| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 97 .. 192 193 194 195 196 .. 205 .. 214
13.01.16 16:28
ganzodergarned 

Re: Bräute 2016

Da ich einen kurzen Bob trage wird meine Frisur nicht so aufregend... schön fönen und einen mini birdcage schleider/haarschmuck...

Ich habe mir ein widget fürs Natel runtergeladen, die für mich die Tage runterzählt. 129 sinds noch... uiuiui!

14.01.16 08:34
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

142 Tage sinds bei mir!

@ecosi Werde meine Haare offen tragen mit Wellen, evtl ein paar kleine Zöpfchen. Und einen Blumenkranz

14.01.16 13:47
Schoggi.Muffin 
Re: Bräute 2016

Ich werde die Haare halboffen zur Seite (über die Schulter) tragen. Ich hoffe, dass sie bis dahin noch etwas wachsen! Sonst gibt es ja noch Haarteile...

14.01.16 16:49
sternchen20 

Re: Bräute 2016

Nei es git glaub no einiges z vorbereite bi üs...

Mir hend d chile, Location zum fire, Apero, Musig, Blueme, s Kleid hani mich etz entschiede, die wos macht sett sich wieder bi mir melde.

Aber es git no viiiiiiiiiiiiiiel zum mache...

14.01.16 16:51
sternchen20 

Re: Bräute 2016

Zum Thema Haar:

Ich wett sie ufegsteckt und nochli blüemli dri und so...
und en schleier wetti au, mal luege, was schlussendlich git...

18.01.16 17:49
Saphira

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Hallo ihr Liebe,

Ich bi neu do debi und ha mol quer durch euri Biträg gläse. Sehr spannend, was do alles diskutiert wird.
Bi mir isch es am 16. Juli sowit und mir hän scho relativ viel erledigt. Allerdings isch bi uns dr befründeti Dj doch no abgsprunge und jetzt sin mir uf dr Suechi nacheme andere. Händ ihr mit dene verschiedene "professionelle Site" gueti Erfahrige gmacht? zu swissdj.ch und hochzeitsdjs.ch hani ganz unterschiedlichi Bewärtige gfunde. Die sind aber alli vo 2013 oder so. Het öber en Tipp zu däm Thema? Au bezüglich Budget wo me dodezue für öbis guets muess ihplane?
In de Umgäbig vo Basel wär am beschte, aber bi dene grosse Ahbieter macht das jo vilicht kein grosse Unterschied.

Merci für d Hilf und viel Erfolg für euri eigene Vorbereitige.

19.01.16 07:35
chiiiquita 
Re: Bräute 2016

Hallo Saphira und herzlich wilkommen

also betreffend DJ. Mir hän au e Kolleg wo DJ isch. Zu dä Agenture. Mir hän e Offerte vo SwissDJ ka vo CHF 1450.00 was uns persönlich eifach ztüür gsi isch und die hän uns scho rächt drängt und praktisch all Wuche gschriibe oder aglüte sigs dure daag oder zobe spot.

Mir hän an dr Hochzytmäss no e Agentur im Dütsche kenneglernt die hän uns e Offerte vo EUR 850.00 gschickt ka. Wie gseit mit Agenture muess jede sie passende finde, für uns hets leidr nid gstumme ka.
Und mir kömme au us dr Umgebig Basel. Wo fiiret ihr dene?

19.01.16 08:33
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Saphira
Herzlich Willkomme i dere Rundi und glückwunsch zur Verlobig.

DJ
I han uf plan-dein-fest.ch e Afrog ufgä und dört en guete gfunde. Zudem no en Tipp vonere Kollegin becho wo gnau de glich DJ betrifft
Budget isch halt immer sone Frog... Profis chosted scho so 1500.-

19.01.16 17:32
Saphira

nicht registriert

Re: Bräute 2016

Merci für euri Tipps.
1500.- isch für uns ebe au echli viel, vor allem will mir nid rächt wüsse, was üs do erwartet. Dini Erfahrig mit swissdj schreckt mi denn scho echli ab.
Mir hän geschter no vomene Kolleg en Tipp becho. Mol luege ob das öbis wird.
Dütschland wär vilicht au no e Möglichkeit, aber au dört gits jo diversi Ahbieter, wome nid wirklech Reveränze oder so findet.

Zum Glück isch das im Momänt unsers einzige Problem, da mir für alles andere scho öber gfunde händ und nur no d Details mien plane. Aber me weiss jo nie was no chunnt...

Mir fiire im Brasilea, grad am Rhy Hoffentlich isch s Wätter im Juli guet, denn chönne mir s ganze Fescht uf de Dachterrasse mache

19.01.16 18:54
Emely 

Re: Bräute 2016

Das mit em Swiss DJ han ech au so erlebt.
Han es Mail gmacht gha zum erfahre wie vell so was chostet.
Den mit Mails und Arüef "belästigt" worde. Besi den gmeint han, mer heged eus gäge en DJ entschiede.

 1 .. 97 .. 192 193 194 195 196 .. 205 .. 214
Willkomme   chandini   einfach   Fotograf   Location   bearbeitet   crivosa   Sakanas   Zeremonie   wirklich   Hochzeit   homepage   Eigentlich   heiraten   Zuletzt   hochziit   Baguette   irgendwie   Familie   natürlich