| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2016
 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 119 .. 214
28.01.15 23:24
Zug 

Re: Bräute 2016

Sakanas: da esch de guet mer händ die glich farbvorstellig ond da mit de fotorahme hani au im kopf beschte wasi ame hochzyt gse han, anstell Eisen näme send eusi igangstüre gföttelet gsi ime schöne chline rahme. Hani super Idee gfunde ond luschtig es au gsi sin Platz eso go zueche.

29.01.15 00:10
cream_tangerine 

Re: Bräute 2016

Sakans: Das mit de Fotorahme isch ja mega tolli Idee! Ich han im Internet mal Föteli gseh, wo's so rundig Tisch gha hend und anstatt eifach nummeriere, hends uf jede Tisch Föteli vom Brutpaar im Alter vo de Tischnummere ufgstellt. Das han i au nah lustig gfunde Aber es hend glaubs ned all gern Chinder Föteli vo sich!

Das mit de selbergmachte Sirup oder öpis ähnlichs find i au cool! Das brucht mer denn wenigschtens

Tischdeko wend mier suscht mit Wildblume und im Farbschema vo de Hochzit gelb und violett

29.01.15 08:11
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Zug
Das isch jo witzig... so cool
Also die hend Türe vu jedem Gascht gfötelet? Oder s'Namensschildli?
Isch jo echt au e witzigi Idee. Hend ihr scho e Idee wie ihr s'Iladigschärtli mached? I wörs natürlich gern i de gliche Farbe...

@cream
Oh wow Wildblueme findi natürlich au de Börner! Da gfallt mir au sehr guet und hät en Vintage-Touch
Jo da mit em Sirup hani mol bi irgendöpertem ghört und ha denkt why not... findi chan mer immerhin bruche und wird au meistens brucht.

Da mit de Tischnr. isch au wirklich witzig... yeo :-) Die geniale Idee!

29.01.15 19:18
chandini04 

Re: Bräute 2016

Zug. Das mit de Türe isch ja echt de hammer :-) cool!

29.01.15 22:51
Zug 

Re: Bräute 2016

Sakanas: Jo vo jedem Gast hustüre gföttelet ime chline fotorahme do ond de hesch so ade Tisch müesse dim Platz finde. Luschtige esch wörkli gsi, wil einigi händ ned gwösst wie eri igangstüre vo usse usgeht esch wörkli Mega luschtig gsi.
Iladigschärtli häti gern in reagänsgläser gha, aber die wod fertig chasch bstelle gids kei Orange jetzt wiesi ned öbis selber söl mache. Was hesch du im Sinn gha oder Idee? Wo ond wenn hürotend er?

Vielicht fendi no de Fottirahme mit eusere Türe de duenis fötteli ine

30.01.15 08:12
Sakanas 

Re: Bräute 2016

@Zug
Oh da isch wirklich e mega cooli idee mit de Huustüüre, do müessted die einte wirklich recht studiere. I muess emol luege öbs so chlini Holzrähmli zu nöd übertüürte Priise irgendwo git. Gester bini mol bim Depot Interio (hani grad vis à vis vom Büro) duregstöbert... wer weiss viellicht gseht mer mol paar Sache

Hui häsch es Föteli vu de Reagenzgläsli? Schad gits es nöd in Orange... und selber mache meinsch isch z'viel Ufwand mit de Trauzügin oder so zämä?

I weiss überhaupt nöd was für Iladigschärtli... *grml*... irgendwie gfallt mir nünt oder oder es isch schweinetüür... (i wött nöd megaaaaa viel Geld usge, also bzw. isch ja sust scho alles gnueg tüür). Mir hend kirchliche am 11.6.2016 also planed - hend jo no nünt reserviert. Zivil 19.9.15.

30.01.15 10:05
Zug 

Re: Bräute 2016

Salamis
Jo be ebe bis jetzt nor im Internet am omestöbere, da mir alles nochli gheimbhaltend mitem kirchliche hochzyt jo mer wend ebe dete au echli spare ond werschindli chunds of da use dasi iladige selber mache.....

Han no foti vom Fottirahme ond em reagänsglas

Oh god ned fottene send gross

30.01.15 10:16
Sakanas 

Re: Bräute 2016

Oh nei, per PN goht au nöd?
Hmm ich bin au echli am stöbere im Internet, finde aber nünt würklich schlaus und finds u schwer zum au selber baschtle... irgendwie weissi nöd öb ich das will. *huufff* Naja nochli luege und mache...

A de Hochzytsmess häts e coole Stand gha vu tellme.ch, aber die Homepage isch en Seich... irgendwie werdi do echt nöd schlau drus. Die hend so Iladigscharte mit Holzflair gha :D

30.01.15 10:44
lostheaven 
Re: Bräute 2016

Budget:
Wir haben uns auch mal ein Budgetziel von Fr. 20'000.- gesteckt, haben aber schon gemerkt, dass dies sehr schwer zu erreichen sein wird. Mal schauen wie viel es am Schluss wirklich kosten wird. Wir geben auf jeden Fall unser bestes

Gastgeschenke:
Ich denke, dass wir auf Gastgeschenke verzichten werden. Hatten das bis jetzt bei keiner Hochzeit und mein GG findet das total unsinnig. Habe mal die M&Ms angeschaut, die würden mir echt gut gefallen. Aber eben GG möchte das auf keinen Fall. Er findet, wir bezahlen ja schon den ganzen Apéro und das ganze Essen, dass sollte eigentlich Gastgeschenk genug sein

Einladungskarten:
Es ist wirklich schwierig etwas schönes zu finden. Selber bin ich nicht sehr kreativ und ich möchte gerne sicher ein Foto von uns auf der Einladung haben. Die Einladung sollte dann auch noch in unseren Farben sein, aber da hab ich mich auch erst ungefähr festgelegt was ich haben möchte. Gibt also noch viiiel zum Überlegen

Sarkanas vielleicht kannst du da ja mal anrufen, wenn du dich auf der Homepage nicht zurecht findest?

Zuletzt bearbeitet am 30.01.15 10:45

30.01.15 10:47
Zug 

Re: Bräute 2016

ok, jo mer gönd jetzt mol Lenzburg ad Hochzytmess mol go luege ond Idee hole.
probiers jetzt nomol vom computer us

so hoffe du Gesches eso

händ er scho en fotograf?

Datei-Anhänge
20150124_190757.jpg 20150124_190757.jpg (38x)

Mime-Type: image/jpeg, 254 kB

20150130_102611-1.jpg 20150130_102611-1.jpg (26x)

Mime-Type: image/jpeg, 190 kB

 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 119 .. 214
Baguette   Eigentlich   Hochzeit   bearbeitet   Fotograf   homepage   wirklich   Location   Zuletzt   Familie   hochziit   irgendwie   heiraten   Zeremonie   einfach   crivosa   natürlich   Sakanas   chandini   Willkomme