I denk i mach selber eini. Isch ja e Hobby vu miir;-)

 1 .. 91 .. 179 180 181 182 183 .. 199 .. 214
homepage   natürlich   hochziit   Zuletzt   wirklich   bearbeitet   Eigentlich   Familie   crivosa   Fotograf   heiraten   Sakanas   Willkomme   chandini   Location   Zeremonie   einfach   Baguette   Hochzeit   irgendwie