| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 93 .. 183 184 185 186 187 .. 201 .. 214
30.09.15 10:01
Emely 

Re: Bräute 2016

Sakanas mer hend ca 100 aperogäst.

zude fotografe.
Mer hend en Termin mit de andrea ego gmacht wellsmi wunder nimmt was sie so macht. Und de priis esch eofach de hammer. Hend aber au no enTermin mit em Chris Roos. De hed au tolli Bilder uf de page und liht mit ungefähr 2500.- au no im rahme. Chund halt drufah wasmer för es package wünscht

30.09.15 10:46
Coco88 

Re: Bräute 2016

Wow, cool, Sakanas! Wo hesch es gfonde? Hesch du denn so de typisch "das isch MIS Chleid"-Momänt gha?

Wäg em Apéro:
Mir händ au ca. 100 - 120 Apérogäscht und planed ebe die 2 Stund ii. Ich hoffes mol, das länget...

30.09.15 11:22
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@emely
i denk denn langed 2h scho für de Apero.

@coco88
I bin im Chez Janine gsi. Hehe du meinsch so en "Magic Moment" haha neeeiii
I ha öpe 12-15 Chleider probiert und 4 devo als engi Favorite gha. Hehe ha denn zwisched zwei Chleidli entschiede und i dem wo i jetzt kauft ha fühl mi afoch de ganz Tag wöhler (sandere wär mit viel viel tüll gsi und schwerer vom gwicht här). Aber s'isch öpis mega tolls! :)

@apero
mir hend 3h apero aber au 150-180 gäscht.

30.09.15 12:07
Beanie85 

Re: Bräute 2016

Danke schomal allne für die Tipps. Han die Meiste devo agfröget und bin mal gspannt :)
ja nöd all zu viel het eigentlich gheisse so um die 1500.– aber ich weiss halt au nid unbedingt wie realistisch das isch.

30.09.15 20:04
Andreia 
Re: Bräute 2016

Aso, es gid ja vieli Hobbyfotografe wo es Hochzit für das Geld begleitid und au e sehr gueti Arbet lieferet, vo dem her dänki du wirsch guet öper finde wo üch vom Stil, vode Leistig und au vo de Person her passt!!

01.10.15 17:00
Sunneschiin84 
Re: Bräute 2016

Hallo Zusammen!

Wir werden ebenfalls im 2016 heiraten, am 10.09. genau gesagt..verlobt sind wir schon zwei Jahr, aber haben uns Zeit gelassen und uns jetzt im August entschieden, den nächsten Schritt im 2016 zu tun!

Wir haben ebenfalls bereits einiges organisiert...

Wünsche allen einen schönen Abend..

06.10.15 23:00
ganzodergarned 

Re: Bräute 2016

Hey Ladies (und Gents)

Was staht bi euch grad so als nöchschts zoberscht uf de to-do-Lischte?

06.10.15 23:09
Emely 

Re: Bräute 2016

Hey ganz oder gar ned
Mini STD Magnetli sind höt bi de lüt itrudlet. Die hend mega freud.
als negst esch de 2. Termin zum Kleid sueche und den scho mol de 1. Termin mitem Pfarrer.
Im Dezember den 2 Termine mit Fotografe. Bin gspannt
Min GG setti no d Versecherig abschlüsse. No en Offerte förs Apero inehole und das wärs den au öppe för das Johr. Vellecht mol hie und da nochli was för d Homepage texte.

was hesch du no so vor grad?

LG

07.10.15 07:49
ganzodergarned 

Re: Bräute 2016

Ou kuul, wenn dMagnetli so guet achömed :) Da würi mi as Gascht sicher au freue!

Aso mir händ am Dunstig en Termin uf de Gmeind wäg dem Füürwerk, wills au euses 2. Gsuech abglehnt händ. Mal luege *bibber*
Denn chund Ändi Monet mis Bruutchleid, de hani da Jahr sicher no mini erschti Aprob. De wämmer eus mal no mit em Fotograf träffe zum grad chli Idee für dLocations sammle. Mir müend eus no mit de Hochziitsnanny träffe und i eusem Resti nomal verbi, will det het jetzt de Gschäftsfüerer gwächslet. (Das hemmer gwüsst, womer mal reserviert hend.)
Mini Homepage isch eigentlich fertig, git nur no chli Apassige :) und vo mine Iladige hani jetzt au mal es Muster bstellt und bi voll zfride :D
Bi gspannt, wo die andere no so stönd und wünsch eu bis det wiiter vill Freud und Nerve bi de Vorbereitig!

07.10.15 08:16
Tanyanka 
Re: Bräute 2016

Hi zusammen
Unsere Einladungen sind angekommen und sind mega toll. Mein Schatz und ich sind ganz verliebt.
Zwei habe ich bisher persönlich übergeben, den Rest wollen wir diese oder nächste Woche verschicken. Ich hab ein leider etwas verwackeltes Photo; aber ich denke, man kann es ganz gut erkennen.
Auf der Rückseite ist jeweils noch ein silbernes Siegel mit dem Baum des Lebens drauf.

Die Fantasy-Bewanderten unter Euch werden erkennen, dass es sich um ein Lembas-Blatt handelt und dass auch das Design und die Schrift sehr an LotR angelehnt ist.

Wir haben gestern die erste Anmeldung über unsere Website bekommen und waren ganz aus dem Häuschen deswegen. hihihi

Ich hab nächste Woche Ferien und da wollte ich mich mal an einen Testbatch für unsere Tischdeko/Bhaltis machen. (ich mache selber Seifen und verpacke diese dann in ein hübsches Schächtelchen, wo der Name drauf kommt)
Ausserdem wollten wir auch mal mit Tischdeko 'rumspielen und ggf. einen Testlauf machen.

... und wenn alles gut läuft, bekomm ich nächste Woche vielleicht auch meinen Verlobungsring und den "offiziellen" Antrag. *lach* Ja, das ist bei uns etwas Chrüsimüsi-Duurenand.

Datei-Anhänge
Einladungen.jpg Einladungen.jpg (15x)

Mime-Type: image/jpeg, 146 kB

 1 .. 93 .. 183 184 185 186 187 .. 201 .. 214
bearbeitet   Zeremonie   chandini   Willkomme   irgendwie   wirklich   hochziit   natürlich   homepage   Eigentlich   crivosa   Location   Sakanas   Zuletzt   einfach   Baguette   Fotograf   Familie   Hochzeit   heiraten