Bräute 2016 |
|
1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 119 .. 214
|
|
|
|
|
30.01.15 15:36
lostheaven
|
Re: Bräute 2016
Mir hend mol prov. e Fotografin reserviert. Aber da ich die mit Vitamin B übercho ha und die üs en Fründschaftspriis macht, bringt eu das vermuetli etzt grad nüt .
Weg de Ziite hani mol dure geh 1h fürs Zivile am Vortag und ca. 7h a de freie Trauuig wo folgendes beinhaltet: Paarshooting vorher, denn Trauuig, Apéro und no churz id Obiglocation mitcho zum döt eifach schnell Fotografiere wies usgseht und so. I dänk für am Obig werdemer no öper vo de Gäst bitte, wo chli Hobbymässig fötelet ihre Foti mitzneh und no di wichtigstä Sache churz festhebe, so Torte ahschnide usw.
|
|
|
|
30.01.15 16:42
cream_tangerine
|
Sakanas, Photobooth find i mega!! Ich kenne die scho vo andere Verastaltige und han es paar a de Hochzitmess in Züri gseh. Fänds cool eini zha und denn sGästebuech denebed zlege, damit dGäst grad Föteli chönd inechläbe und öpis dezue schribe
photokiste.ch han ich a de Hochzitsmess die beste gfunde, die sind au mega offe und fründlich gsie!
|
|
|
|
30.01.15 18:09
lostheaven
|
Sarkanas molmol ebe mit Fründschaftspriis für üs
I find Fotobooth au cool. Mir sind mol ame Hochziit gsi do hend Trauzüge es Fotibuech gmacht mit allne Gäst aso au Aperogäst. Wäred em Apero bisch gholt worde, meistens zweite (grad Paarwiis) mengisch au meh Persone, und denn hesch so Szene müese "nohspiele" fürs Foti, vom Kennelerne bis zur Hochziit. Min GG und ich hend miteme Dritte Trauig nohgstellt, öper het denn das gfötelet. Denn hets e Gästebuech gha, hesch müese "Dini" Siite go sueche und uf di einti Siite is Foti spöter iiklebet worde und uf di ander Siite hesch chöne dini Wünsch em Bruutpaar mit uf de Weg geh. Ha das e meeeega Idee gfunde!
|
|
|
|
30.01.15 23:42
chandini04
|
photobooth fendi cool. Wers günstiger well, sell sich so PolaroidKamera bsorge (git sicher im Fröndeschreis 1-2 Lüt wo so eini hend.) und de muemer sich halt Film chaufe (die sind Eher tür, aber sicher günstiger als die ganz Photobooth). Und die Schnauz sache und Deko womer cha brucbe chamer super eas selber bastle. Hemmer ame 30. Geburri gmacht und isch super acho :-)
|
|
|
|
1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 119 .. 214
|