Bräute 2016 |
|
1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 121 .. 214
|
|
|
|
02.02.15 16:25
Brucolino
|
Re: Bräute 2016
Ja also d Chile han ich scho, wills det wo mier werded hüürate eigentlich kei Hochziite meh verastaltet. Aber sie mached Usnahme.. drum hani dänkt, je früehner ich afrage desto eher hemmer d Chance sone Usnahm zsii
Leider hemmer aber no kein Pfarrer definitiv, will de wo mier wettet, wird nächstjahr pensioniert und weiss no nid gnau, ab wenn sini Ablösig chund
Mier hend vor, chli im Vintage Style z dekoriere, will üs das sehr gfallt und mier au dihei chli de Stil hend. Aber ezt nid so vollgas, eher eifach liechti Deko aghuucht vom Vintagestyle und denn dänki no a Schmetterling, will das so chli üsi Gschicht isch. Villicht eifach no uf de Kärtli, und uf de Tisch so 1-2 Dekoelemente mit Schmetterling inebringe, mit de Farbe vode Deko (also dasses nid so usesticht).
Dresscode wärded mier aber au keine haa. Au mis Kleid wird zimmli sicher nid zum Vintagestyle passe, will ich wünsche mier es Prinzessinnechleid Eifach dass Wiss und Beige nid erwünscht isch.. das findi no wichtig
|
|
|
|
|
02.02.15 16:42
crivosa
|
Also ich chume us em Appezell Usserrhode, gnauer gseit us Herisau... Mer werded au do in Herisau d Trauig ha und den ca. e Viertelstund vo do go esse...
ganz gnaui vorstellige bi de deko hani no keini... rot gfallt mir halt guet... jedoch wott is eventuell e biz im stil vom chleid ha, den ich denke ich werd es chleid miteme farbtupfer ussueche...das gfallt üs beidne eifach u guet und es isch meh ich wie es schnee wiises... :)
mir hend gad erst es fotoshooting gmacht womer paarfotene im stil vo de 50er johr gmacht hend. die werded mir den eventuell für d iladige bruche
do ich det en rot schwarze petticoat a han und er au rot schwarz, denked mer mir werded d iladige echli eso gstalte
findet ihr den das chärtli und deko am obig mue zämepasse? oder lieber s chärtli unabhängig und defür den so chli chleider und deko am grosse tag?
liebi grüess
|
|
|
|
02.02.15 21:20
crivosa
|
Au jo...d rüthi isch natürli u schön und sehr fein. Me hend ez näbis echli rustikalers in urnäsch in ussicht. Sehr viel holz und warm aber defür glich edel igrichtet.
Het den do scho näber tipps oder empfehlige (vilich au vo kollegine) für brutgschäfter im ruum SG oder Appezell? Es git eso viel und i studiere ez scho wo das i den am beste afange ohni den müese i 20 läde z goh...
Nämed er viel lüt zum spezielle shopping mit?
|
|
|
|
03.02.15 08:38
Vintagefan
|
ICH LIEBE VINTAGE! (gsehdmer ja sicher mim profil-name scho mal ah)... machmi das weekend gad uf dsuechi nacheme chleid! es döff so richtig schön vintage si also mit spitze und ärmeli und allem drum und dra....
hättet ihr mir villicht en idee wo ich gueti und günschtigi sowie au schöni cupcakes mache lah chönt? ich chume us de region züri... wär froh um all idee! ade zürcher hochziitsmäss hedmi nüt so richtig umghaue
|
|
|
|
1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 121 .. 214
|